|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
werkmanspintjes! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Uit fles, zonder schuim Dit slaat nergens op. |
|
Vanavond niet echt, geloof ik, jammer genoeg. |
|
het ligt eraan Orval ed. NATUURLIJK uit glas ordinaire kratpilsjes gaan uit den flesches, zo HOPPAKEEJE naar binnen. |
|
uit beker, blas, fles, beugel, blik, koud, warm, lauw, dood.... ik lust het allemaal! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
haha ik bedacht me eigenlijk alles wel... 1/2 - blik thuis 1/2/a'dammer - glas kroeg flesjes als die d'r zijn gewoon. zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Pilsjes uit fles, heel soms uit glas. Speciaalbier uit glas. En ik heb een graftyfushekel aan plastic bekers! |
|
quote: Die gisten na in de fles, lijkt me dus ook niet echt lekker. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Nagisten op fles zorgt voor extra smaakontwikkeling (en extra alcohol). En Duvel schuimt teveel??? Man oh man, dat moet je natuurlijk wel op de goede manier inschenken he. Men neme een Duvel glas en een Duvel flesje.... hou het glas scheef (hoek van een graad of vijfenveertig) en HOPLAAA keer het flesje in één keer om in het glas, steek het er bijna helemaal in en terwijl je dat doet beweeg je het glas weer naar de verticale stand. Niet bang zijn, gaat gewoon goed, dankzij het feit dat de flessehals vrij snel in het bier staat kan er geen zuurstof meer bij en loopt het flesje dus niet leeg! Haal daarna langzaam, heel voorzichtig, het flesje omhoog, zodat het bier langzaam in het glas geschonken wordt. Op een gegeven moment is het flesje bijna helemaal het glas uit en komt er alleen nog wat schuim uit, dan kan je het flesje weer gewoon rechtop omdraaien en wegzetten. KLAAR is je DUVEL!!!!! Prachtig helder, met een mooie schuimkraag, vol van smaak (als het goed is zit er nog ca. 1 cm vloeistof in het flesje, tezamen met het overgrote deel van de gist) |
|
Beiden, bier=bier. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Snap niet wat iedereen met duvel heeft. Bush moet je drinken Tum podem extulit horridulum... |
|
Zelden The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nu weer een beugel Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
uit blik, uit glas, uit beker, uit fles, als het maar bier is If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
Van vol naar leeg en weer opnieuw. Oh en het liefst tapbier. Bazzio Attacks!!! |
|
maakt me niks uit of het nu in een glas of een flesje zit... denk dat ik tochhet glas prefereer en dan natuurlijk een echte Engelse pint nee dan is de 2e helft niet meer lekker koud. *etiket* |
|
Een fles is ook lekker, hoewel het laatste stuk altijd goor smaakt. |
|
Bier drinkt men door de strot. Uit het glas, bekertje, fust, blikje of flesje dat doet er niet toe ! Zelfs ooit bier uit een oude sok gedronken |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |