IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Openlucht festivals Vorige pagina | Volgende pagina
anonymous
Usericon van anonymous
Posted 20-08-2003 19:16 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

gezelligheid is natuurlijk helemaal niet true...

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 20-08-2003 19:22 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Nee, 's nachts het kerkhof op en lijken opgraven gehuld in een zwarte cape + de nodige corpsepaint. Dat is waar het bij metal allemaal om draait...

You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 20-08-2003 19:23 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 19:22 schreef DMTR het volgende:
Nee, 's nachts het kerkhof op en lijken opgraven gehuld in een zwarte cape + de nodige corpsepaint. Dat is waar het bij metal allemaal om draait...
Precies! Jij hebt het helemaal door. Nou hoor je er ook bij!

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 20-08-2003 19:25 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 20 augustus 2003 16:06 schreef helmet het volgende:
Volgende keer kun je er vast meer op, net als de grote jongens

Pfff, meer is niet nodig, bier drinken om het alcohol is gay

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-08-2003 19:26 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 19:25 schreef Kramy het volgende:
Nietes!

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 20-08-2003 19:27 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:

Sorry hoor, maar ik denk toch echt dat de meeste mensen bier drinken omdat er alcohol in zit. Ik zie mensen niet gezellig samen zitten met een sinas of een cola. Bier drinken om er dronken van te willen worden is weer iets anders.

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 20-08-2003 19:27 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:

Daarom drinken wij ook omdat het zo verdomde lekker is.

this user is dead

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 20-08-2003 19:30 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

[quote]Op 20 augustus 2003 15:11 schreef paling het volgende:
Maar beste metalheads, gezelligheid is gay! Ik ben ooit naar metal gaan luisteren om het gevoel te krijgen om mensen te vermoorden, niet om gezellig (yuk!) met hen te gaan keuvelen over allerlei invalide zaken.

Ach god,dan heb ik het destijds helemaal verkeerd begrepen.Ik ben naar metal gaan luisteren omdat het muziek is die me raakt.Maar ik begrijp nu dat ik om heel verkeerde redenen naar metal ben gaan luisteren.Nou,ik ben blij dat ik het wel altijd beregezellig vind op festivals,en ik snap niet dat je loopt te jammeren.

spelfout weggehaald...

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 20-08-2003 19:31 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 19:30 schreef varanus het volgende:
Op 20 augustus 2003 15:11 schreef paling het volgende:
Maar beste metalheads, gezelligheid is gay! Ik ben ooit naar metal gaan luisteren om het gevoel te krijgen om mensen te vermoorden, niet om gezellig (yuk!) met hen te gaan keuvelen over allerlei invalide zaken.

Ach god,dan heb ik het destijds helemaal verkeerd begrepen.Ik ben naar metal gaan luisteren omdat het muziek is die me raakt.Maar ik begrijp nu dat ik om heel verkeerde redenen naar metal ben gaan luisteren.Nou,ik ben blij dat ik het wel altijd beregezellig vind op festivals,en ik snap niet dat je loopt te jammeren.

Snap dat dan: gezelligheid is niet true!!

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 20-08-2003 19:54 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 19:31 schreef anonymous het volgende:
Snap dat dan: gezelligheid is niet true!!

Oh,maar dan kan ik beter naar de kerk gaan dus.Dat lijkt mij namelijk niet erg gezellig,maar dat heb ik er natuurlijk wel voor over om ubertrue te wezen

spelfout weggehaald...

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 20-08-2003 19:55 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 19:54 schreef varanus het volgende:
Oh,maar dan kan ik beter naar de kerk gaan dus.Dat lijkt mij namelijk niet erg gezellig,maar dat heb ik er natuurlijk wel voor over om ubertrue te wezen
Precies! Jij hebt het begrepen. Veel plezier!

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 20-08-2003 20:07 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 19:55 schreef anonymous het volgende:
Precies! Jij hebt het begrepen. Veel plezier!

spelfout weggehaald...

paling
Usericon van paling
Posted 21-08-2003 10:44 by paling Wijzig reactieProfiel van palingQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 19:10 schreef DMTR het volgende:
Beste vriend, ... hoop grammaticale fouten.. helemaal nergens over gaat? Je hebt dan de mazzel dat er nog mensen op reageren, maar die antwoorden kon je toch zelf ook wel bedenken, lijkt me.

Ten eerste, ik ben je vriend niet. Voor herenliefde verwijs ik je naar metalfan.nl

Ten tweede, ik trachtte een intelligent debat te entameren, waar jij natuurlijk niet geschikt voor bent.. En waarom reageer jij dan uberhaupt?

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 21-08-2003 10:50 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 21 augustus 2003 10:44 schreef paling het volgende:
Ten eerste, ik ben je vriend niet. Voor herenliefde verwijs ik je naar metalfan.nl

Ten tweede, ik trachtte een intelligent debat te entameren, waar jij natuurlijk niet geschikt voor bent.. En waarom reageer jij dan uberhaupt?
Wat leuk! Er is weer een schoolmeestertje opgestaan. Zet je volgende keer dan wel even een trema op de u als je moeilijke woordjes gaat gebruiken?

En ten tweede blijft het nog steeds een achterlijke vraag, dus deze reacties had je vantevoren kunnen verwachten.

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 21-08-2003 10:52 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Ten derde: Hij voert geen debat, hij stelt een vraag en antwoord vervolgens zelf niet meer

DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 21-08-2003 10:58 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

quote:
Op 21 augustus 2003 10:52 schreef Elfensteen het volgende:
Ten derde: Hij voert geen debat, hij stelt een vraag en antwoord vervolgens zelf niet meer
Gewoon weer zo'n boos black metal knaapje waarschijnlijk...vol woede die een beetje moederliefde nodig heeft.

paling
Usericon van paling
Posted 21-08-2003 11:07 by paling Profiel van palingQuote dit bericht

[flame ende offtopic]

[Dit bericht is gemodereerd door Elfensteen op 21-08-2003 11:08]

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 21-08-2003 11:36 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 20 augustus 2003 14:41 schreef paling het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat zo metal/leuk is om naar heavy metal te luisteren..

1. op een dor grasveld waarop wordt geplast, gekotst en gescheten

er wordt meestal tegen de omheining geplast, gescheten heb ik nog nooit geweten, en gekotst, ok, maar dat heb je zelfs nog meer op al die commerciële festivals als Pukkelpop, Werchter, Dranouter enzo.
quote:

2. waar je urenlang in de rij staat om te kunnen tandenpoetsen

Zoals Helmet al zei, zelf zorgen dat je water meebrengt en dan voor je tent poetsen.
quote:
3. waar bier fucking duur en aangelengd is

Zelf voor een voorraad zorgen.
quote:
4. waar het vreten vet, te duur en bovendien smakeloos is

Zelf eten meebrengen, volkorenbrood en kaas bij mij.
quote:
5. waar je doorheen moet worstelen tussen bezwete, halfdronken en voldroken imbecielen

En dat heb je zeker niet op andere festivals, op metalfestivals heb ik er veel minder nare ervaringen mee dan op commerciële festivals.
quote:
6. waar meeste bands niet om aan te horen zijn

Hangt van smaak af, over smaak valt niet te dicuciëren.
quote:
7. toegangsprijzen per jaar stijgen zonder dat het geluidskwaliteit verbetert

Dat is idd een spijtige evolutie.
quote:
8. waar mensen met hun handjes gaan klappen in de lucht - Duits volkssport nr1 (handjesklappen in de lucht is gay!)

Na een nummer is dat goed voor de band, daar krijgen zij voldoening van.
quote:
9. waar je urenlang in de file staat

Dat is ook spijtig idd.
quote:
10. waar je de duistere sfeer van black en death metal niet kunt proeven?

Dan moet je naar zaaltjes gaan waar er underground bands optreden, daar kun je dat nog hebben.
quote:

Waarom de fuck bezoeken nog metalheads openlucht festivals?

omdat het gewoon leuk is, gezellig, amuzant, veel bands op 1 dag, klasiekers zien, de sfeer, en nog legio redenen.

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 22-08-2003 14:11 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

Wat is e rnou leuker dan om zo dronken als een konijn, door de stront te rollen op de maat van heerschende muziek?

ryn
God-forsaken?
Usericon van ryn
Posted 22-08-2003 14:27 by ryn Wijzig reactieProfiel van rynQuote dit berichthttp://www.myspace.com/rienus

the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 26-08-2003 20:33 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

triest en nutteloos suggestief topic, imo

poeh, aanstellen is ook een vak, alsof je midden in de bepiste kotsdrek je tent opzet?

waterflesje vullen?

prijs valt te doen in verhouding van hoeveel je krijgt, je kan ook geen vijfsterrenhotelkwaliteit verwachten nee

juist ja, tong kwijt kerel?

5. waar je doorheen moet worstelen tussen bezwete, halfdronken en voldroken imbecielen
ahchosch

moet je niet naar pinkpop gaan maar iets wat je meer aanspreekt (dit punt slaat natuurlijk nergens op, hier kies je zelf voor)

hm, wacken dit jaar schijnt veel beter te zijn dan vorig jaar, dat screen etc

8. waar mensen met hun handjes gaan klappen in de lucht - Duits volkssport nr1 (handjesklappen in de lucht is gay!)
stel je voor dat mensen lol hebben

de wacken chaos met metalfiguren op de snelweg was anders best heerschend, geduld is een schone zaak

death metal is poep

GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 07-11-2003 23:30 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

He paling, lekker thuis blijven. Lekker thuis op de bank met limo, sjippies en een ceedeetje!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-11-2003 22:25 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 14:41 schreef paling het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat zo metal/leuk is om naar heavy metal te luisteren..

Waarom de fuck bezoeken nog metalheads openlucht festivals?

1: Nah meestal heb je daar toch ook best toiletten enzo. Voor de rest uitkijken waar je gaat liggen, rollen, zitten enzovoorts!
2. Ik poets gewoon niet, of neem een fles water mee voor als ik wel wil poetsen.
3. Je eigen voorraad mee!
4. Je eigen wegwerp bbq mee!
5. Valt wel mee..
6. zie antwoord bij vraag 5
7. Geld is er om uitgegeven te worden..
8. Daar doe ik niet aan mee
9. Dag van te voren komen, dag later vertrekken.. of gewoon lang uitslapen
10. Ooit op een camping gestaan met ruftende metalheads, erg duister hoor en het proeft vast ook niet al te best

Festivals.. omdat niet slapen en veel herrie leuk is!

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 10-11-2003 22:56 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Jeee6 wat een troltopik! Verbaast me dat mensen nog erop reageerden!

Die palingdude zat thuis te masturberen op alle veroorzaakte commotie en verkregen attentie.

Fobiac
Usericon van Fobiac
Posted 11-11-2003 0:02 by Fobiac Wijzig reactieProfiel van FobiacQuote dit berichthttp://www.graphyxz.com/fobiac

Op 21 augustus 2003 10:52 schreef Elfensteen het volgende:

Inderdaad...

Gewoon weer zo'n boos black metal knaapje waarschijnlijk... vol woede die een beetje moederliefde nodig heeft.

Juist meneer blade...

Heer Murduk: Ik sluit me bij u aan... hij en zijn paling hebben waarschijnlijk overuren gemaakt.

Nimmer Nuchter: Zelden heb ik zulke wijze woorden op een foum mogen aanschouwen!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com