|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Oh deze topic was er dus al ( ik kijk altijd te snel met search ) Uber gave band. |
|
ik heb net alle albums van ze gedownload het klinkt inderdaad gaaf ...ik kende ze al een tijdje maar heb er verder niet zoveel aangedaan...maar nu ik al die albums heb... |
|
superband |
|
Echt gafe band! The trend is dead. |
|
quote: schat, gafe = gave |
|
quote: The trend is dead. |
|
quote: Owke, bedankt . Het is ochtend he! The trend is dead. |
|
quote: het is je vergeven drol |
|
in het najaar op tour met Job For A Cowboy, Vomitory & Misery Index. |
|
quote: Nice! Al bekend waar? |
|
nope |
|
Moahaha, nieuw nummer, What A Horrible Night, online op de myspacesite Klinkt wel weer erg strak en lekker. Nieuwe plaat gaat Nocturnal heten: www.myspace.com/blackdahliamurder ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Jemig, die lui zijn weer een tikje harder geworden als ik het zo hoor. Vet! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Inderdaad! Hokenman en ik zijn hoogstwaarschijnlijk ook aanwezig bij hun show in Nijmegen, samen met JFAC, Misery Index en Vomitory dus dat wordt gaaf ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Tsjemug wat een enorm jaren-negentig-Zweedse-black-metal hoes! Maar wel vette shit weer idd! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Hehe, jammer dat hij geen kort haar meer heeft en zo te zien ook niet z'n dikke zwarte hoornen bril. Dat maakte het juist nog wat bruter, zo'n schreeuwende dikke nerd! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Die nieuwe plaat klinkt uitstekend. Absoluut de beste productie van de 3 albums en het hele erge cliche hakriffs van de vorige 2 platen is verruild voor frissere riffs en betere songwriting. Daarnaast is dit de hardste plaat van TBDM tot nu toe, die vocalen klinken agressiever dan ooit. Verrassend goed toch wel eigenlijk, had meer een echte herhalingsoefening verwacht. |
|
Hij staat op het moment hier ook aan The trend is dead. |
|
quote: zeer sterke plaat, al ben ik geen liefhebber van het genre signature |
|
Welk genre? Zeg alsjeblieft niet "metalcore". Ik begrijp echt nog geen seconde waar mensen de hardcore invloeden bij TBDM horen. Het nieuwe album is gewoon een op en top melodieuse death metal plaat in het straatje van oude Naglfar, Dissection, At the gates, etc. Alleen pakt TBDM het allemaal wat moderner aan. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Klopt. Zelfs Cradle of Filth(!) hoor ik er in terug af en toe. Geen core te vinden op deze plaat. Wél klinkt het een stuk Amerikaanser dan genoemde Zweedse voorbeelden. Nocturnal is wel absoluut hun sterkste en meest overtuigende plaat tot nu toe trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 20-10-2007 15:12] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: die krijsende vocalen vind je wel meer bij hardcore en neem die dubbele basdrumstukken weg en je hebt een licht distortede thrashy hardcoreband. Ik vind er alleszins niks Black aan [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 20-10-2007 15:13] signature |
|
Aan jou post te merken heb je duidelijk geen juist referentie punt als het op hardcore aankomt en heb je ook nog nooit een noot hardcore gehoord. Krijsende vocalen komen namelijk niet uit de hardcore maar uit de metal. Die "metalcore" bandjes van tegenwoordig hebben die invloeden gewoon in hun muziek gestopt. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |