|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
11 OKT Offcium Triste, Hatred & BloedBef 11 Oktober gaat de EHBO Atak weer onveilig maken waar eerst de lokale band BloedBef (Death, www.bloedbef.tk) de sfeer gaat zetten. Hierna zal de Zeelandse band Hatred (Death, www.hatred.nl) de haren weer behoorlijk laten wapperen. Afsluiter en klapper van de avond Offcium Triste (Doom, www.officiumtriste.com) - door sommigen wel de beste doom band van Nederland genoemd - zal het karwei dan afmaken. Lokatie: Atak Entree: 7,50/2,50 voor leden Aanvang: Deur open om 20:00, bands beginnen om 20:30. this user is dead |
|
Calw heeft ook weer de EHBO nieuwsbrief gehad Maar ik hoop ook te kunnen (maar kom niet voor OT) |
|
alsof het boeit dat je niet voor OT komt. [Dit bericht is gewijzigd door Der_Pim op 27-08-2003 13:38] |
|
Dan ga je toch lekker bier drinken aan de bar |
|
OT was de vorige keer in Atak erg goed, vandaar dat ik deze keer ook aanwezig zal zijn. the only pleasure is pain |
|
quote:Kan ie proberen maar hij komt niet boven de bar uit. Wanneer is OT eens in Groningen? Ben godver net Enschede uit, komen jullie er weer. |
|
quote:Ik zat me juist af te vragen wanneer ik een keer niet ver (vanuit Tilburg) met het OV hoef te reizen om OT te zien I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Pff ze zijn in 013 geweest .. |
|
Hopelijk kunnen we zeker nog een keer in Groningen spelen. Hopelijk volgend jaar april. Ik ben met iets bezig wat ik als package hopelijk kwijt kan in Groningen. 11 april volgend jaar spelen we weer in 013. Meer details volgen nog, maar dat staat iig vast. |
|
package toevallig met lahar? |
|
*in agenda schrijft* I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Nope, het gaat om while Heaven Wept, Mirror of Deception, OT en nog een niet nader te noemen band, waar ik eerst duidelijkheid over moet krijgen. Als ik dat weet ga ik deze package aanbieden voor vrijdag 9 april. 11 april is WHW, OT en Whispering Gallery. Ook daarbij hoop ik de niet nader te noemen band toe te voegen. De band waar het over gaat is zeer zeker de moeite waard, kan ik jullie alvast verklappen. |
|
I know, ergens ooit eens mp3tjs van vandana gehaald, klonk erg goed |
|
Ik ben (uiteraard) aanwezig Officium Triste was de laaste keer in Atak erg gaaf |
|
quote: dikke ROFL quote: Ah, ik vond het al zo verdacht fris ruiken hier Maar even ter ieders informatie: ik kom WEL voor Officium Triste, hoewel het natuurlijk niet de beste Doom band van Nederlands is. Maar goed, we zullen de flier maker maar vergeven, we hebben tenslotte nog weinig naamsbekendheid (he Vlkodlak . En 11 April ga ik lekker voor While Heaven Wept komen, en hopen dat ze de niet-CD-versie van "The Drowning Years" gaan spelen [Dit bericht is gewijzigd door JFrost op 27-08-2003 16:33] this user is dead |
|
YEAH While Heaven Wept! Geweldig! Hier ga ik zeker bij zijn. Ook Officium Triste is natuurlijk erg gaaf. Ik heb het nu dus over 013 he. Jammer dat april nog zo ver weg ligt. |
|
Klinkt goed ja. Goed werk! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
*vloekt* iemand met een slaapplek over? ik wil ook! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: En dat willen we ook zou houden. Een bandnaam kan onze undergroundstatus natuurlijk ernstig aantasten (Hoe staat het met de riffjes trouwens ik kan niet op dat hoeren msn komen dusch ) |
|
*grijns* Wie weet ben ik er ook....eens kijken of ik Claw dan wel aanspreek. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:vooral NIET doen |
|
quote: Oh shit, dan ga ik in cognito! @Vlkodlak: ouders, allebei thuis, dan kan de volume knop niet zo hoog this user is dead |
|
OT vinden we MOOOOOOOOOI!!! zal proberen aanwezig te zijn, aangezien ik in Enschede woon...MWAHAHAAAA!!! Jullie zijn RAAAAAAHHHRRRR!!! |
|
misschien dat ik kom, t'is nog geen 10 minuten fietsen..maar hangt een beetje van andere bezigheden af |
|
quote: Hehe, jij bent die Leipel gast dus this user is dead |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |