IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Hoe drinkt men het bier? Vorige pagina | Volgende pagina
Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 07-10-2001 23:31 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Is misschien een optie.



Heads I win, tails you lose


Blubber
Usericon van Blubber
Posted 07-10-2001 23:44 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2001 23:31 schreef Hirogen het volgende:
Is misschien een optie.




Jah, maar dan moeten vrouwen ook weer worden uitgerust met accus, en moeten dan 's nachts aan de oplader. Waar wil je al die rotzooi laten, in de borsten zelf? Worden ze zo groot van, das niet echt mijn smaak, kweenie hoe dat met jullie zit?


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 08-10-2001 21:03 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 7 oktober 2001 23:44 schreef Blubber het volgende:
Jah, maar dan moeten vrouwen ook weer worden uitgerust met accus, en moeten dan 's nachts aan de oplader. Waar wil je al die rotzooi laten, in de borsten zelf? Worden ze zo groot van, das niet echt mijn smaak, kweenie hoe dat met jullie zit?


Dan ehm... Dan halen we de maag enzo eruit, en zorgen we ervoor dat vrouwen op stroom lopen. Dan kunnen daar dus de koelelementen in en de voedingsbronnen. Hoeven ze ook nooit meer te eten!


11.45: restate my assumptions


Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 08-10-2001 21:24 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Ow.. dan is het vast ook wel te regelen dat de man de vrouw kan opladen via sex? Dat dus de vrouw echt afhankelijk is van de man?


God hates us all ! God hates us all !


Blubber
Usericon van Blubber
Posted 08-10-2001 21:27 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2001 21:24 schreef Ixl het volgende:
Ow.. dan is het vast ook wel te regelen dat de man de vrouw kan opladen via sex? Dat dus de vrouw echt afhankelijk is van de man?


Kan dat nu niet dan


Fire
Usericon van Fire
Posted 08-10-2001 21:30 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

He blubber, te veel Gamma reclame gezien



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-10-2001 23:15 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Zijn hier scheikunde experts?

Een scheikunde student vertelde me ooit dat een trucker in Spanje een bier had ontdekt waar -vrouwen- borsten van groeien.
Uiteraard wist hij me niet het merk te vertellen...

De slijter die ik checkte hield het in het midden.....

zou dit mogelijk zijn?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Blubber
Usericon van Blubber
Posted 09-10-2001 1:14 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2001 23:15 schreef Mutilator het volgende:
Zijn hier scheikunde experts?

Een scheikunde student vertelde me ooit dat een trucker in Spanje een bier had ontdekt waar -vrouwen- borsten van groeien.
Uiteraard wist hij me niet het merk te vertellen...

De slijter die ik checkte hield het in het midden.....

zou dit mogelijk zijn?


In hop zit een vrouwlijk hormoon wat oa de borstgroei bevorderd. Maar de hoeveelheden zijn zo klein dat je dat verschil niet merkt.

Fire > ik vindt dat zo'n mooi t-shirt.


Fire
Usericon van Fire
Posted 09-10-2001 12:50 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 9 oktober 2001 1:14 schreef Blubber het volgende:

Fire > ik vindt dat zo'n mooi t-shirt.
Zou je die bij de Gamma kunnen bestellen Zit toch mooi dicht bij!



Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 09-10-2001 12:53 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2001 21:27 schreef Blubber het volgende:
Kan dat nu niet dan

uh, ja.. in zekere zin natuurlijk wel.. alleen dan poept ze na 9 maanden zo'n ding uit..
I'm talking about dat je dus nu oplaad en gelijk een glas krijgt.. of een flesje..


God hates us all ! God hates us all !


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 09-10-2001 14:12 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2001 1:14 schreef Blubber het volgende:
In hop zit een vrouwlijk hormoon wat oa de borstgroei bevorderd. Maar de hoeveelheden zijn zo klein dat je dat verschil niet merkt.



Van veel melk drinken schijn je ook dikke tieten te krijgen.


Dead things grow from deep inside...


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 09-10-2001 15:28 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2001 21:23 schreef Mutilator het volgende:
Moet je je voorstellen dat via genetische manipulatie vrouwen bier via borstvoeding kunnen gaan geven!!!!


dan kan ik er helemaal niet meer afblijven


Bazzio Attacks!!!


Dark_child
Killing for religion, Something I don't understand
Usericon van Dark_child
Posted 31-10-2002 23:31 by Dark_child Wijzig reactieProfiel van Dark_childQuote dit bericht

Meestal uit fles, soms beugel
en anders glas of plastic beker als t moet


Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 31-10-2002 23:35 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Ah, hoe ik mijn bier drink verschilt per seizoen en de plek waar ik ben:

Zomer: over het algemeen uit de fles, met zo'n leuk handvat ding eromheen zodat mn bier niet te snel warm wordt.

Winter: Gewoon uit mijn troee Duvel glas

En als ik uit ga ligt het eraan waarin het bier geschonken wordt, maar over het algemeen in plastieken bekertjes.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


DeCiPhEr
Usericon van DeCiPhEr
Posted 31-10-2002 23:36 by DeCiPhEr Wijzig reactieProfiel van DeCiPhErQuote dit bericht

flessie (HJ en de rest zeg maar..behalve Amstel das slootwater) uh....wil ook nog wellis uit een glas drinken (Duvel, speciale bieren etc.) en het moet KOUD zijn


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 31-10-2002 23:46 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Hoe drinkt men het bier?

Ik schud het in mijn mond en dan slik ik het door.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 31-10-2002 23:48 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 31 oktober 2002 23:46 schreef Heiden het volgende:
Hoe drinkt men het bier?

Ik schud het in mijn mond en dan slik ik het door.


Woohoo, radicaal man.
Ik gorgel het eerst altijd even voordat ik het doorslik.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Dark_child
Killing for religion, Something I don't understand
Usericon van Dark_child
Posted 31-10-2002 23:48 by Dark_child Wijzig reactieProfiel van Dark_childQuote dit bericht

aan t begin van de avond nog uit een glas, maar dat is mij nu te veel moeite geworden


Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 31-10-2002 23:50 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 23:48 schreef Rasputin het volgende:
Woohoo, radicaal man.
Ik gorgel het eerst altijd even voordat ik het doorslik.


Radicaal?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 31-10-2002 23:53 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Meestal met de rechterhand. <-- maar dan omgedraaid.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 31-10-2002 23:53 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 31 oktober 2002 23:50 schreef Heiden het volgende:
Radicaal?


Ja, zo van "Radical Dude, Radical, totally awesome".


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 31-10-2002 23:55 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 23:53 schreef Rasputin het volgende:
Ja, zo van "Radical Dude, Radical, totally awesome".


Ja, bier zuipen is idd totally awesome, dude, man, radical, cool, wassup!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 31-10-2002 23:58 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

hangt ervan af, gewoon doordrinkbier uit de fles of uit glas, beide goed.

Bieren als Leffe of Grimbergen of triple bieren uit het glas.

Guinness en andere stouts altijd uit het glas, nooit uit het flesje.



Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 01-11-2002 0:27 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Met een gore smaak in je bek als je best bier drinkt


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-11-2002 0:43 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

ik drink mijn bier meestal koud, en het gaat via mijn mond mijn maag in. Dat lukt me doordat ik mijn lippen aan het glas/ blikje zet en het pretvocht in mijn mondholte laat vloeien. Na de smaak tot mij genomen te hebben slik ik de substantie vervolgens vol genoegen door.

Kolere.. wat een topic zeg


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen