IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Rolling Stones Volgende pagina
impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 20-08-2003 15:38 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

het rolling stones concert van vanavond is afgelast wegens keel problemen van de zanger.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-10-2010 21:38]


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 20-08-2003 15:40 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Ja en? hehehe Ik ga er toch niet heen


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 20-08-2003 15:42 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

ik zou wel gaan


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-08-2003 15:43 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Heb je mooi een vrije avond toch?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 20-08-2003 15:43 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 20 augustus 2003 15:42 schreef impaled succubus het volgende:
ik zou wel gaan

Oh dan snap ik het.. Dan wordt het lastig


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 20-08-2003 15:44 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 15:38 schreef impaled succubus het volgende:
het rolling stones concert van vanavond is afgelast wegens keel problemen van de zanger.


Tsja, ouderdom komt met....


Bazzio Attacks!!!


Jakhals
Usericon van Jakhals
Posted 20-08-2003 15:48 by Jakhals Wijzig reactieProfiel van JakhalsQuote dit bericht

Ik dacht dat alleen het radio verslag van het concert was afgelast. Maar dit is jammer voor alle mensen die zouden gaan...


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 20-08-2003 15:48 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

achja ik vertrouwde t al niet helemaal, oude zakken 2 avonden na elkaar laten optreden, dat doet ozzy ook niet meer


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 20-08-2003 15:53 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Waarom dat nieuws trouwens op pagina 101 van tt staat is mij een raadsel


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-08-2003 15:53 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik heb ze al gezien op *ja ja* vrijdag 13 juni in Oberhausen met in het voorprogramma *ja ja* anderhalf uur AC/DC.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 20-08-2003 15:55 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

ik heb ze 4 jaar gelden gezien, dat is te lang geleden


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-08-2003 16:03 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 15:53 schreef Sjaan het volgende:
Waarom dat nieuws trouwens op pagina 101 van tt staat is mij een raadsel


Omdat ongeveer 1 op de 80 Nederlanders een kaartje voor een van de RS conerten in NL had. Oftewel dit is nieuws wat voor een groot publiek interessant is.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 20-08-2003 16:04 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 16:03 schreef Chelman het volgende:
Omdat ongeveer 1 op de 80 Nederlanders een kaartje voor een van de RS conerten in NL had. Oftewel dit is nieuws wat voor een groot publiek interessant is.
+ de mensen die het concert thuis wilde gaan volgen.


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 20-08-2003 16:06 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Ik werk vlakbij de Arena en het is hier een zooitje.
Mensen die het nieuws nog niet gehoord hadden en nu voor een "dichte deur" staan.
Gezellig is de sfeer niet te noemen.


bla...bla...bla...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-08-2003 16:17 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 16:06 schreef Lady Rose het volgende:
Ik werk vlakbij de Arena en het is hier een zooitje.
Mensen die het nieuws nog niet gehoord hadden en nu voor een "dichte deur" staan.
Gezellig is de sfeer niet te noemen.


Wat ben ik blij dat ik de laatste werken niet meer naar de Amsterdamse poort moet....had toen met Robbie Williams al file om op terug op de snelweg naar Rotterdam te komen...


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 20-08-2003 16:19 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 16:06 schreef Lady Rose het volgende:
Ik werk vlakbij de Arena en het is hier een zooitje.
Mensen die het nieuws nog niet gehoord hadden en nu voor een "dichte deur" staan.
Gezellig is de sfeer niet te noemen.


She's alive!


Bazzio Attacks!!!


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 20-08-2003 16:19 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 16:17 schreef Chelman het volgende:
Wat ben ik blij dat ik de laatste werken niet meer naar de Amsterdamse poort moet....had toen met Robbie Williams al file om op terug op de snelweg naar Rotterdam te komen...


Het is hier al een paar weken "feest". eerst een 1 of andere voetbalwedstrijd, daarna de opendag van Ajax en natuurlijk de Stones.
Ik sta al in de file als ik hier gewoon de straat probeer uit te rijden

quote:
Op 20 augustus 2003 16:19 schreef bazzio het volgende:
She's alive!


yep

[Dit bericht is gewijzigd door Lady Rose op 20-08-2003 16:20]


bla...bla...bla...


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 20-08-2003 16:20 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 16:19 schreef Lady Rose het volgende:
Het is hier al een paar weken "feest". eerst een 1 of andere voetbalwedstrijd, daarna de opendag van Ajax en natuurlijk de Stones.
Ik sta al in de file als ik hier gewoon de straat probeer uit te rijden
op de fiets?


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 20-08-2003 17:12 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 20 augustus 2003 15:53 schreef Heiden het volgende:
Ik heb ze al gezien op *ja ja* vrijdag 13 juni in Oberhausen met in het voorprogramma *ja ja* anderhalf uur AC/DC.



*jaloezie-overload*



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 20-08-2003 17:16 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

jammer voor de mensen ...

maaruh ben blij dat het vandaag afgelast was en niet vorige week...

anders had ik een pracht concert gemist in ahoy!!



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-08-2003 17:20 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 17:12 schreef Phriar het volgende:
*jaloezie-overload*




[inwrijf-modus]Openingsnummer Hells Bells(met grote luidende bel op het podium), Let there be Rock, You shook me all Night long, Highway to Hell,Dog eat Dog, enzovoort enzoverder, allemaal vette klassiekers, als laatste nummer For Those Who are about to Rock(met 2 kanonnen op het podium), de Stones waren nog maar bijzaak, hoewel Sympathy for the Devil er natuurlijk uitheerschte.[/inwrijf-modus]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 20-08-2003 17:31 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

aaaaaaargh


*valt flauw*

*raapt zichzelf op omdat hij weet dat hij volgend jaar zal staan bij een AC/DC concert in ahoy rotterdam*

Ga je mee?


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-08-2003 17:47 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2003 17:31 schreef Phriar het volgende:
aaaaaaargh


*valt flauw*

*raapt zichzelf op omdat hij weet dat hij volgend jaar zal staan bij een AC/DC concert in ahoy rotterdam*

Ga je mee?


Vielleicht, ik denk maar maximaal 2 weken vooruit.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 20-08-2003 17:56 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Jaren lang aan de harddrugs en aan de drank en nu een concert afzeggen door een verkoudheid. Yeah right...

Maar, who cares?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 20-08-2003 18:05 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Ik ben afgelopen woensdag geweest in De Kuip en het heerschte de godvergeten pannen van het dak.



DMTR
Stik er maar in
Usericon van DMTR
Posted 20-08-2003 18:59 by DMTR Wijzig reactieProfiel van DMTRQuote dit berichthttp://www.shadowsofdisgust.com

Is natuurlijk volkomen kut als je je daar al tijden op verheugd hebt.
Is net zoiets als je bij de Macdonalds komt en ineens blijkt dat er geen barbie's meer bij het happy-meal geleverd worden.


You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!!


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen