|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Wow dat nummer lamenting is echt stoer! lekker oude stijl Theater!! Ik vind de 1e 2 van TOT toch echt het beste!! supermooi! Aegis is ook nog mooi! zeer relaxend album daarna staat het mij niet echt meer na aan het hart maar die VNV nation remix van machine is toch echt wel stoer!!!! I Find That I Am Not There... |
|
Ah bedankt Zenial En ja, dat nummer is gewoon een van de betere ToT nummers imo. Het lijkt alleen alsof het onder water is opgenomen this user is dead |
|
quote: he he, nu je het zegt ja! vooral de cello! I Find That I Am Not There... |
|
De zangeres (Liv Kristine) is er trouwens uitgestapt |
|
quote: quote: echt? this user is dead |
|
grmbl ja ... |
|
quote: Je vergeet trouwens 'A Rose for the Dead' denk ik. Want die is ook fijn. this user is dead |
|
Liv Kristine eruit? Boeie, ze maken toch kutmuziek tegenwoordig... no text supplied |
|
quote: je hebt gelijk! die is ook goed!!! vooral die Joy Devision Cover! Heerlijk! I Find That I Am Not There... |
|
Heb nu Velvet Darkenss They Fear op staan, leuke CD, alleen ik irriteer me aan de zangeres... Te weinig power, te weinig overtuiging, te vlak, te saai, te standaard. Weet ik veel, het is in ieder geval niet wat. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Enorm heersend gebruik van die sample in And when He Falleth, trouwens Wie weet waar die sample vandaan komt? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Eh , mijn idee, maar veel "power" in haar stem zou op dat album compleet fout geweest zijn. Het is net dat frele dat het hem doet: vergeet niet: ze hebben die stijl mee gevormd, niet klakkeloos afgekeken. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ze hebben die stijl mee gevormd, da's wel waar, bij veel slechte gothic metal hoor ik ook precies zo'n stem Te veel power zou zeker verkeerd zijn. Maar waar ik meer op doelde dat ze nu gewoon een zwak geluid, dat het dan frele wordt is positief, maar je kunt ook breekbaar zingen zonder zo fucking zwak te klinken. Ik denk trouwens dat het vooral komt omdat ze een vrij vlakke stem heeft, ik mis de diepte vooral. En nee, ik ga het niet voor doen [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 04-11-2003 17:29] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Laat maar: Dialog from "And when He Falleth" taken from the film "The Masque of the red death" with Vincent Price (1964) Iemand die film gezien? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Mja, dat vlakke, goed, ik ben toen te snel aan haar stem gewend geraakt vrees ik, het viel me wel op toen enige tijd later de tonen van Tarja van Nightwish uit mijn stereo kwamen of als ik het *kuch* ging vergelijken met Sharon's werk (was toen toch wel goed) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: True that, true that Ik vind Anneke van the Gathering het ook beter doen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Lament of the Perishing Roses dat is het allereerste nummer van Theatre of Tragedy... maar toen wisten ze nog geen naam voor hun band ze dachten toen aan "Suffering Grief" als naam is nooit uitgebracht verder heb ik van de site ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
oeps had niet doorgelezen in dit topic oud nieuws ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: Niet te vergelijken he... Anneke zingt veel krachtiger en bij vlagen veel lager ook ... Die vrouwelijke vocalen, gemengd met de grunt is juist zo meesterlijk op bijvoorbeeld "Fair and 'Guiling Copesmate Death". Prachtplaat! this user is dead |
|
quote: Wel te vergelijken, alles is te vergelijken Anneke zingt soms ook erg breekbaar, check Bad Movie Scene en Amity maar eens. Ik zei ook niet dat ze hier beter bij zou passen, maar dat ze het beter doet. En van wie is dat album? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Eh album? Da's een nummer op "Velvet darkness they fear" I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ohja, ik zie het Ik raakte in de war doordat JForst er "prachtplaat" direct achter zette. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Sorry this user is dead |
|
quote: eikel offtopic: morgen rocks? misschien zeggen we dan niet alleen hallo tegen je [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 04-11-2003 21:00] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |