![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
vooral vlees graag! ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland ![]() |
|
nonde, dat wordt weer een avond van serieus drinkgelag, can't wait to see Heidevolk again!!! ![]() ![]() |
|
quote: ff iets anders: nog nieuws over 'Langs Galg en Rad'? ![]() |
|
quote: ![]() In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! ![]() |
|
Trollech zelfs, waarommm is alles in dat vermaarde Belgenland. ![]() |
|
quote: Als ik dan nog leef (want ik heb de dag ervoor iets te vieren) kom ik daar meefeesten ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote: hahaha, dan is er goed nieuws, normaal gezien zou de dag hierna dezelfde line-up in Nederland spelen. Zijnde op UVA 4 in de Jonosh. Let wel officiële bevestiging hiervan moet nog volgen, ma kben der vrij zeker van... ![]() Alsk in mijne put lig, ek der al gene last niemer van ![]() |
|
blij te zien dat hier nog wat folk liefhebbers zijn! ![]() ![]() tsja, ik denk dat ik er ook wel weer bij ben.. ![]() |
|
Zottegem is ver ![]() ![]() |
|
quote: Mooi tegengewicht voor die paar inhakers in ons repertoire. ![]() Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland ![]() |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
ik ben er in de jonosh en/of de frontline ![]() ![]() |
|
whaha heersend..... dat gaat me weer bier kosten geloof ik... ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
ah, als't in de frontline is kom ik ook wel es kijken ![]() ![]() |
|
Ze willen jou daar niet hebben joh. Ben je veel te goffik voor ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
En tis in de Mundo... ![]() |
|
31 oktober spelen Garmenhorde en GRIMM ook in de fronline.... meer info op de websteck van grimm........... ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
Heerschend Jim, Uiteraard ben ik in den jonosh aanwezig. Wel jammer van die hoerenband Trollech. ![]() |
|
quote: Ver? Jongen, we wonen in België, wat kan daar nu "ver" zijn? Zoek een routebeschrijving, stap in je auto/pak de trein (Mundo=recht tegenover t station daar), doodsimpel ...en nu ophouden met bleiten. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
Ik wou zeggen... Weet je wat ver is? De Frontline is ver, als je in Zevenaar woont! En Mundo trouwens ook wel. [Dit bericht is gewijzigd door Ooypunk op 01-09-2003 23:48] Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland ![]() |
|
quote: En toch loop ik jou daar al eens tegen het lijf hé! ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
Precies! En hoor me mij erover zeuren? (nou, misschien een heel klein beetje dan...) Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland ![]() |
|
quote: Pfff, wij komen de 13de wel naar de Jonosh. (Om dan te kamperen bij de plaatselijke smeerlappen.) Je kan me de bout hachelen! ![]() |
|
En 9 novemeber? Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |