IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Beste Black Metal CD??????? Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 14-03-2004 0:02 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2004 17:06 schreef altx het volgende:
Ik heb via een kennis "Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas" gehoord en ik vind dat die plaat wel een nominatie verdient voor beste black metal cd aller tijden.

Deze moet ik toch eens aanschaffen...

De beste black metal platen in mijn collectie zijn trouwens (pakweg):
* Absu - Tara
* Aeternus - Beyond the wandering moon
* Bal-Sagoth - A black moon broods over Lemuria
* Carpathian Forest - Morbid fascination of death
* Grabnebelfürsten - Von Schemen und Trugbildern
* Opera IX - The call of the wood
* Sear Bliss - Forsaken symphony

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Dragonsfire
In Silence I Despair
Usericon van Dragonsfire
Posted 14-03-2004 0:04 by Dragonsfire Wijzig reactieProfiel van DragonsfireQuote dit berichthttp://www.silentdespair.nl

Hoewel ik mij meer bezig houdt met (old school)deathmetal luister ik ook wel eens wat BM op zijn tijd. Ik weet niet of ik daarom echt een beste plaat allertijden kan noemen maar ik luister graag naar Morgul (laatste 2 releases The Horror Grandeur en Sketch Of A Supposed Murderer zijn erg goed) en Anorexia Nervosa (en dan vooral de laatste). Ook Darkthrone's Blaze In The Northern Sky kan mij positief bezighouden.

Be Patient, Death Will Come Eventually...

altx
Usericon van altx
Posted 14-03-2004 0:07 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2004 0:04 schreef Dragonsfire het volgende:
Hoewel ik mij meer bezig houdt met (old school)deathmetal luister ik ook wel eens wat BM op zijn tijd. Ik weet niet of ik daarom echt een beste plaat allertijden kan noemen maar ik luister graag naar Morgul (laatste 2 releases The Horror Grandeur en Sketch Of A Supposed Murderer zijn erg goed) en Anorexia Nervosa (en dan vooral de laatste). Ook Darkthrone's Blaze In The Northern Sky kan mij positief bezighouden.

Drudenhaus (van Anorexia Nervosa) is op zijn tijd ook wel leuk, maar niet tè lang, anders word ik gillend gek...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

' '
Usericon van ' '
Posted 14-03-2004 0:09 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Anorexia Nervosa is ook gaye Vampire Gothic metal crap.

"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"

altx
Usericon van altx
Posted 14-03-2004 0:13 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2004 0:09 schreef ' ' het volgende:
Anorexia Nervosa is ook gaye Vampire Gothic metal crap.

Voorspelbare reply... hele voorspelbare reply...

' '
Usericon van ' '
Posted 14-03-2004 0:17 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Omdat het zo is ... omdat het zo is ...

Snoodaert
Wijsheid voor Dwalenden.
Usericon van Snoodaert
Posted 14-03-2004 0:20 by Snoodaert Wijzig reactieProfiel van SnoodaertQuote dit bericht

Verkeerde topic.

[Dit bericht is gewijzigd door Snoodaert op 14-03-2004 0:21]

IJverzucht en drinkgelag.

altx
Usericon van altx
Posted 14-03-2004 0:22 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2004 0:20 schreef Snoodaert het volgende:
Allereerst, ik zei dat ik dit vind. Dus is het waar dat ik dat vind. (...)

Hehe, dan ken jij '' nog niet...

edit: Niks verkeerde topic... Moet je maar eens op de vorige bladzijde kijken...

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 14-03-2004 0:23]

Snoodaert
Wijsheid voor Dwalenden.
Usericon van Snoodaert
Posted 14-03-2004 0:23 by Snoodaert Wijzig reactieProfiel van SnoodaertQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2004 23:58 schreef ' ' het volgende:
Haha, komop man.

Ok, het is hier en daar wel erg gaaf. Ik denk dat ik Son of the Northstar wel eens het gaafst kan vinden. Maar er is betere Black Metal.

Allereerst, ik zei dat ik dit vind. Dus is het waar dat ik dat vind. Ten tweede vind ik -en gebruik ik als persoonlijk kriterium voor goede blackmetal- dat blackmetal rauw, misantropisch, hatelijk en extreem moet zijn. Wat dit betreft zijn er weinig bands die Ildjarn overtreffen.

Vandaar.

IJverzucht en drinkgelag.

spectre
Usericon van spectre
Posted 14-03-2004 11:51 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

makkelijk
Thorns - Thorns

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Sater
Usericon van Sater
Posted 14-03-2004 12:38 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Darkthrone - Under A Funeral Moon

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

spectre
Usericon van spectre
Posted 14-03-2004 12:39 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2004 12:38 schreef Sater het volgende:
Darkthrone - Under A Funeral Moon
wel goed, maar veels te eentonig, maar dat is wel sfeer bepalend uiteraard

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

verwoesting
Usericon van verwoesting
Posted 14-03-2004 12:42 by verwoesting Wijzig reactieProfiel van verwoestingQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

ulver, nattens madrigal
mysticum, streams
gehenna, first spell

Furious black death metal http://www.sammath.nl

Curunír
Usericon van Curunír
Posted 14-03-2004 14:33 by Curunír Wijzig reactieProfiel van CurunírQuote dit bericht

Mayhem: De Mysteriis Dom Sathanas
Burzum: Filosofem
Burzum: Det Som Engang Var
Darkthrone: A Blaze In The Northern Sky
Darkthrone: Panzerfaust
Darkthrone: Transilvanian Hunger
Bathory: Under The Sign Of The Black Mark
Immortal: Battles In The North
Old Man's Child: Pagan Prosperity
Summoning: Dol Guldur
Enslaved: Eld
Isengard: Vinterskugge

"I find your lack of faith disturbing."

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 14-03-2004 14:48 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Transilvanian Hunger is voor mij toch wel de CD waar het uiteindelijk allemaal om draait.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Malagthot
Grindkøre
Usericon van Malagthot
Posted 14-03-2004 17:35 by Malagthot Wijzig reactieProfiel van MalagthotQuote dit bericht

Satyricon - Nemesis Divina
Immortal - Battles in the North
Immortal - At the Heart of Winter
Marduk - panzer division marduk
Dimmu Borgir - Stormblast

Qua black/death
Dissection - The Somberlain
Mork Gryning - maelstrom chaos

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 14-03-2004 17:38 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2004 14:48 schreef Heiden het volgende:
Transilvanian Hunger is voor mij toch wel de CD waar het uiteindelijk allemaal om draait .

En nog maar eens Transilvanian Honger moet ik nog doorgaan. NEEN Nog maar 'n keer. NEEN, ik zing nog liever 'n slaapliedje.

[Dit bericht is gewijzigd door Faust op 14-03-2004 17:41]

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 14-03-2004 17:43 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Urfaust - "geist ist teufel"

meer heeft een mens neit nodig

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 14-03-2004 17:44 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Dat is toch simpel, In the Nightside Eclipse van Emperor natuurlijk

Die coverart, die sfeer, die lyriek, gwaaaargh, dit is gewoon DE BM cd ooit

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 14-03-2004 17:46]

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-03-2004 17:48 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 14-03-2004 17:54 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2004 17:38 schreef Faust het volgende:
En nog maar eens Transilvanian Honger moet ik nog doorgaan. NEEN Nog maar 'n keer. NEEN, ik zing nog liever 'n slaapliedje.

Dat je een post van me afzeikt boeit me niet, maar ik wil me toch even beroepen op het ateursrecht. Als je iets van mij quote, zou je het bericht dan in zijn originele staat willen laten? Dank u.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 14-03-2004 18:28 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

Hoe kan je nou een beste black metal cd hebben als je nog nooit alle fucking black metal cd's gehoord hebt

LAI LAI HEI

' '
Usericon van ' '
Posted 14-03-2004 18:31 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 14 maart 2004 17:43 schreef irritante klootzak het volgende:
Urfaust - "geist ist teufel"

meer heeft een mens neit nodig

Als ze die cd nou eens releasen...

verder is Satyricon - Dark Medieval Times erg fijn.

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 14-03-2004 18:41 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2004 17:54 schreef Heiden het volgende:
Dat je een post van me afzeikt boeit me niet, maar ik wil me toch even beroepen op het ateursrecht. Als je iets van mij quote, zou je het bericht dan in zijn originele staat willen laten? Dank u.

Heiden bloem afzeiken doe ik niet.
Ik bedoel gewoon dat dit album gewoon zwaar klote is, en dat dit natuurlijk geen muziek meer is. En wat betreft de rest van Darkthrone's spul. Het komt steeds op het zelfde neer. Herhaling's oefeningen ten top.
Maar ieder z'n smaak natuurlijk.

altx
Usericon van altx
Posted 14-03-2004 20:01 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2004 18:41 schreef Faust het volgende:
Heiden bloem afzeiken doe ik niet.
Ik bedoel gewoon dat ik dit album gewoon zwaar klote vind, en dat ik vind dat dit natuurlijk geen muziek meer is. En wat betreft de rest van Darkthrone's spul. Het komt naar mijn mening steeds op het zelfde neer. Herhalingsoefeningen ten top.
Maar ieder z'n smaak natuurlijk.

Ik heb ff je reply verbeterd.

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com