|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie kent deze finse melodic death (of zoiets) metal band? Het lijkt best veel op CoB en Kalmah. Geen rip-off (IMO) ofzo maar wel vet! http://www.norther.net/ www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Geen rip-off? Kom op zeg, vervelende COB kloon die nog saaier is dan het origineel. Life doesn't get much better than this! |
|
Hm,vind ik niet. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
final countdown cover is wel leuk. voor de rest ken ik er niks van. Winter is coming |
|
Europe heerscht. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Beetje de demo's op die site geluisterd.. Klinkt wel aardig, maar superboeiend cq vernieuwend is het niet zo kan ie wel weer |
|
Ja, die Europe cover is dus van Norther... Ik dacht eerst ook CoB. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ik dacht ook altijd van CoB.. Boeit het ook, vind het orgineel gaver zo kan ie wel weer |
|
Ik vind ze ook nogal wat op skyfire lijken.... spelfout weggehaald... |
|
Hm, ik vind Skyfire wat rommeliger en heeft meer keyboards. Ook een hele goeie band, daar niet van Vooral het nummer Frozen Sky van Norther vind ik geweldig www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Meer van hetzelfde Dankzij dit soort bands ben ik meer naar andere genre's gaan luisteren, die gothenburg/melodieuze death is ook niet meer wat het geweest was. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: goh, kan me herinneren dat jij het genre nog stellig zat te verdedigen. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
iemand die nieuwe 7" Solution al gehoord? :p |
|
ik luister er ondertussen ook nooit meer naar www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
kmoet zeggen, het liedje Death Unlimited vind ik dik ok :p |
|
quote: Dit is echt geen gothenburg dus he... wel een kutband Need world-wide genocide, planetary suicide! When the whole worlds dead, there's your peace! |
|
Eerste indruk: CoB kloon. Niet bijster origineel. |
|
maakt mij niet uit dat dit een kloon is. Ik vind het gaver dan CoB |
|
't is wat meer 'poppy' dan COB.. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Tja, Norther gaat net als Children of Bodom vervelen. |
|
en whitesnake gaat vervellen... heeft iemand die laatste 7" nu al gehoord???? :p |
|
kweet niet eens of het gaat vervelen. Het boeit me niet eens de eerste minuten. Afhaken dus. |
|
Needler |
|
Waarom noem je jezelf naar een paus die al een paar honderd jaar dood is? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
oei, ja dat is waar! excusiert mich ik zal anders een andere naam nemen Needler |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |