|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
SEAR BLISS!!!!!! het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
Burzum My Journey To The Stars wow wat een super vet nummer is dat toch met een GEWELDIGE riff en die zang van uh hoe heet die ook al weer.... geweldig o trouwens Freezing moon is ook SUPER vet vooral met een heerlijke tekst(ookal begrijp ik um maar half)maja dat zijn denk ik de beste black metal nummer. .. |
|
Wat zijn jullie een nest melkmuilen. Emperor - The loss and curse of reverence natuurlijk Uit liefde voor ZM. |
|
quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Moeilijke vraag, er zijn er zoveel... -Mother North-Satyricon -Wotan-Enslaved -Ye Entrancempirium-Emperor -Nights Blood-Dissection -Sons Of Northern Darkness-Immortal -Freezing Moon-Mayhem -Mother Europe-Ancient Rites En zo veel meer... [Dit bericht is gewijzigd door Heerscher_5 op 11-03-2004 15:46] BMM IS GAY! |
|
Het beste nummer is dus geworden... *tromgeroffel* *Maakt envelop open* *kijkt quasi-gespannen om zich heen* Emperor - Loss and curse of Reverence (idd geen discussie mogelijk) [Dit bericht is gewijzigd door Ishtar op 10-03-2004 21:34] ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Ben eigenlijk pas net begonnen met het verkennen van dit genre, toch maar even proberen. Burzum - Jesus' Tod Dimmu Borgir - Alt Lys Er Svunnet Hen Kvist - Stupet en Svartedal (als geheel) Taake - Bjoergvin part I Taake - Nattestid part III Darkthrone - Transilvanian Hunger Dissection - Thorns Of Crimson Death Bishop of Hexen - Lure My Spelled Emotions Immortal - Frozen By Icewinds Dingen die je wellicht ergens in het BM rijtje zou kunnen plaatsen: Borknagar - The Genuine Pulse Arcturus - The Chaos Path Jullie zijn allemaal negers! |
|
Goeie kansmaker: Mayhem - I am thy labyrinth Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |