|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie kent deze band? Kan er vrij weinig reviews van vinden. Hun label is Skaldic Art (Falkenbach) en ze doen veel inspiratie op uit de boeken van tolkien. Heb het album gedownload en het klinkt me opmerkelijk goed, ik verwachte gaye power metal, en het bleek epische (klein beetje) black metal. Meningen over de band/ het album? hun homepage: http://listen.to/rivendell op vamire-magazine is een review te lezen. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Lijkt het toevallig op Summoning? this user is dead |
|
K wou dat vandaag kopen, maar die platenboer had m niet meer liggen I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: jij vind het dus een goede cd? Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Het is een soort Falkenbach zijproject , ik wou dat es proberen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Hmmm, ik heb het even geluisterd maar het is mij iets te rommelig met teveel keyboards. Sorry. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
NOG meer Tolkien |
|
quote: Tolkien is true, ja??! It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
in het z/w misschien [Dit bericht is gewijzigd door panzerfaust op 24-08-2003 19:54] |
|
on-topic Faust. Ik ken de band alleen via skaldic art. Heb laatst nog interview ervan gelezen op vampire. Ook nog oude nummers gehoord, dus ik weet niet hoe de nieuwe klinkt. |
|
quote: [offtopic] iemand wil graag moderator worden [/offtopic] Ik ben best benieuwd naar de muziek maar ik kan nog niks vinden... [Dit bericht is gewijzigd door Miss Lucifer op 24-08-2003 20:16] It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote: op de site is er ter download. |
|
quote: Dank u! Explorer werkt weer eens niet mee It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
als het nou een ander onderwerp gehad had... dan was dit best te pruimen geweest. |
|
quote: wat bedoel je? It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
het tolkiengehalte in de metalscene is een beetje teveel van het foute de laatste tijd. |
|
die sample was wel ok, beetje cliche falkenbach is origineler. |
|
Nee hoor, er zitten echt hele goede dingen bij! It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote:Metalbands maken toch wat ze zelf willen. Dus niet zeiken! Je verspilt alleen je eigen tijd. |
|
quote: Momenteel idd Tolkien alom, maare deze band dateert niet van 'de laatste tijd' dus... Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: goed, dan kunnen we nu dus allemaal ophouden met commentaar leveren over wat er gebeurd in de metalscene, en het opkomen van bepaalde trends. |
|
quote: Dan hebben we geen fuck meer te doen It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
quote:Je kan je tijd besteden aan de underground, maar ga gerust verder. |
|
quote: Dat zou misschien wel beter voor je bloeddruk zijn... Ontopic: Ik heb de laatste cd van Rivendell nu een paar gehoord en ik vind het gewoon lekker sfeervolle goede folk black. En dat die teksten geinspireerd zijn door Tolkien, wat ken mij dat schelen? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
dat weet ik niet. voor mij maakt het wél uit wat voor teksten een bepaalde band gebruikt. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |