|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
dissection - night's blood of anders where dead angels lie Hoezo past ie niet? Scheuren zul je!! |
|
kijk eens hier |
|
quote: Mhoaw, bruter is het wel, maar Maiden blijft toch wel STUKKEN beter dan dit bandje . (PS. je mag ook wel eens een titel nachecken voordat je 'm neerzet hier ) Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: Hahahahahaha wat was ik toch een noobie ... hoewel I am the Black Wizards natuurlijk nog steeds wel tof is. Ulver - Wolf and Fear moet genoemd worden Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Emperor - The Loss and Curse of Reverence (Inno A Satana is ook een heerschnummer, en I am the Black Wizzard en The Infinity of Thoughts ) Enslaved - Slaget I Skogen Bortenfor Satyricon - Mother North Mayhem - Pagan Fears Darkthrone - Transilvanian Hunger Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Lol, loop ik te reageren op een bericht uit 2001 Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: Katatonia is echt zo geen BM! De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
Veles-Black hatefull metal! arg arg! De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
har har bedoel je |
|
quote: Langzame black metal met een doomy feeling. Katatonia heerscht gewoon godverdomme! [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 13-06-2003 20:24] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Een klassieker: Dimmu Borgir - In deaths emabrace Persoonlijk mijn beste black metal nummer: Dimmu Borgir - Arcane lifeforce blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
quote: ken je de eerste ep en lp? is toch wel black, hoor. melodieuze black, maar toch! goed, wat zei ik net in het topic dat gesloten werd? oja, darkthrone - kathaarian life code! Oud Vuil. |
|
naja Doom/Black, maar black genoeg... Katatonia über alles! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Barathrum - war metal Burzum - dunkelheit Emperor - I am the black wizard Gehenna - Kinnummh Satyricon - Mother North, Vikingen land |
|
Om weer ontopic te komen: Enslaved - For Lenge Siden Darkthrone - Natassja in Eternal Sleep Burzum - Spell of Destruction en eigenlijk alles wel Dissection - allebei de albums Gorgoroth - Revelation of Doom (toch?) Octinomos - Tremors Emperor - Ye Entrancium en I' am the Black Wizards Mayhem - Funeral Fog en Freezing Moon one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Dissection - Where dead angels lie Dawn - Eyesland Sacramentum - Overlord Dimmu Borgir - Alt lys er svunnet hen Sigh - At my funeral Satyricon - Mother North Immortal - Years of Silent Sorrow en ik zal er vast nog wel een paar vergeten zijn... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: "Arcane Lifeforce Mysteria" bedoel je? Tsss ... je kent de naam van je beste black metal nummer niet eens Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Hij had last van vermoeide vingers waarschijnlijk Al die namen van Dimmu Borgir ook.. pff [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 13-06-2003 20:40] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Verklaring: ik heb die cd niet origineel Dus ook geen hoesje, en geen tekst. Maar je hebt gelijk, het is Arcane lifeforce mysteria blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
Rotting Christ - Exiled archangels Nehemah - I will sleep with the Dragon Necromantia - Les litanies de Satan Darkthrone - Where cold winds Blow Varathron - The tresrising of Nyalathothep Graveland - Through the occult Veil Graveland - unpunished Herd |
|
stomme vraag: speeld Borknagar Black? |
|
De oude speelt wel bm. De nieuwe is niks |
|
Nou, ik ben nogal leip van het nummer Colossus (van Quinnesence). Rest van de cd is nogal vaag, maar de vocals, gitaren en keyboards in dat nummer zijn echt briljant. Maar dat is een van de weinige nummers op de cd waar er bijna constant een cleane zang is. Er zit alleen soms een grunt op de achtergrond. Mag je het dan onder black rekenen? zo ja, dan is het voor mij definetly Colossus. |
|
quote: dus je favorite blackmetal nummer heb je niet eens origineel. tsss ende tsss!!! [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 13-06-2003 22:10] Oud Vuil. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |