|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Nouja het is een intro die je nog eens over kunt slaan, moest net iets opzoeken op de big boss site, hebben ze hun assortiments pagina in flash. Geen "load counter" en maar wachten, ja toen maar ff een mail gestuurd, want sommige idioten vergeten gewoon dat flash traag is |
|
Prachtige site heren! Ik zag ook in de signature van Wim dat de MCD 4.50 kost, is dat incl. de verzendkosten? (dan kan ik het vanavond nog invullen) Voor zo'n prijsje ben ik best bereid een CD aan te schaffen Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
quote: Dat schiet dus niet op he... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Misschien niet, maar had je een beter idee? Mij kan het echt geen kloot schelen dat de 56k6 massa de intro niet kan zien, als je wilt internetten, dan koop je maar een normaal abonnement, en niet lopen te zielepoten als je de intro's niet kan zien. Ach ach ach wat zielig allemaal weer, DAN SLA JE DAT KLOTEDING TOCH OVER! Dit slaat nergens op. |
|
quote: PRECIES!!! dat deed ik ook altijd met flash intro's. dan maar geen intro, was altijd mijn mening. trouwens, beter een super geweldig flash intro van 1 meg als zo'n zielig pruts intro van 100k ofzo, doe dan niks. ps. de ceedee is €4,50 zonder verzendkosten. 3X39 eurocent aan zegels, maakt algauw 1,17, dus de totale schade is 5,67 euro. maar je mag € 6,66 opsturen. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 01-09-2003 21:06] Oud Vuil. |
|
quote: Ah, good, vanavond even invullen Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
quote: AART? DE AART? Dit slaat nergens op. |
|
Buurman van AARS en AARU? |
|
|
|
Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
Toffe site, volgens mij is het een leuk intro als je een snelle verbinding hebt...snik...zucht...Ik heb jullie gezien in Willem I.....Was echt toppie Mijn buurman is gek |
|
kewle intro man:D ziet er goed uit! FUCK JESUS, FUCK CHRIST and FUCK their EASY LIES! |
|
hej, het gastenboek is down. eindelijk, zou ik haast zeggen, dat lelijke ding. zo, waar ik eigenlijk voor post, ik was op zolder op zoek naar wat vergeten lijken en daarbij kwam ik deze ouwe flyer tegen. fucking hell, dat waren de optredens. vooral die van Immortal en Judgement Day. helaasch is het nooit doorgegaan. de posters en alles was klaar, had Immortal dubbel geboekt. jammer voor ons en de baroeg. anders hadden we ze er wel eens effentjes vierkant uit geragd. Oud Vuil. |
|
zou het werkelijk ? |
|
quote: nou ja, toen misschien niet, nu wel natuurlijk! btw is er nog een graftak langs geweest? [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 01-01-2004 21:46] Oud Vuil. |
|
Ik moet die MCD potverdrie nog steeds bestellen nu WEL even invullen. [EDIT] Done [/EDIT] [Dit bericht is gewijzigd door Aart op 01-01-2004 22:04] Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
quote: Nee, tuurlijk niet. Ik had hem ook niet afgebeld, ik wist toch al wel dat hij niet zou komen! |
|
at aart: je hebt meel at paul: hehheh, verbaast me nix. Oud Vuil. |
|
verrek zeg, nóg een judgement day site. op z'n russisch. een vrouwelijk lid, dat doen we ze niet na. http://www.judgementday.da.ru/ helaas kon ik zo gauw geen mp3 vinden, blijft een lastige taal. Oud Vuil. |
|
Gelukkig is die site ook in het engels http://195.239.244.114/judgementday/judgement_day.htm http://www.zvuki.ru/M/P/22739 een link naar 5 mp3s van ze. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
het klonk nog wel redelijk...... tot die muts dr smoel opentrok |
|
wel apart, russisch gezongen metal, maar ook (in dit geval) extreem kut. zal wel bij de bandnaam horen. ( ) Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: |
|
hehe maar gaan jullie nog wat aan deze naamsbezoedeling doen? ik zou het niet pikken hoor [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 26-01-2004 13:44] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |