|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Fantastische band natuurlijk. Mijn favoriet is niet een "normaal" album, maar de BBC Sessions dubbelcd. Led Zeppelin op hun rauwst en natuurlijkst. |
|
Led Zeppelin is geweldig. Mijn favoriete elpees zijn Zep I en IV. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
LZ was geweldig. Ik heb er een aantal platen van. Om de een of andere reden gooi ik toch altijd weer Led Zeppelin I op m'n platenspeler. "Babe, Babe, Babe, Babe, Babe, Babe, Baby, I'm gonna leave you." Robert Plant is volgens mij de enige die zoiets kan flikken! Touché, pussycat! |
|
Ik heb ooit wel eesn een LZ topic geopend(in heavy metal): http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=552307 Maar goed, LZ is een superband. Een van de weinige band die wel goed veel variatie in hun stijl kan aanbrengen zonder slecht te gaan klinken. |
|
quote: Die vond ik ook maar wilde een algemenere topic openen Dat laatste ben ik roerend met je eens. Kijk maar naar bijvoorbeeld een plaat als In Through The Outdoor. Die is volstrekt anders dan het eerdere werk maar blijft gewoon een supergoede plaat. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Heb geen normale albums van ze, alleeen de drie-dubbel-cd 'How the west was won' (live) |
|
HOe is die? Ik zag hem ook laatst liggen.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik moet hem nog verkennen .. heb hem pas onlangs gedownload (samen met een dubbel cd van Deep Purple (anthology) en gefikt (op 2 cd's ipv 3) .. overigens ben ik zowiezo een slecht persoon om zoiets aan te vragen, aangezien ik geen ander zeppelin materiaal heb en het dus nergens echt mee kan vergelijken... |
|
Wat mij betreft ook een aanrader: "No Quarter: Jimmy Page and Robert Plant Unledded" Touché, pussycat! |
|
Ik heb de DVD gekocht: Een must have voor de ZEP fans. Geweldige beelden en het geluid is zeer goed. Veel nieuw materiaal. Niet geeditte beelden van Madison Square Garden (Song Remains the Same-concert) en Knebworth 1979. [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 17-12-2003 9:32] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Led Zeppelin is ge-wel-dig! Favoriete Album is zeker Led Zeppelin II |
|
Led Zeppelin is geweldig, mijn favorite plaat van hun blijft: Houses Of The Holy "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Houses of the Holy is een leuke plaat idd. Toch gaat mijn voorkeur zoals eerder gezegd altijd uit naar LZII. Trouwens...bonuspunten als je weet wie de meisje is die over de rotsen klautert op Houses of the Holy..... *en ze zijn beter dan Mars Volta* KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
NP Physical Graffiti ... erg goeie cd... nu die 2de cd aan het luisteren... super relaxed I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik krijg met sinterklaas hun DVD... Ik ben benieuwd. Spelvout... [Dit bericht is gewijzigd door venom rules op 30-11-2004 22:04] .. |
|
... d ... |
|
Led Zeppelin heersch! |
|
Hmm, ik vind het altijd lastig. Ik vind I een geniale plaat, maar II ook. IV is ook wel erg goed, maar heeft een paar mindere nummers. Het nummer "Rock 'n Roll" blijft een geniaal lijflied, hehe. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
ik heb 1 nummer van em die ik GENIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL vind!!!! "Led Zeppelin - Bron-Yr-Aur" <----- heerlijk stukje muziek |
|
Ik heb de dvd vandaag ook eindelijk opgehaald. Straks maar eens even kijken. |
|
quote: Ik snap niet waarom III altijd zo ondergesneeuwd wordt..... Dat is namelijk een GE-WEL-DI-GE plaat. Immigrant Song KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
III vind ik hun minste van de beginperiode. Heb 'm niet eens. |
|
I t/m V (houses of the holy) zijn allemaal klassiekers! Mijn voorkeur ligt echter bij I en V.... |
|
quote: Ja, III vind ik ook heel goed. Had eigenlijk gewoon I tm IV moeten noemen. Ik vind alles van Led Zeppelin wel goed, enkel "Presence" heb ik nooit zo kunnen waarderen. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |