IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Rivendell - Elven Tears Volgende pagina
Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 24-08-2003 19:06 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Wie kent deze band? Kan er vrij weinig reviews van vinden. Hun label is Skaldic Art (Falkenbach) en ze doen veel inspiratie op uit de boeken van tolkien. Heb het album gedownload en het klinkt me opmerkelijk goed, ik verwachte gaye power metal, en het bleek epische (klein beetje) black metal. Meningen over de band/ het album?

hun homepage:
http://listen.to/rivendell

op vamire-magazine is een review te lezen.

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 24-08-2003 19:07 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Lijkt het toevallig op Summoning?

this user is dead

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 24-08-2003 19:19 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2003 19:07 schreef JFrost het volgende:
Lijkt het toevallig op Summoning?

ben niet zo een fan van summoning, maar dit bevalt me goed.

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 24-08-2003 19:21 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

K wou dat vandaag kopen, maar die platenboer had m niet meer liggen

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 24-08-2003 19:24 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2003 19:21 schreef Gunman het volgende:
K wou dat vandaag kopen, maar die platenboer had m niet meer liggen

jij vind het dus een goede cd?

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 24-08-2003 19:29 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2003 19:24 schreef Aeolus het volgende:
jij vind het dus een goede cd?

Het is een soort Falkenbach zijproject , ik wou dat es proberen.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 24-08-2003 19:40 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Hmmm, ik heb het even geluisterd maar het is mij iets te rommelig met teveel keyboards. Sorry.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

panzerfaust
Usericon van panzerfaust
Posted 24-08-2003 19:49 by panzerfaust Wijzig reactieProfiel van panzerfaustQuote dit bericht

NOG meer Tolkien

Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 24-08-2003 19:51 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2003 19:49 schreef panzerfaust het volgende:
NOG meer Tolkien

Tolkien is true, ja??!

It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...

panzerfaust
Usericon van panzerfaust
Posted 24-08-2003 19:54 by panzerfaust Wijzig reactieProfiel van panzerfaustQuote dit bericht

in het z/w misschien

[Dit bericht is gewijzigd door panzerfaust op 24-08-2003 19:54]

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 24-08-2003 20:09 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

on-topic Faust.

Ik ken de band alleen via skaldic art. Heb laatst nog interview ervan gelezen op vampire.
Ook nog oude nummers gehoord, dus ik weet niet hoe de nieuwe klinkt.

Miss Lucifer
Posted 24-08-2003 20:15 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2003 20:09 schreef wladimir het volgende:
on-topic Faust.

[offtopic] iemand wil graag moderator worden [/offtopic]
Ik ben best benieuwd naar de muziek maar ik kan nog niks vinden...

[Dit bericht is gewijzigd door Miss Lucifer op 24-08-2003 20:16]

It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...

panzerfaust
Usericon van panzerfaust
Posted 24-08-2003 20:16 by panzerfaust Wijzig reactieProfiel van panzerfaustQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2003 20:15 schreef Miss Lucifer het volgende:

Ik ben best benieuwd naar de muziek maar ik kan nog niks vinden...

op de site is er ter download.

Miss Lucifer
Posted 24-08-2003 20:19 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2003 20:16 schreef panzerfaust het volgende:
op de site is er ter download.

Dank u!
Explorer werkt weer eens niet mee

panzerfaust
Usericon van panzerfaust
Posted 24-08-2003 20:27 by panzerfaust Wijzig reactieProfiel van panzerfaustQuote dit bericht

als het nou een ander onderwerp gehad had... dan was dit best te pruimen geweest.

Miss Lucifer
Posted 24-08-2003 20:29 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2003 20:27 schreef panzerfaust het volgende:
als het nou een ander onderwerp gehad had... dan was dit best te pruimen geweest.

wat bedoel je?

panzerfaust
Usericon van panzerfaust
Posted 24-08-2003 20:30 by panzerfaust Wijzig reactieProfiel van panzerfaustQuote dit bericht

het tolkiengehalte in de metalscene is een beetje teveel van het foute de laatste tijd.

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 24-08-2003 20:30 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

die sample was wel ok, beetje cliche falkenbach is origineler.

Miss Lucifer
Posted 24-08-2003 20:30 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

Nee hoor, er zitten echt hele goede dingen bij!

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 24-08-2003 21:22 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2003 20:30 schreef panzerfaust het volgende:
het tolkiengehalte in de metalscene is een beetje teveel van het foute de laatste tijd.
Metalbands maken toch wat ze zelf willen. Dus niet zeiken! Je verspilt alleen je eigen tijd.

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 24-08-2003 21:25 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 24 augustus 2003 20:30 schreef panzerfaust het volgende:

Momenteel idd Tolkien alom, maare deze band dateert niet van 'de laatste tijd' dus...

Je kan me de bout hachelen!

panzerfaust
Usericon van panzerfaust
Posted 24-08-2003 21:30 by panzerfaust Wijzig reactieProfiel van panzerfaustQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2003 21:22 schreef wladimir het volgende:
Metalbands maken toch wat ze zelf willen. Dus niet zeiken! Je verspilt alleen je eigen tijd.

goed, dan kunnen we nu dus allemaal ophouden met commentaar leveren over wat er gebeurd in de metalscene, en het opkomen van bepaalde trends.

Miss Lucifer
Posted 24-08-2003 21:30 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2003 21:30 schreef panzerfaust het volgende:
goed, dan kunnen we nu dus allemaal ophouden met commentaar leveren over wat er gebeurd in de metalscene, en het opkomen van bepaalde trends.

Dan hebben we geen fuck meer te doen

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 24-08-2003 21:34 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Je kan je tijd besteden aan de underground, maar ga gerust verder.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-08-2003 21:36 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:

Dat zou misschien wel beter voor je bloeddruk zijn...

Ontopic: Ik heb de laatste cd van Rivendell nu een paar gehoord en ik vind het gewoon lekker sfeervolle goede folk black. En dat die teksten geinspireerd zijn door Tolkien, wat ken mij dat schelen?

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

panzerfaust
Usericon van panzerfaust
Posted 24-08-2003 21:44 by panzerfaust Wijzig reactieProfiel van panzerfaustQuote dit bericht

dat weet ik niet.
voor mij maakt het wél uit wat voor teksten een bepaalde band gebruikt.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com