|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Om zo te laten zien dat je een echt wat over hebt voor metal. Fuck weet ik veel. 1 het is gezellig 2 je leert mensen van over de hele wereld kennen 3 je kunt zonder het morele gezeik van andere s' ochtends beginnen met een pilsje 4 De heenreis is meestal al een bleving op zich 5 Je leert nieuwe bands kennen omdat die er toch toevallig spelen en je er anders nooit naar toe zou zijn gegaan als ze in bv de 013 speelden. 6 Je kunt tandenpoetsen bij de tent. 7 ja handen klappen in de lucht IS gay Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ook zin om op Occultfest te komen dan On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
1. Je zult mij niet in de buurt van zeik, kots of schijterij zien. Verder is het vaak er gezellig op zo'n dor grasveld. 2. Jerrycan met water bij je eigen tent en dan is er geen rij meer te bekennen. 3. Jij bezoekt de verkeerde festivals, meestal is de prijs van het bier goed te doen, zo mogelijk nog goedkoper dan in de kroeg. 4. 1 woord: Wegwerpbarbecue 5. Vreemd, mensen gaan altijd voor mij op zij 6. Verbeter je smaak? 7. Zie punt 3. 8. Eng he? Het gevoel ergens bij te horen? 9. Geen file gezien de afgelopen jaren. Ja, de ingang van Graspop duurde me een beetje te lang.. naja, het was erg gezellig, zelfs voor de ingang al. 10. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:ik wel.. we gaan ff foto's van jullie maken Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: In het geval van Wacken gaan punt 6 en 7 in ieder geval niet op. En punt 5 valt ook wel mee... En als je de sfeer geproeft hebt daar (op Wacken), dan snap je wel waarom mensen daar naar toe gaan... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Dat ben ik helemaal met je eens. Dit jaar was mijn eerste Wacken, zeker weten dat ik er volgend jaar weer bij ben LAI LAI HEI |
|
quote: Same here Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Oh nee ook dat nog.....Denk je dat de Zwolsche gemeenschap je komt steunen doen ze je dat aan..... Niet op zm zetten voordat ik ze heb gezien, want dan kunnen de lelijke foto's eruit...die van mij namelijk. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Moet je vooral dit soort dingen posten Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Haha, hij heeft nog gelijk ook. this user is dead |
|
quote: o...vertel je me nu pas wat boeit dat? na een festival ga je toch een uur in bad liggen ofzo. quote:Neehoor, of je doet het gewoon niet...anders 's ochtends en op verschillende tijden is het zwaar rustig daar. quote:Duur? In de kroeg is het duurder, en je kan ook zelf bier meenemen quote:nergens last van gehad quote:Tegen die tijd ben je dat zelf ook! Dus dat boeit niet echt quote:Of je hebt natuurlijk gewoon geen smaak... quote:Nou..zo veel stijgt het niet, en er is over het algemeen weinig mis (ligt eraan waar je heen gaat) met de geluidskwaliteit quote:Ik heb maar 5 mensen gezien die dat ooit deden, die waren gay. quote:Ik ga met de trein, no problem quote:Ga jij eens in een tent staan, wedden dat je sfeer proeft...niet iedereen houd van black/death metal btw. ik luister voornamelijk Thrash. quote:GEZELLIGHEID! |
|
quote: 1. Daar heb je wc's voor en kotst valt wel mee, loop je egwoon om heen toch, plek zat. 2. Tandenpoesten doe je gewoon met een fles mineraalwater of een jerrycan. Ik doe t gewoon met spa of mineraalwater, net zo schoon en makkelijk. 3. Gewoon je eigen drank meenemen of sparen en je geld kunnen uitgeven. Het bier is goed te drinken. 4. Gewoon eigen eten maken. Meestal is het eten wel te vreten op die festivals vind ik. 5. Zo druk is het niet, er is plaatst zat. Ik heb nog nooit me door bezweette/dronken mensen heen moeten worstelen heel een festival lang. Ja af en toe, NOU EN 6. Je moet naar de juiste festivals gaan waar er naar jou smaak goeie bands spelen. 7. Als je naar de goeie festivals gaat betaal je absoluut niet veel entree. De reis is dan alleen misschien wat duurder. Kan ik ook voor sparen 8. Wat moet je anders doen 9. Bij graspop was wel lange file, maar als je op tijd weg gaat heb je nergens last van. 10. uhum? G-E-Z-E-L-L-I-G-H-E-I-D [Dit bericht is gewijzigd door Sarah op 20-08-2003 14:59] LAI LAI HEI |
|
quote: Godverdomme heeft ze nog gelijk in ook nog On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Jij snapt hem! |
|
1. op een dor grasveld waarop wordt geplast, gekotst en gescheten metal is supposed to sound dirty so why not on a dirty field 2. waar je urenlang in de rij staat om te kunnen tandenpoetsen in de rij staan??? gewoon voor de tent doen ja 3. waar bier fucking duur en aangelengd is zelf genoeg bier meenemen (of rode wodka gelijk op graspop ) 4. waar het vreten vet, te duur en bovendien smakeloos is zelf eten meenemen bijv: chips, koekies,... oh ja en sandwichen 5. waar je doorheen moet worstelen tussen bezwete, halfdronken en voldroken imbecielen seg, hebt ge soms iets tegen mij??? 6. waar meeste bands niet om aan te horen zijn ligt van smaak tot smaak hé 7. toegangsprijzen per jaar stijgen zonder dat het geluidskwaliteit verbetert mja... da's wel kut 8. waar mensen met hun handjes gaan klappen in de lucht - Duits volkssport nr1 (handjesklappen in de lucht is gay!) euhm... buh... ik klap niet rap... meestal headbangen of zuipen 9. waar je urenlang in de file staat who cares, kan ook fun zijn 10. waar je de duistere sfeer van black en death metal niet kunt proeven? als ik gezopen heb proef ik alle soorten sfeer Waarom de fuck bezoeken nog metalheads openlucht festivals? voor de ambiance!!!!!!!!!! want meeste groepen heb ik ondertussen al gezien |
|
1. op een dor grasveld waarop wordt geplast, gekotst en gescheten Je kan je daar gewoon laten gaan. Bijna niemand loopt daar te piepen over viezigheid. 2. waar je urenlang in de rij staat om te kunnen tandenpoetsen Alsof je daar zin in hebt na een biertje of wat... 3. waar bier fucking duur en aangelengd is Dat proef je dan echt nog...? 4. waar het vreten vet, te duur en bovendien smakeloos is Perfect! Beter niets proeven dan vies proeven. 5. waar je doorheen moet worstelen tussen bezwete, halfdronken en voldroken imbecielen Doe gewoon mee. 6. waar meeste bands niet om aan te horen zijn Da's smaak 7. toegangsprijzen per jaar stijgen zonder dat het geluidskwaliteit verbetert Alles wordt duurder, metal gaat gewoon met de economie mee. 8. waar mensen met hun handjes gaan klappen in de lucht - Duits volkssport nr1 (handjesklappen in de lucht is gay!) Oksels lucht, verfrissing geven tijdens die dagen 9. waar je urenlang in de file staat Is ook naar je werk zo. 10. waar je de duistere sfeer van black en death metal niet kunt proeven? Nee, want hier heb je smakeloos, vet, duur eten. Waarom de fuck bezoeken nog metalheads openlucht festivals? Hierom dus. |
|
Maar beste metalheads, gezelligheid is gay! Ik ben ooit naar metal gaan luisteren om het gevoel te krijgen om mensen te vermoorden, niet om gezellig (yuk!) met hen te gaan keuvelen over allerlei invalide zaken. Ik ben wel voor saamhorigheid met gelijkgestemde geesten, maar als ik het Teutoonse bierworstenpubliek van Wacken 2002 (2003 heb ik wijselijk overgeslagen en geen spijt van gehad al vertelden enkelen dat Nile wel OK was) als referentie neem, kan ik niet slapen van shock. En ik drink nauwelijks alcohol. Alcoholmisbruik is voor zwakkelingen. |
|
quote: Ja, dat is jouw probleem... (By the way, ik drink zelf ook vrij weinig alcohol...) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik heb op heel wacken 4 glazen bier gehad... en het was geweldig! Volgend jaar weer! Wacken is trouwens uber goedkoop, en lekker vreten! en de toegangsprijs is al jaren hetzelfde, en ik heb heen+terugreis samen een half uru in de file gestaan, en er speelden wel goeie bands: In flames, vader, darkane, the crown, dismember.... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: |
|
quote:Volgende keer kun je er vast meer op, net als de grote jongens I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik ga ook veel liever naar Skepticism in de Goudvishal voor 8 euro dan naar 30 Power Metal Bands in een modderbad voor 50 euro. this user is dead |
|
Komen ze al weer dan? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ach,die nadelen mot je effe doorheen prikken.Tis toch geweldig om een paar dagen in een metalsfeertje rond te hangen inplaats van een paar uurtjes toch??Als je der niks aanvind dan ga je gewoon niet toch?? spelfout weggehaald... |
|
quote:Beste vriend, je hebt duidelijk een compleet ander beeld voor ogen dan de meesten hier. Dus vind je nou zelf ook niet dat je tienpunten systeempje hierboven helemaal nergens over gaat? Je hebt dan de mazzel dat er nog mensen op reageren, maar die antwoorden kon je toch zelf ook wel bedenken, lijkt me. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |