|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Niet zo veel bier vanavond, wil de f1 nog zien en ben nog steeds brak van gisteravond |
|
Ik ga proberen niet teveel te drinken. the only pleasure is pain |
|
Bloedbef en Hatred waren goed. OT eigenlijk ook wel, maar het verveeld een beetje |
|
Bloedbef en Hatred vond ik ontzettend saai OT was weer heerlijk om te horen the only pleasure is pain |
|
quote:Hehe Ik heb BloedBef voor het eerst niet gemist |
|
Ik vond het wel leuk gister. Bloedbef gemist, wel jammer op zich, omdat ik de muziek op Flatrock zeker wel kon waarderen. Hatred was wel redelijk gaaf. Alleen was in het eerste of tweede nummer (waar het eerste nummer eindigde en het tweede begon was me niet geheel duidelijk) waren de Slayer invloeden wel iets te duidelijk aanwezig . Daarentegen waren vooral de midtempo gedeeltes in de nummers erg prettig en vooral het laatste nummer deed den haren hevig schudden. Officium Triste was wederom zeer gaaf. Jammer dat de geluidstechnicus het geluid van twee gitaren blijkbaar iets teveel van het goede vond. De linker gitarist was het grootste deel van de tijd niet goed te horen, daarbij besloot onze vriend de geluidstechnicus dat het niet nodig was dat de solo in Sleepless hoorbaar was (en zo nog een paar momenten) . De muziek bleef naar OT zelf nog bijna een half uur op redelijk niveau. Zou er dan eindelijk enige vooruitgang komen in het Atak beleid . |
|
quote:Dat zal wel meevallen.. http://www.atak.nl/forum/viewtopic.php?t=189&postdays=0&postorder=asc&start=0 |
|
Eigen optreden ging lekker. Veel goede respons gehad. Bloedbef was lekker catchy, lekker lompe stukken. OT was erg tof, terwijl doom eigenlijk niet mijn favo muziek is. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Was jij die gitarist met die enorme gitaar? this user is dead |
|
quote: is ikku What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Wat een heersend weekeind, de Atak is een gave zaal en de E.H.B.O. een heersende organisatie. Lekker gegeten (stamppot met worst) Bloedblef speelde gave muziek, maar kwam wat ongelukkig uit de verf. Officium Triste is niet mijn ding, maar heeft een gave sound, Pim heeft een lekkere strot (lekker hé die Zeeuwse wiet), de muziek is zeker niet vervelend om naar te luisteren. Ons eigen optreden ging wel goed, ik had geen klagen. Flink wat mensen ontmoet: Harachte, Miepje, WILHELMIZER, StUiTeRdWeRg, Mordred, Pruttelherrie Crapscess, Jan Zijlstra, TMDC Wordfuhrer (wat kan die gozer praten)/ Herr Kombuster TMDC (die compenseert dat gepraat van Dekker weer), Xavier, bedankt voor de gezelligheid en complimenten (en iedereen die ik vergeten ben). De terugreis van 3 uur viel op zich wel mee, beetje Rutan pesten! Voor de mensen die niet zijn geweest, jullie hebben wat gemist…….TUKKERLAND HEERST!!! Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
Copy/pasten is g.a.y. |
|
hehe.. en ik denk niet dat de gemiddelde Muurnamen hier bekend zijn.. |
|
En da's maar beter ook. |
|
Ik herkende idd veel ehbo (forum) namen |
|
quote: Aha, dan was die andere gast "de gast met de enorme gitaar". Je speelt wel heerschend this user is dead |
|
quote: Danku! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |