|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
bedankt! ik ga gelijk op zoek naar hun materiaal. klinkt goed |
|
Geen dank. |
|
quote: Als je ff MP3's wilt checken om te horen of het wat is.... mail me maar (metal@elessar.demon.nl - kan ff duren voor antwoord, ben dit weekend weg) |
|
Nog brillianter als Sort Vokter (IS AL BRILLIANT) is de splijt ep van Ildjarn/Nidhogg. AAAAARRRRRGGGGHHHHHHHH Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote:Ja, die was ik dus ook naar op zoek. Nadeel is dat ik absoluut niet weet waar ik die zooi moet kopen. Heb ooit een keer goedkoop in Noorwegen een Ildjarn CDtje gekocht (Forest Poetry), maar verder is het dus lastig te krijgen voor zover ik weet. Maar Elessar, ik zal je wel mailen een keer. Waarschijnlijk na 't weekend. |
|
quote: check je mail! |
|
Ik weet in ieder geval dat voor dat Ildjarn spul je eens naar http://www.evilmusic.com moet surfen al is die momenteel weer eens down lijkt het. http://www.redstream.org heeft ook een flinke selectie. Ik weet niet of Elessar al voor die Ildjarn/Nidhoegg mp3'tjes voor je zorgt, anders doe ik het wel (je kunt me mailen). |
|
ik vind de gehele collectie venom goed van welcome in hell tot reserection goed welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
quote:Elessar zorgde voor de Sort Vokter mp3's. Maar ik denk dat ik als ik het ergens kan kopen liever die CD's gewoon koop. Ik ben niet zo'n mp3-fan. Nou ja, ik zal die 2 websites een keer checken! |
|
Ik ben ook niet zo'n mp3 fan maar voor de underground vind ik het een zegen. Verspreiden die mp3'tjes, undergroundfans kopen het echte spul toch wel. Ik heb die Ildjarn/Nidhoegg split dus ik kan zo een paar mp3tjes ervan voor je encoden, dan kan je zelf bedenken of je het wat vindt. Da's beter dan allemaal CD's moeten kopen en de niet zo toffe weer weg moeten traden toch? |
|
mijn favorite all time beste blek metal cd blijft toch Marduk - Panzer Division Marduk "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
quote: In flames, is dat black? "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
Is Marduk black dan? |
|
o jee, jij bent zeker true en evil, en vindt marduk top 40 muziek? Ik heb het niet over true zooi ok..? anders zou ik voor burzum gaan. "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
hmm rakoth-plainshift en als dat niet onder black valt Burzum-aske of temnozor (met die onuitspreekbare titel) |
|
Krepka Chernaja Slava en nog wat "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
Nee hoor Nagash, ik zat je maar wat te fokken. 'True' is te vaak gebruikt en heeft zijn betekenis verloren. Ik vind Marduk overigens wel een kutband, hap-snap-black metal. Maar dat is al uitgebreid in andere threads behandeld. Rajackar (ander lid op dit forum) kan persoonlijk getuigen van mijn enorme evilheid en gans buitengewoon kwaadaardige uitstraling. Of niet Rajackar? BANG YOUR HEADS FOR SATAN!!! |
|
quote: ghehe is goed hooor, nouja wat dus nu "pussy-black genoemd wordt" denk aan dimmu borgir en shit, vind ik nog redelijk goed, achja dat trueheids gezeik kan me toch geen ruk boeien.. "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
quote:Is waar, maar meestal weet ik wel wat ik in huis haal ongeveer. Heb er een soort instinct voor om zo maar te zeggen. Woensdag waarschijnlijk naar Carpathian Forest in Hengelo! |
|
Ik ben niet echt zo'n blackmetalliefhebber maar van Emperor - Anthems to the welkin at dusk kan ik geen genoeg krijgen.... |
|
Ach.. ik vind Nightside & anthems wel goede plaatjes van emperor... storm of the light's bane vind ik ook wel leuk en mystriis is ook niet slecht.. enja... pure holocaust = ook goede plaat.. Verder ook graag dat death/thrash/black gedoe zoals Destroyer 666! heerschende band! Ik, Wil Schuurman |
|
Hmm.. is de lijstjes-crazyness weer losgebarsten? Ok.. mijn lijstje, of in ieder geval een paar albums die ik tot de beste blackmetal albums reken.. EMPEROR - In The Nightside Eclipse IMMORTAL - Pure Holocaust SATYRICON - Dark Medieval Times DISSECTION - The Somberlain & Storm of.. (al gaat dit meer richting death.. (en noemde J.Nodveidt Dissection stug ook altijd deathmetal) MAYHEM - Freezing Moon (Een van de twee enige studio tracks van Mayhem met DEAD op vocalen, VEEL beter dan de Mysteriis versie..) DARKTHRONE - Transilvanian Hunger (duurt tijdje voor je deze kan respecteren.. rauw rauw rauw! MYSTICUM - (nauwelijks meer black te noemen, meer industrial/techno blackmetal) In the streams of inferno |
|
Toppertje 5 van de black metal; 1 Emperor- In the nightside eclipse 2 Ancient- The cainian chronicle 3 Immortal- Pure holocaust 4 Satyricon- The shadowthrone 5 Abigor- Nachthymnen mi.san'troop [-zan-] (<Gr) (de (m); -tropen) mensenhater |
|
He Effete, ik ben 't volledig, maar dan ook volledig met je eens. SUPPORT THE WAR AGAINST BLEKMETTUL!!!! |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |