|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
gezelligheid is natuurlijk helemaal niet true... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote:Precies! Jij hebt het helemaal door. Nou hoor je er ook bij! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Pfff, meer is niet nodig, bier drinken om het alcohol is gay Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:Nietes! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Sorry hoor, maar ik denk toch echt dat de meeste mensen bier drinken omdat er alcohol in zit. Ik zie mensen niet gezellig samen zitten met een sinas of een cola. Bier drinken om er dronken van te willen worden is weer iets anders. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Daarom drinken wij ook omdat het zo verdomde lekker is. this user is dead |
|
[quote]Op 20 augustus 2003 15:11 schreef paling het volgende: Maar beste metalheads, gezelligheid is gay! Ik ben ooit naar metal gaan luisteren om het gevoel te krijgen om mensen te vermoorden, niet om gezellig (yuk!) met hen te gaan keuvelen over allerlei invalide zaken. Ach god,dan heb ik het destijds helemaal verkeerd begrepen.Ik ben naar metal gaan luisteren omdat het muziek is die me raakt.Maar ik begrijp nu dat ik om heel verkeerde redenen naar metal ben gaan luisteren.Nou,ik ben blij dat ik het wel altijd beregezellig vind op festivals,en ik snap niet dat je loopt te jammeren. spelfout weggehaald... |
|
quote: Snap dat dan: gezelligheid is niet true!! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Oh,maar dan kan ik beter naar de kerk gaan dus.Dat lijkt mij namelijk niet erg gezellig,maar dat heb ik er natuurlijk wel voor over om ubertrue te wezen spelfout weggehaald... |
|
quote:Precies! Jij hebt het begrepen. Veel plezier! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
quote: Ten eerste, ik ben je vriend niet. Voor herenliefde verwijs ik je naar metalfan.nl Ten tweede, ik trachtte een intelligent debat te entameren, waar jij natuurlijk niet geschikt voor bent.. En waarom reageer jij dan uberhaupt? |
|
quote:Wat leuk! Er is weer een schoolmeestertje opgestaan. Zet je volgende keer dan wel even een trema op de u als je moeilijke woordjes gaat gebruiken? En ten tweede blijft het nog steeds een achterlijke vraag, dus deze reacties had je vantevoren kunnen verwachten. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Ten derde: Hij voert geen debat, hij stelt een vraag en antwoord vervolgens zelf niet meer |
|
quote:Gewoon weer zo'n boos black metal knaapje waarschijnlijk...vol woede die een beetje moederliefde nodig heeft. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
[flame ende offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door Elfensteen op 21-08-2003 11:08] |
|
quote: er wordt meestal tegen de omheining geplast, gescheten heb ik nog nooit geweten, en gekotst, ok, maar dat heb je zelfs nog meer op al die commerciële festivals als Pukkelpop, Werchter, Dranouter enzo. quote: Zoals Helmet al zei, zelf zorgen dat je water meebrengt en dan voor je tent poetsen. quote: Zelf voor een voorraad zorgen. quote: Zelf eten meebrengen, volkorenbrood en kaas bij mij. quote: En dat heb je zeker niet op andere festivals, op metalfestivals heb ik er veel minder nare ervaringen mee dan op commerciële festivals. quote: Hangt van smaak af, over smaak valt niet te dicuciëren. quote: Dat is idd een spijtige evolutie. quote: Na een nummer is dat goed voor de band, daar krijgen zij voldoening van. quote: Dat is ook spijtig idd. quote: Dan moet je naar zaaltjes gaan waar er underground bands optreden, daar kun je dat nog hebben. quote: omdat het gewoon leuk is, gezellig, amuzant, veel bands op 1 dag, klasiekers zien, de sfeer, en nog legio redenen. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Wat is e rnou leuker dan om zo dronken als een konijn, door de stront te rollen op de maat van heerschende muziek? |
|
the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
triest en nutteloos suggestief topic, imo 1. op een dor grasveld waarop wordt geplast, gekotst en gescheten poeh, aanstellen is ook een vak, alsof je midden in de bepiste kotsdrek je tent opzet? 2. waar je urenlang in de rij staat om te kunnen tandenpoetsen waterflesje vullen? 3. waar bier fucking duur en aangelengd is prijs valt te doen in verhouding van hoeveel je krijgt, je kan ook geen vijfsterrenhotelkwaliteit verwachten nee 4. waar het vreten vet, te duur en bovendien smakeloos is juist ja, tong kwijt kerel? 5. waar je doorheen moet worstelen tussen bezwete, halfdronken en voldroken imbecielen ahchosch 6. waar meeste bands niet om aan te horen zijn moet je niet naar pinkpop gaan maar iets wat je meer aanspreekt (dit punt slaat natuurlijk nergens op, hier kies je zelf voor) 7. toegangsprijzen per jaar stijgen zonder dat het geluidskwaliteit verbetert hm, wacken dit jaar schijnt veel beter te zijn dan vorig jaar, dat screen etc 8. waar mensen met hun handjes gaan klappen in de lucht - Duits volkssport nr1 (handjesklappen in de lucht is gay!) stel je voor dat mensen lol hebben 9. waar je urenlang in de file staat de wacken chaos met metalfiguren op de snelweg was anders best heerschend, geduld is een schone zaak 10. waar je de duistere sfeer van black en death metal niet kunt proeven? death metal is poep |
|
He paling, lekker thuis blijven. Lekker thuis op de bank met limo, sjippies en een ceedeetje! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: 1: Nah meestal heb je daar toch ook best toiletten enzo. Voor de rest uitkijken waar je gaat liggen, rollen, zitten enzovoorts! 2. Ik poets gewoon niet, of neem een fles water mee voor als ik wel wil poetsen. 3. Je eigen voorraad mee! 4. Je eigen wegwerp bbq mee! 5. Valt wel mee.. 6. zie antwoord bij vraag 5 7. Geld is er om uitgegeven te worden.. 8. Daar doe ik niet aan mee 9. Dag van te voren komen, dag later vertrekken.. of gewoon lang uitslapen 10. Ooit op een camping gestaan met ruftende metalheads, erg duister hoor en het proeft vast ook niet al te best Festivals.. omdat niet slapen en veel herrie leuk is! |
|
Jeee6 wat een troltopik! Verbaast me dat mensen nog erop reageerden! Die palingdude zat thuis te masturberen op alle veroorzaakte commotie en verkregen attentie. |
|
Op 21 augustus 2003 10:52 schreef Elfensteen het volgende: Ten derde: Hij voert geen debat, hij stelt een vraag en antwoord vervolgens zelf niet meer Inderdaad... Gewoon weer zo'n boos black metal knaapje waarschijnlijk... vol woede die een beetje moederliefde nodig heeft. Juist meneer blade... Heer Murduk: Ik sluit me bij u aan... hij en zijn paling hebben waarschijnlijk overuren gemaakt. Nimmer Nuchter: Zelden heb ik zulke wijze woorden op een foum mogen aanschouwen!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |