IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Norther Vorige pagina | Volgende pagina
El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 22-04-2005 0:28 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2005 0:20 schreef Benedictus XIV het volgende:
die staan dus iedere keer in de zweedse top-10

http://allcharts.org/music/sweden/albums.htm

Benedictus XIV
dat is de vraag inderdaad
Usericon van Benedictus XIV
Posted 22-04-2005 0:29 by Benedictus XIV Wijzig reactieProfiel van Benedictus XIVQuote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com

Needler

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-04-2005 0:29 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Vét gay.

El Kapitån Oscuro
Posted 22-04-2005 0:34 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2005 0:29 schreef Benedictus XIV het volgende:
http://allcharts.org/music/finland/singles.htm

sorry, ik was weerom verkeerd

ach zweden, finland. .lapland... maakt niet uit...CoB kloon

Maledictus XIV
holy smoly
Usericon van Maledictus XIV
Posted 22-04-2005 0:41 by Maledictus XIV Wijzig reactieProfiel van Maledictus XIVQuote dit bericht

ja vergeet nederland...

El Kapitån Oscuro
Posted 22-04-2005 0:43 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2005 0:41 schreef Maledictus XIV het volgende:
ja vergeet nederland...

want?

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 22-04-2005 0:45 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

want een kameel heeft 2 bulten

Norther is best tof. Als die toetsenist nou eens net zo actief zou zijn als zijn vingers, dan straalde het nog meer energie uit. Zanger/gitarist doet ook nog eens goed werk in Ensiferum

Bruce Banner

slome
Usericon van slome
Posted 22-04-2005 1:01 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Ik heb ze vorig jaar in het voorprogramma van Hypocrisy gezien, ik vond Norther maar matig.

Maledictus XVI
Usericon van Maledictus XVI
Posted 22-04-2005 1:03 by Maledictus XVI Wijzig reactieProfiel van Maledictus XVIQuote dit bericht

hypocrisy... dat zijn goeie!

vooral die catch 22, maar die vind iedereen prezies maar matig
norther , die eerste cd is wel goed zegt de paus

Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 22-04-2005 1:05 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

vind ik ook, van norther dan

Hypocrisy is een andere zake zu pauster

:p

slome
Usericon van slome
Posted 22-04-2005 1:05 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2005 1:03 schreef Maledictus XVI het volgende:
hypocrisy... dat zijn goeie!

vooral die catch 22, maar die vind iedereen prezies maar matig

Mijn favorieten zijn toch meer Hypocrisy en Abducted.

Roar
Somewhere Around Nothing
Usericon van Roar
Posted 22-04-2005 16:54 by Roar Wijzig reactieProfiel van RoarQuote dit bericht

ik kan Norther net als CoB zeker wel waarderen, maar ik moet wel toegeven dat het wel een beetje een kloon is, maard aar maken ze zelf ook geen geheim van. Fijne afwisseling als je alle nummers van CoB al duizend keer gehoord heb

Repent!

Maledictus XVI
Usericon van Maledictus XVI
Posted 22-04-2005 21:52 by Maledictus XVI Wijzig reactieProfiel van Maledictus XVIQuote dit bericht

zoveel COB klonen ken ik nu ook weer niet!

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 22-04-2005 23:46 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Het waren aardige kerels(heb ze ergens 2j geleden live aan't werk gezien...ohw ja, als voorprogramma van CoB )
Als CoB de nrs van Norther had gebracht, had je amper het verschil gemerkt...Behalve dat CoB die nummers professioneler gebracht had

[Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 22-04-2005 23:46]

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 23-04-2005 19:27 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

Ze hebben wel ong. hetzelfde geluid, maar ik zou wel raar opkijken als COB opeens nummers zouden schrijven die vergelijkbaar zijn met die van norther.

www.error-band.tk - Melodic Death Metal

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-08-2005 15:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

net de laatste minicd gehoord... wat een b0gger... zo zover Norther ok was en mij kon boeien is dit volledig de grond ingeboord. Het nieuwe geluid is zo banaal als een een witte muur en zo inspiratieloos als een dakgoot. Werkelijk triest

signature

MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 12-07-2006 22:43 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

In vind Norther echt geweldig, vooral het album Death Unlimited. Het nummer Nothing is zoooooo gaaf. Luister dat....

Bla

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-07-2006 22:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2006 22:43 schreef MischiefMira het volgende:
In vind Norther echt geweldig, vooral het album Death Unlimited. Het nummer Nothing is zoooooo gaaf. Luister dat....

and death is all I have to give

zaalig!

signature

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 14-07-2006 10:43 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Even een hoogstaande bijdrage: wat een rommelband!

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 15-07-2006 1:32 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

en even hoogstaande argumentatie?

Faustian Spirit of the Earth

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 15-07-2006 12:12 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Kloon?

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 16-07-2006 2:48 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

mja, op No Mercy vond ik ze niet echt fantastisch, speelden heel rommelig

Faustian Spirit of the Earth

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-04-2007 2:00 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

14-10-2007 spelen ze in Dynamo Eindhoven met Amoral en Drone.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

headbanger013
Usericon van headbanger013
Posted 12-04-2007 18:05 by headbanger013 Wijzig reactieProfiel van headbanger013Quote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2006 1:32 schreef cataclysm child het volgende:
en even hoogstaande argumentatie?

Inderdaad. Is wel handig als je even vermeld waarom.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-06-2010 0:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

mijn gaygehalte even op peil brengen

Death Unlimited was een zalig plaatje

gay

maar zalig

signature

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com