|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Volgens mij (nog) niet, anders had ik het wel ergens op een gothic party langs horen komen... no text supplied |
|
quote: Morgen hoogstwaarschijnlijk geen Rocks, wegens enorme bult schoolwerk this user is dead |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
aegis is toch echt wel de beste cd van ze, fantastische teksten. Velvet vind ik af en toe wat saaie momenten hebben. Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
Ik heb zojuist Velvet Darkness They Fear en s/t geleend van een vriend van me. VDTF staat nu op, en het bevalt me wel. Wel kalmpjes enzo, maar leuk voor de afwisseling Inter faeces et urinam nascimur |
|
VDTF is inderdaad een puik schijffie!! Aegis is ook nog goed maar daarna vind ik het niet zoveel meer. I Find That I Am Not There... |
|
|
|
Leuke band. I am the 1%. |
|
Live Kristine 's Leaves' Eyes ,hun album is een tijdje geleden uitgebracht , www.leaveseyes.com [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 27-07-2004 1:13] |
|
Maakt Liv Kristine eigenlijk nog muziek dat iets te maken heeft met metal? Ik ken het namelijk niet. |
|
Ken het ook nog niet, maar de sample op de site is toch nog wel metal... Verder bestaat Leave's eyes als ik mij niet vergis uit manlief en de rest van Atrocity, dus 't zal wel enigszins metal zijn.. |
|
het zit op de grens van metal en softe muziek de sample op de site is niet het beste nummer op de album : bv "Lovelorn" en "Tale of the sea made" vind ik beter . Heb gedownload met http://www.slsknet.org/ |
|
snel een review van deze plaat op ZM, kheb de promo afgelopen week gekregen en moet zeggen dat het wel aardig klinkt. I Find That I Am Not There... |
|
quote: Het zuigt gewoon,... fletse boel, dat is het: nog eentje die haar stem op halve capaciteit heeft gezet en poppy gaat doen I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote:Mja..niet zo verrassend eigenlijk. Heb eens wat van haar (solo) gehoord en dat had nog niet 1% metal, dus zo bekeken viel mij de sample wel mee (lees: verrast überhaupt wat metal te horen) |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |