|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Needler |
|
Vét gay. |
|
quote: ach zweden, finland. .lapland... maakt niet uit...CoB kloon |
|
ja vergeet nederland... |
|
quote: want? |
|
Ik heb ze vorig jaar in het voorprogramma van Hypocrisy gezien, ik vond Norther maar matig. |
|
hypocrisy... dat zijn goeie! vooral die catch 22, maar die vind iedereen prezies maar matig norther , die eerste cd is wel goed zegt de paus |
|
vind ik ook, van norther dan Hypocrisy is een andere zake zu pauster :p |
|
quote: Mijn favorieten zijn toch meer Hypocrisy en Abducted. |
|
ik kan Norther net als CoB zeker wel waarderen, maar ik moet wel toegeven dat het wel een beetje een kloon is, maard aar maken ze zelf ook geen geheim van. Fijne afwisseling als je alle nummers van CoB al duizend keer gehoord heb Repent! |
|
zoveel COB klonen ken ik nu ook weer niet! |
|
Het waren aardige kerels(heb ze ergens 2j geleden live aan't werk gezien...ohw ja, als voorprogramma van CoB ) Als CoB de nrs van Norther had gebracht, had je amper het verschil gemerkt...Behalve dat CoB die nummers professioneler gebracht had [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 22-04-2005 23:46] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Ze hebben wel ong. hetzelfde geluid, maar ik zou wel raar opkijken als COB opeens nummers zouden schrijven die vergelijkbaar zijn met die van norther. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
net de laatste minicd gehoord... wat een b0gger... zo zover Norther ok was en mij kon boeien is dit volledig de grond ingeboord. Het nieuwe geluid is zo banaal als een een witte muur en zo inspiratieloos als een dakgoot. Werkelijk triest signature |
|
In vind Norther echt geweldig, vooral het album Death Unlimited. Het nummer Nothing is zoooooo gaaf. Luister dat.... Bla |
|
quote: and death is all I have to give zaalig! signature |
|
Even een hoogstaande bijdrage: wat een rommelband! |
|
en even hoogstaande argumentatie? Faustian Spirit of the Earth |
|
Kloon? |
|
mja, op No Mercy vond ik ze niet echt fantastisch, speelden heel rommelig Faustian Spirit of the Earth |
|
14-10-2007 spelen ze in Dynamo Eindhoven met Amoral en Drone. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Inderdaad. Is wel handig als je even vermeld waarom. |
|
mijn gaygehalte even op peil brengen Death Unlimited was een zalig plaatje gay maar zalig signature |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |