|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Plato, SamSam, diskid (?) en inderdaad Free record en die andere... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Plato was ik idd vergeten, SamSam bedoelde ik met het winkeltje naast de Febo, diskid ken ik niet ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: das een vesteging van de elf, die hebben ook hier in delft een vesteging en in denhaag ow en oko in utrecht sinds kort geloof hadden ze iets overgenomen |
|
quote: duidelijk weer zo'n alcohol + internet combinatie overigens zit er in Rotterdam, vlak bij station blaak, op de hoek van de verlengde hoogstraat (zo heet het daar geloof ik) een Boedha store waar ze bizar veel fanstasy beeldjes verkopen. Ze verkopen onwijs veel van die zwarte drakenbeelden, en hebben ook vaak tafels, stoelen, kasten en meer van dat grote spul. Voor de liefhebber zeker een aanrader ! Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
In Alkmaar zitten er ook een aantal. Voor kleding en sieraden kun je bij de Cirkelzenter terecht( zit op het Fnidsen). En voor beelden en ander spul is Oikos een heel gezellig winkeltje (Magdalenastraat geloof ik). En dan hebben we ook nog Totem op de kanaalkade. Daar verkopen ze vooral veel boeken en stenen, maar de lui die daar werken zijn zo chagerijnig dat het geen pretje is om daar eens rond te snuffelen. En nu vergeet ik nog de Gamesworkshop [Dit bericht is gewijzigd door Lady Rose op 22-08-2003 9:56] bla...bla...bla... |
|
Alkmaar...kijk, dat is dichtbij! Daar ga ik nog wel eens een kijkje nemen Hier (Hoorn) hebben we dat soort dingen namelijk niet |
|
quote: Ik wil je weleens een rondleidinkje geven hoor langs alle leuke winkeltjes. bla...bla...bla... |
|
quote:lijkt me gaaf! (stuur me maar even een mailtje, dan voeg ik je destijds wel even toe op msn, ik zit nu namelijk op m'n werk ) |
|
quote: Same here (hard aan het werk ) bla...bla...bla... |
|
ja idd, heel hard aan het werk we hebben hier overigens wel "het Gele Teken" wat eigenlijk een strip-speciaalzaak is, maar waar ook Magic/Warhammer en nog wat andere miniatuurspul verkocht wordt, niet zo'n groot aanbod dus. |
|
Ik vond Hoorn altijd erg gezellig toen ik er nog op school zat. Maar idd echt toffe winkels zijn er niet. bla...bla...bla... |
|
quote: Volgens mij bedoelen wij dezelfde... Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
Oja en in Rotterdam zit/zat ook nog een Games Workshop, maar da's meer als je op zoek bent naar Warhammer e.d. Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
quote: sorry ja dat klopt naja beetje dubbel promoten kan geen kwaad want het is een toffe zaak Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
idd! ik heb ook een flink percentage van mijn salaris achtergelaten daar! Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
quote: In Den Haag zit ook een leuke |
|
Mensen, laten we het wel over Fantasy winkels houden. Er zijn al genoeg topics over CD/platen winkels in den lande, en er is ook een Games Workshop topic. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Zijn de prijzen ook te doen? Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: ja ik geloof dat hij zelfs goedkoop is, maargoed ik heb nooit echt vergeleken. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Ja, best wel, imo. 'Tuurlijk, als je zo'n tafel wil kopen, moet je flink je portemonnee opentrekken, maar mijn ervaring is dat de prijs-kwaliteit verhouding erg schappelijk is. Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
quote: mja hijz een van de goedkoospte.. (eigenlijk zijn de andere gewoon extreem duur ) |
|
hier in Haarlem zit een fantasywinkeltje, volgens mij in de Kleine Houtstraat, maar ik weet niet hoe groot/klein het assortiment daar is. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
In delft zit als je de stad inkomt aan de kant van het station tegenover de bioscoop "delfia" ook een fantasy winkel. Eigelijk een keltische winkel, maar ze verkopen er ook wat beelden en kleding. Don't touch me. I'm evil. |
|
quote: Klein... Maar het is wel een heel fijn winkeltje vind ik. Redelijk betaalbaar ook als je de prijzen vergelijkt met de Chimera in Amsterdam. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |