IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Hoe drinkt men het bier? Vorige pagina
IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 01-11-2002 19:29 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

werkmanspintjes!


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-11-2002 19:45 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Morgenavond vooral "veel". Tis dat ik morgen nog moet werken, maar anders...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 01-11-2002 19:51 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Uit fles, zonder schuim


Dit slaat nergens op.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-11-2002 19:52 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Vanavond niet echt, geloof ik, jammer genoeg.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 01-11-2002 19:52 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

het ligt eraan

Orval ed. NATUURLIJK uit glas

ordinaire kratpilsjes gaan uit den flesches, zo HOPPAKEEJE naar binnen.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 01-11-2002 20:07 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

uit beker, blas, fles, beugel, blik, koud, warm, lauw, dood.... ik lust het allemaal!


I can't shoot straight unless I've had a pint!


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 01-11-2002 21:21 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

haha ik bedacht me eigenlijk alles wel...
1/2 - blik thuis
1/2/a'dammer - glas kroeg
flesjes als die d'r zijn gewoon.


zo, dat was mijn beurt dan weer


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 01-11-2002 22:03 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

Pilsjes uit fles, heel soms uit glas.
Speciaalbier uit glas.
En ik heb een graftyfushekel aan plastic bekers!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-11-2002 22:09 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2002 17:29 schreef the wounded immortal het volgende:
flesje, behalve duvel en andere zware bieren.Want die schuimen te veel


Die gisten na in de fles, lijkt me dus ook niet echt lekker.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-11-2002 22:13 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nagisten op fles zorgt voor extra smaakontwikkeling (en extra alcohol).

En Duvel schuimt teveel??? Man oh man, dat moet je natuurlijk wel op de goede manier inschenken he. Men neme een Duvel glas en een Duvel flesje.... hou het glas scheef (hoek van een graad of vijfenveertig) en HOPLAAA keer het flesje in één keer om in het glas, steek het er bijna helemaal in en terwijl je dat doet beweeg je het glas weer naar de verticale stand. Niet bang zijn, gaat gewoon goed, dankzij het feit dat de flessehals vrij snel in het bier staat kan er geen zuurstof meer bij en loopt het flesje dus niet leeg!

Haal daarna langzaam, heel voorzichtig, het flesje omhoog, zodat het bier langzaam in het glas geschonken wordt. Op een gegeven moment is het flesje bijna helemaal het glas uit en komt er alleen nog wat schuim uit, dan kan je het flesje weer gewoon rechtop omdraaien en wegzetten. KLAAR is je DUVEL!!!!! Prachtig helder, met een mooie schuimkraag, vol van smaak

(als het goed is zit er nog ca. 1 cm vloeistof in het flesje, tezamen met het overgrote deel van de gist)


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 02-11-2002 0:40 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Beiden, bier=bier.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 02-11-2002 0:42 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

Snap niet wat iedereen met duvel heeft. Bush moet je drinken


Tum podem extulit horridulum...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-11-2002 1:31 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Zelden


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dark_child
Killing for religion, Something I don't understand
Usericon van Dark_child
Posted 02-11-2002 1:32 by Dark_child Wijzig reactieProfiel van Dark_childQuote dit bericht

Nu weer een beugel


Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying.


Barrrman
Stage-diver
Usericon van Barrrman
Posted 02-11-2002 3:56 by Barrrman Wijzig reactieProfiel van BarrrmanQuote dit berichthttp://www.the-stage.be

uit blik, uit glas, uit beker, uit fles, als het maar bier is


If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver)


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 02-11-2002 10:09 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Van vol naar leeg en weer opnieuw. Oh en het liefst tapbier.


Bazzio Attacks!!!


Nans
try to fear me :P
Usericon van Nans
Posted 02-11-2002 10:52 by Nans Wijzig reactieProfiel van NansQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/nansieh

maakt me niks uit of het nu in een glas of een flesje zit... denk dat ik tochhet glas prefereer en dan natuurlijk een echte Engelse pint nee dan is de 2e helft niet meer lekker koud.


*etiket*


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 02-11-2002 10:55 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht



Een fles is ook lekker, hoewel het laatste stuk altijd goor smaakt.


Mr. Peecock
Usericon van Mr. Peecock
Posted 02-11-2002 11:53 by Mr. Peecock Wijzig reactieProfiel van Mr. PeecockQuote dit bericht

Bier drinkt men door de strot. Uit het glas, bekertje, fust, blikje of flesje dat doet er niet toe !

Zelfs ooit bier uit een oude sok gedronken


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen