|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Is misschien een optie. Heads I win, tails you lose |
|
quote: Dan ehm... Dan halen we de maag enzo eruit, en zorgen we ervoor dat vrouwen op stroom lopen. Dan kunnen daar dus de koelelementen in en de voedingsbronnen. Hoeven ze ook nooit meer te eten! 11.45: restate my assumptions |
|
Ow.. dan is het vast ook wel te regelen dat de man de vrouw kan opladen via sex? Dat dus de vrouw echt afhankelijk is van de man? God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote: Kan dat nu niet dan |
|
He blubber, te veel Gamma reclame gezien |
|
Zijn hier scheikunde experts? Een scheikunde student vertelde me ooit dat een trucker in Spanje een bier had ontdekt waar -vrouwen- borsten van groeien. Uiteraard wist hij me niet het merk te vertellen... De slijter die ik checkte hield het in het midden..... zou dit mogelijk zijn? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: In hop zit een vrouwlijk hormoon wat oa de borstgroei bevorderd. Maar de hoeveelheden zijn zo klein dat je dat verschil niet merkt. Fire > ik vindt dat zo'n mooi t-shirt. |
|
quote:Zou je die bij de Gamma kunnen bestellen Zit toch mooi dicht bij! |
|
quote: uh, ja.. in zekere zin natuurlijk wel.. alleen dan poept ze na 9 maanden zo'n ding uit.. I'm talking about dat je dus nu oplaad en gelijk een glas krijgt.. of een flesje.. God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote: Van veel melk drinken schijn je ook dikke tieten te krijgen. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: dan kan ik er helemaal niet meer afblijven Bazzio Attacks!!! |
|
Meestal uit fles, soms beugel en anders glas of plastic beker als t moet Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
Ah, hoe ik mijn bier drink verschilt per seizoen en de plek waar ik ben: Zomer: over het algemeen uit de fles, met zo'n leuk handvat ding eromheen zodat mn bier niet te snel warm wordt. Winter: Gewoon uit mijn troee Duvel glas En als ik uit ga ligt het eraan waarin het bier geschonken wordt, maar over het algemeen in plastieken bekertjes. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
flessie (HJ en de rest zeg maar..behalve Amstel das slootwater) uh....wil ook nog wellis uit een glas drinken (Duvel, speciale bieren etc.) en het moet KOUD zijn |
|
Hoe drinkt men het bier? Ik schud het in mijn mond en dan slik ik het door. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Woohoo, radicaal man. Ik gorgel het eerst altijd even voordat ik het doorslik. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
aan t begin van de avond nog uit een glas, maar dat is mij nu te veel moeite geworden Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
quote: Radicaal? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Meestal met de rechterhand. <-- maar dan omgedraaid. |
|
quote: Ja, zo van "Radical Dude, Radical, totally awesome". Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ja, bier zuipen is idd totally awesome, dude, man, radical, cool, wassup! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
hangt ervan af, gewoon doordrinkbier uit de fles of uit glas, beide goed. Bieren als Leffe of Grimbergen of triple bieren uit het glas. Guinness en andere stouts altijd uit het glas, nooit uit het flesje. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
Met een gore smaak in je bek als je best bier drinkt |
|
ik drink mijn bier meestal koud, en het gaat via mijn mond mijn maag in. Dat lukt me doordat ik mijn lippen aan het glas/ blikje zet en het pretvocht in mijn mondholte laat vloeien. Na de smaak tot mij genomen te hebben slik ik de substantie vervolgens vol genoegen door. Kolere.. wat een topic zeg |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |