![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
| Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
| Auteur: |
|
|||
|
SEAR BLISS!!!!!! het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|||||||||
|
Burzum My Journey To The Stars wow wat een super vet nummer is dat toch geweldig o trouwens Freezing moon is ook SUPER vet vooral met een heerlijke tekst(ookal begrijp ik um maar half)maja dat zijn denk ik de beste black metal nummer. .. |
|||||||||
|
Wat zijn jullie een nest melkmuilen. Emperor - The loss and curse of reverence natuurlijk Uit liefde voor ZM. |
|||||||||
|
quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|||||||||
|
Moeilijke vraag, er zijn er zoveel... -Mother North-Satyricon -Wotan-Enslaved -Ye Entrancempirium-Emperor -Nights Blood-Dissection -Sons Of Northern Darkness-Immortal -Freezing Moon-Mayhem -Mother Europe-Ancient Rites En zo veel meer... [Dit bericht is gewijzigd door Heerscher_5 op 11-03-2004 15:46] BMM IS GAY! |
|||||||||
|
Het beste nummer is dus geworden... *tromgeroffel* *Maakt envelop open* *kijkt quasi-gespannen om zich heen* Emperor - Loss and curse of Reverence (idd geen discussie mogelijk) [Dit bericht is gewijzigd door Ishtar op 10-03-2004 21:34] ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|||||||||
|
Ben eigenlijk pas net begonnen met het verkennen van dit genre, toch maar even proberen. Burzum - Jesus' Tod Dimmu Borgir - Alt Lys Er Svunnet Hen Kvist - Stupet en Svartedal (als geheel) Taake - Bjoergvin part I Taake - Nattestid part III Darkthrone - Transilvanian Hunger Dissection - Thorns Of Crimson Death Bishop of Hexen - Lure My Spelled Emotions Immortal - Frozen By Icewinds Dingen die je wellicht ergens in het BM rijtje zou kunnen plaatsen: Borknagar - The Genuine Pulse Arcturus - The Chaos Path Jullie zijn allemaal negers! |
|||||||||
|
Goeie kansmaker: Mayhem - I am thy labyrinth Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|||||||||
| Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
| Index / Heavy Metal |