|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Hell Yeah! Destruction in Roeselare! Da's toch wel 10 minuten met de wagen... Je kan me de bout hachelen! |
|
hier wil ik ook zeker naartoe, vraag is of het gaat lukken met vervoer of slapen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Waar is roeselare ofzo *zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me |
|
Héla, ik ben wel gene mod, maar gewoon dat BYB topic omhoog stampen was toch genoeg geweest......... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ja man, de prijs is er gelijk ook niet naast... ben niet aanwezig Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Verdomme amai, ineens megaprijs, eh Destruction kwamen die ook nie op X-mas fest? (want ze hadden dit jaar al een optreden moeten laten valen in Luik, en ik wil ze dit jaar zien GODVERDOMME!) ...noot: x-ams fest gaat misschien 2X zoveel kosten I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
X-Mas fest gaat betere line-up hebben ook... Sengir & Destruction op 1 podium, allez allez we gaan weer wa krijgen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: xmasfest:DEICIDE / DESTRUCTION /AMON AMARTH / NILE /DEW-SCENTED / MISERY INDEX /DISBELIEF / GRAVEWORM xmas fest, duur of nie... ik ga elk jaar!!!! |
|
fuck die line-up sukt ook al volgend weekend: Destruction in mijnen hof Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Ehm, ik ga er dit jaar echt eens naar toe (er is een soort vloek die er jaren voor gezorgd heeftf dat ik niet kon gaan), ...maar in die line-up zie ik verdomme wel wa beter spul staan (al was het maar voor Amon Amarth ) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ben elk jaar al geweest DEICIDE zeker nog es zien!!! DESTRUCTION ook nog es zien, laatste keer was met Kreator en Sodom AMON AMARTH euhm... ook al gezien denk ik NILE zeker nog es zien!!!!!!!!! DEW-SCENTED ooooooh al dikwijls gezien!!! MISERY INDEX eindelijk eens live zien!!! DISBELIEF euhm ken ik nie GRAVEWORM zeker zien!! |
|
Disbelief is wsl nog de beste band die er tss staat (na D.) dat die mannen nog gen grotere naam hebben snap ik niet Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Roeselare: Als je E403 pakt tussen Kortrijk en Brugge, een afslag juist in het midden... Heb ik trouwens al het happy hour vermeld tussen 15 en 16 u. ? [Dit bericht is gewijzigd door Lallace op 27-08-2003 22:49] |
|
19 euro is echt te duur... |
|
Je kunt ook je ticket bestellen via de ticket-hotline: (0032) 0494 666656 Daar kun je ze bestellen tegen reductie. |
|
een vraagje. Wlek bier zal er getapt worden? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
16.5 is nog teveel, en dan nog Bockor zekers? |
|
Helaas, de biergoden zullen ons wel niet zo gunstig gezind zijn, maar het is wel terug Bockor. |
|
Anyway,who's coming? |
|
Ik, aangezien ik niet moet betalen |
|
mwa, voor die bands ga ik niet naar fukking belgique. |
|
quote: Bow; k ken wel n ontregelde bende die daar naartoe wil, als ik es niet moet rijden ben ik erbij (maar dan hopen dat jullie ook deftig bier tappen). I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 05-09-2003 0:18] |
|
Ik bedoelde naast Bockor, vorig jaar was er ook Rodenbach ofzo dacht ik, dat wil er dan wel ingaan. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |