|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik ben bijna elke dag in zwolle...... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Naja, dan zou je best 's een keertje kunnen kijken... En dan zelf beslissen of je 't de moeite waard vindt... Weet je waar hij zit? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Jazekers wel, maar nooit eigenlijk de moeite genomen om naar binnen te gaan.... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Klopt. Je moet een beetje tussen de indianen en zoetsappige elfenbeeldjes doorkijken, dan staan er ook echt dingen die de moeite waard zijn. Althans, toen ik nog in Rotterdam woonde wel...is inmiddels ook al bijna 2 jaar geleden dus misschien is het assortiment wat veranderd. Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
quote: Haha, nou ja het kan je ook tegenvallen hoor... 't Is maar net wat je je er zelf van voorstelt... Hoezo kom jij elke dag in Zwolle dan? School? ..."Hate can only create more hate"... |
|
Zit er in Zwolle een fantasie winkel? Ik heb van 2 afgeweten (nou ja, fantasie, strips en Warhammer...dat soort dingen). Maar die zijn beide gesloten. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Van welke 2 wist jij dan, hoe heetten die? ..."Hate can only create more hate"... |
|
1 ken ik uit de tijd dat ik daar nog naar school ging. Dus dat is zo'n 6 a 7 jaar geleden. Ik kan je zo ook niet uitleggen waar dat ongeveer is. De andere is nog niet zo lang geleden gesloten. The wizard heette die geloof ik. Zat bij dat skatewinkeltje in de buurt als je vanaf het station de winkelstraat inloopt. (Voor Brittain nog). Snap je het nog? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Van die eerste heb ik geen flauw idee... Van die tweede weet ik wel zo ongeveer wat je bedoelt... We zijn toen bij het bevrijdingsfestival nog best dicht bij de Hobbit geweest trouwens... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Waar zit die dan ergens? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Eerste rechts, dan weer links, tweede straat recht en dan tegenover dat ene winkeltje moet je weer rechts, einde straat links en dan het derde winkeltje aan de rechterkant. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Als je vanaf het station komt en dan richting de stad loopt, hou je links aan en dan kom je in de 'grote winkelstraat' waarin ook de Visions zit... Deze loop je een eindje in, richting Visions dus, en dan is het geloof ik het 3e zijsteegje aan de rechterkant... Maargoed, als je gewoon in de grote winkelstraat loopt moet je ff de zijsteegjes inkijken, je ziet vanzelf een groen luifeltje met 'De Hobbit' erop uitsteken... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Neem me met je mee!!!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Die is echt bagger, kun je beter naar de malle heks in tilburg of Elf in Den Haag. |
|
Je weet waar ik woon he? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Met een beetje fantasie bedenk je toch je eigen fantasie winkels? *ho-ho* this user is dead |
|
quote: Keej doen we een keer... Maar zoals ik al eerder heb gezegd, ik weet niet of hij voor iedereen de moeite waard is... Ik kom regelmatig in de stad, als ik dan een cadeautje of iets dergelijks moet hebben dan wandel ik wel 's bij De Hobbit naar binnen... Maar alleen daarvoor er naartoe gaan?.... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ehm, Zwolle is ook een aantal cd-zaken rijk. Geen probleem dus. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Ja, ok... Maar ook geen superboeiende... Dat zaakje naast de Febo is wel leuk, maar verder heb je ook alleen maar de Free Record Shop en consorten... Maarja, Visions is ook wel grappig om zo af en toe 's te kijken... ..."Hate can only create more hate"... |
|
PLATO!!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Visions is voor mij de grap wel af eigenlijk. Iedere keer dat ik er kwam en ergens naar vroeg zeiden "ja dat moet u volgende maand weer komen" want dan waren de nieuwe vooraden er. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Oja, die heb je ook nog... Ga dan gelijk 'n keer mee naar Amsterdam, daar heb je Boudisque, Fame etc... En da's maar ietsje verder ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ja, Visions wordt steeds minder boeiend... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: die heb je in Arnhem ook, en als je daar toch heen gaat moet je meteen even naar Dollhouse, de beste metal cd zaak van nederland |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |