|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Bij http://www.signmyguestbook.com kun je vrij makkelijk een mooi gastenboek ontwerpen bijpassend bij je site. Vb'tje: http://komondor.signmyguestbook.com Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Dat dacht ik ook al, heb het ze ook al voorgesteld... Dit slaat nergens op. |
|
quote: Daar moet je een Pleuro voor betalen, en ik kan het zelf gratis, en beter. Dit slaat nergens op. |
|
quote: hehe, altijd agressief. Ooit iets van therapie gevolgd voor dit probleem? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: ? is gratis hoor Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: "There is no monthly fee to have a guestbook with us, there is just a one-time 99 cent fee to sign up and turn the account on (that price is just for a limited time and will go up, so activate now!)." Da's niet gratis. Dit slaat nergens op. |
|
wat een sukkels lopen hier zeg, of dit typisch nederlands is weet ik niet, maar als er iets uitkomt van artistieke waarde gaan we met zijn allen lekker zeiken wat er allemaal niet goed is en gaan we tips geven, alsof er hier nog meer mensen rondlopen die in staat zijn om DIT te evenaren of te toppen, jezus christus, dat ding is net online natuurlijk zitten er nog fouten in etc... maak anders zelf iets en kom er mee weg, blergh m@rke: dit is precies wat de nederlandse metal nodig heeft... respect [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 23-08-2003 1:17] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 23-08-2003 1:16] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
WOW Killing Spree |
|
@humanator: Inderdaad! En tezamen zullen wij de victorie bereiken, en al dat vuige incapabele plebs achter ons laten in een wolk van stof. We will reign supreme! Dit slaat nergens op. |
|
quote: Heel indrukwekkend. Maar waarom is het precies slecht? this user is dead |
|
quote: Diepliggende frustratie, moet je maar eens aan hem vragen als ie in de rocks is ofzo, ik kan er ook nogal wat over vertellen, het komt er kort samengevat op neer dat image belangrijker is dat een moddervette vormgeving voor de aartsconservatieve metal-scene, en dat je zwaar wordt ondergewaardeerd als je niet binnen de kaders blijft of een mogelijk expirimenteel van aard zijnde produkt aflevert. Dit is natuurlijk bij Humanator wat erger, aangezien ie in de minst geaccepteerde band van oost nederland speelt Dit slaat nergens op. |
|
quote: Oh ja ... prog-metal is kut inderdaad. Maar ik meende te lezen dat hij eigenlijk kritiek maar niks vind ofzo ... en dat is natuurlijk dikke onzin. this user is dead |
|
Wow, dat is toch een zeer vette site ja. Erg mooi gedaan, lekkere intro ook, en nu ik toch eens samples heb gehoord zal ik binnenkort de mini ook maar eens gaan bestellen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
@ morke dus: ff nog over dat gastenboek, aangezien ik je niet kan meelen, waar om zet je in het nieuwe gastenboek niet gewoon een linkje naar het oude gastenboek? of is dat niks? erg cool trouwens, dat mensen de site goed vinden en dan ook nog eens een ceedee bestellen! maar weer eens de site via midas opnieuw aanmelden. ceedees kun je niet te weinig verkopen. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 23-08-2003 21:17] Oud Vuil. |
|
als ik nu op de link klik, kom ik op een wanadoo site?!? onee, het lukt al. raar. andere computer aangesloten op de tel. modem, G-E-W-E-L-D-I-G intro!!! is trouwens near death experience-sample. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 23-08-2003 23:15] Oud Vuil. |
|
quote: Ok, dan hebben ze dat dus blijkbaar laatst veranderd, mijn excuses Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:nee kritiek is ok, mits gegrond... waar ik me aan erger is dat mensen meteen gaan zeiken over wat niet goed is enzo... en metals zijn idd rechtlijnig over bepaalde dingen zoals m"orke al aangaf Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
morke, meel me nog eens je adres door, aub. je meel staat op een andere peecee, om die nou weer helemaal neer te zetten en aan te sluiten, daar ben ik nu te lui voor. Oud Vuil. |
|
Site werkt gelukkig ook prima in Opera |
|
quote:Ook in Mozilla en de standaard Linux-browser mooi werk Morke! |
|
De site is te mooi . Jammer dat er geen newsletter is, maar al het Judgement Day news word hier vast gepost. |
|
quote: Onderaan staan news-updates. Dit slaat nergens op. |
|
Met een 56k modempje doet de intro er 2.50 minuten over om te laden |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |