![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
SEAR BLISS!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! ![]() |
|
Burzum My Journey To The Stars ![]() ![]() wow wat een super vet nummer is dat toch ![]() ![]() ![]() geweldig o trouwens Freezing moon is ook SUPER vet vooral met een heerlijke tekst(ookal begrijp ik um maar half)maja dat zijn denk ik de beste black metal nummer. .. ![]() |
|
Wat zijn jullie een nest melkmuilen. Emperor - The loss and curse of reverence natuurlijk ![]() Uit liefde voor ZM. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Moeilijke vraag, er zijn er zoveel... -Mother North-Satyricon -Wotan-Enslaved -Ye Entrancempirium-Emperor -Nights Blood-Dissection -Sons Of Northern Darkness-Immortal -Freezing Moon-Mayhem -Mother Europe-Ancient Rites En zo veel meer... [Dit bericht is gewijzigd door Heerscher_5 op 11-03-2004 15:46] BMM IS GAY! ![]() |
|
Het beste nummer is dus geworden... *tromgeroffel* *Maakt envelop open* *kijkt quasi-gespannen om zich heen* ![]() Emperor - Loss and curse of Reverence ![]() ![]() (idd geen discussie mogelijk) ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ishtar op 10-03-2004 21:34] ~ By the fallen one I shall arise ~ ![]() |
|
Ben eigenlijk pas net begonnen met het verkennen van dit genre, toch maar even proberen. Burzum - Jesus' Tod Dimmu Borgir - Alt Lys Er Svunnet Hen Kvist - Stupet en Svartedal (als geheel) Taake - Bjoergvin part I Taake - Nattestid part III Darkthrone - Transilvanian Hunger Dissection - Thorns Of Crimson Death Bishop of Hexen - Lure My Spelled Emotions Immortal - Frozen By Icewinds Dingen die je wellicht ergens in het BM rijtje zou kunnen plaatsen: Borknagar - The Genuine Pulse Arcturus - The Chaos Path Jullie zijn allemaal negers! ![]() |
|
Goeie kansmaker: Mayhem - I am thy labyrinth Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |