IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Fantasy winkels Vorige pagina
Nix
Usericon van Nix
Posted 21-08-2003 21:36 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2003 20:18 schreef XnegativeX het volgende:
Zit er in Zwolle een fantasie winkel?

Ik heb van 2 afgeweten (nou ja, fantasie, strips en Warhammer...dat soort dingen). Maar die zijn beide gesloten.

Games ''n stuff

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

Nix
Usericon van Nix
Posted 21-08-2003 21:38 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2003 20:48 schreef Immortella het volgende:
Ja, ok... Maar ook geen superboeiende...
Dat zaakje naast de Febo is wel leuk, maar verder heb je ook alleen maar de Free Record Shop en consorten...
Maarja, Visions is ook wel grappig om zo af en toe 's te kijken...

Plato, SamSam, diskid (?) en inderdaad Free record en die andere...

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 21-08-2003 22:29 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2003 21:38 schreef Nix het volgende:
Plato, SamSam, diskid (?) en inderdaad Free record en die andere...

Plato was ik idd vergeten, SamSam bedoelde ik met het winkeltje naast de Febo, diskid ken ik niet

..."Hate can only create more hate"...

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 21-08-2003 23:11 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 21 augustus 2003 17:58 schreef Sarah het volgende:
In Rotterdam op de Nieuwe Binnenweg zit er eentje. Ik weet de naam en het nummer van het pand niet maar wel in die straat iig.

das een vesteging van de elf, die hebben ook hier in delft een vesteging en in denhaag ow en oko in utrecht sinds kort geloof hadden ze iets overgenomen

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 22-08-2003 8:55 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2003 23:11 schreef Rensykdom het volgende:
das een vesteging van de elf, die hebben ook hier in delft een vesteging en in denhaag ow en oko in utrecht sinds kort geloof hadden ze iets overgenomen

duidelijk weer zo'n alcohol + internet combinatie
overigens zit er in Rotterdam, vlak bij station blaak, op de hoek van de verlengde hoogstraat (zo heet het daar geloof ik) een Boedha store waar ze bizar veel fanstasy beeldjes verkopen. Ze verkopen onwijs veel van die zwarte drakenbeelden, en hebben ook vaak tafels, stoelen, kasten en meer van dat grote spul. Voor de liefhebber zeker een aanrader !

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 22-08-2003 9:55 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

In Alkmaar zitten er ook een aantal. Voor kleding en sieraden kun je bij de Cirkelzenter terecht( zit op het Fnidsen).
En voor beelden en ander spul is Oikos een heel gezellig winkeltje (Magdalenastraat geloof ik).
En dan hebben we ook nog Totem op de kanaalkade. Daar verkopen ze vooral veel boeken en stenen, maar de lui die daar werken zijn zo chagerijnig dat het geen pretje is om daar eens rond te snuffelen.

En nu vergeet ik nog de Gamesworkshop

[Dit bericht is gewijzigd door Lady Rose op 22-08-2003 9:56]

bla...bla...bla...

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-08-2003 9:59 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Alkmaar...kijk, dat is dichtbij! Daar ga ik nog wel eens een kijkje nemen

Hier (Hoorn) hebben we dat soort dingen namelijk niet

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 22-08-2003 10:00 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2003 9:59 schreef Elfensteen het volgende:
Alkmaar...kijk, dat is dichtbij! Daar ga ik nog wel eens een kijkje nemen

Hier (Hoorn) hebben we dat soort dingen namelijk niet

Ik wil je weleens een rondleidinkje geven hoor langs alle leuke winkeltjes.

bla...bla...bla...

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-08-2003 10:01 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2003 10:00 schreef Lady Rose het volgende:
Ik wil je weleens een rondleidinkje geven hoor langs alle leuke winkeltjes.
lijkt me gaaf! (stuur me maar even een mailtje, dan voeg ik je destijds wel even toe op msn, ik zit nu namelijk op m'n werk )

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 22-08-2003 10:02 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2003 10:01 schreef Elfensteen het volgende:
lijkt me gaaf! (stuur me maar even een mailtje, dan voeg ik je destijds wel even toe op msn, ik zit nu namelijk op m'n werk )

Same here (hard aan het werk )

bla...bla...bla...

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-08-2003 10:05 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

ja idd, heel hard aan het werk

we hebben hier overigens wel "het Gele Teken" wat eigenlijk een strip-speciaalzaak is, maar waar ook Magic/Warhammer en nog wat andere miniatuurspul verkocht wordt, niet zo'n groot aanbod dus.

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 22-08-2003 10:10 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Ik vond Hoorn altijd erg gezellig toen ik er nog op school zat. Maar idd echt toffe winkels zijn er niet.

bla...bla...bla...

Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 22-08-2003 10:31 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2003 8:55 schreef FireFox het volgende:
overigens zit er in Rotterdam, vlak bij station blaak, op de hoek van de verlengde hoogstraat (zo heet het daar geloof ik) een Boedha store waar ze bizar veel fanstasy beeldjes verkopen. Ze verkopen onwijs veel van die zwarte drakenbeelden, en hebben ook vaak tafels, stoelen, kasten en meer van dat grote spul. Voor de liefhebber zeker een aanrader !

Volgens mij bedoelen wij dezelfde...

Slava! Slava! Heil! Heil! Heil!

Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 22-08-2003 10:32 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

Oja en in Rotterdam zit/zat ook nog een Games Workshop, maar da's meer als je op zoek bent naar Warhammer e.d.

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 22-08-2003 10:33 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2003 10:31 schreef Sigrun het volgende:
Volgens mij bedoelen wij dezelfde...

sorry ja dat klopt naja beetje dubbel promoten kan geen kwaad want het is een toffe zaak

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 22-08-2003 10:47 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

idd! ik heb ook een flink percentage van mijn salaris achtergelaten daar!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-08-2003 10:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2003 10:32 schreef Sigrun het volgende:
Oja en in Rotterdam zit/zat ook nog een Games Workshop, maar da's meer als je op zoek bent naar Warhammer e.d.

In Den Haag zit ook een leuke

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 22-08-2003 11:22 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Mensen, laten we het wel over Fantasy winkels houden. Er zijn al genoeg topics over CD/platen winkels in den lande, en er is ook een Games Workshop topic.

I'm not being rude. You're just insignificant.

Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 22-08-2003 15:40 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2003 8:55 schreef FireFox het volgende:
duidelijk weer zo'n alcohol + internet combinatie

Zijn de prijzen ook te doen?

Don't touch me. I'm evil.

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 22-08-2003 15:41 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2003 15:40 schreef Rammoth het volgende:

ja ik geloof dat hij zelfs goedkoop is, maargoed ik heb nooit echt vergeleken.

Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 22-08-2003 15:42 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2003 15:40 schreef Rammoth het volgende:

Ja, best wel, imo. 'Tuurlijk, als je zo'n tafel wil kopen, moet je flink je portemonnee opentrekken, maar mijn ervaring is dat de prijs-kwaliteit verhouding erg schappelijk is.

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 22-08-2003 15:43 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 22 augustus 2003 15:41 schreef FireFox het volgende:
ja ik geloof dat hij zelfs goedkoop is, maargoed ik heb nooit echt vergeleken.

mja hijz een van de goedkoospte.. (eigenlijk zijn de andere gewoon extreem duur )

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 22-08-2003 15:46 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

hier in Haarlem zit een fantasywinkeltje, volgens mij in de Kleine Houtstraat, maar ik weet niet hoe groot/klein het assortiment daar is.

So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)

Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 22-08-2003 15:52 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

In delft zit als je de stad inkomt aan de kant van het station tegenover de bioscoop "delfia" ook een fantasy winkel.

Eigelijk een keltische winkel, maar ze verkopen er ook wat beelden en kleding.

Don't touch me. I'm evil.

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 22-08-2003 19:26 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 22 augustus 2003 15:46 schreef Chantalie het volgende:
hier in Haarlem zit een fantasywinkeltje, volgens mij in de Kleine Houtstraat, maar ik weet niet hoe groot/klein het assortiment daar is.

Klein...
Maar het is wel een heel fijn winkeltje vind ik. Redelijk betaalbaar ook als je de prijzen vergelijkt met de Chimera in Amsterdam.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com