|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dan sleur ik hem wel bij z'n haar mee (zij het niet dat je daar tegenwoordig zo weinig greep op hebt ...) |
|
quote: Ha! Je wagen parkeren voor The Frontline! Wat een idee! Je kan me de bout hachelen! |
|
Moet jij niet werken? De definitieve affiche is: Trollech (CZ) Aes Dana (FR) Garmenhord (VL) Grimm (NL) Heidevolk (NL) Wapenspraak & Drinkgelag (VL) Boombaard (NL) VVK: 7 euro ADK: 9 euro |
|
Is dat ook de volgorde? Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Ik ben er, Aes Dana wil ik echt wel zien Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
staan we in ieder geval hoger op de Bill dan vorige keer, hehehe hoewel het openen van het festival ook een eer is natuurlijk, toch leuker om wat meer volk binnen te hebben |
|
quote:nee dat is t niet. |
|
quote: Weet ik ook wel en ik zou het zelfs ten zeerste afraden wegens het hoge gehalte aan eikels die uit de in de buurt liggende house- en ander gespuis-cafés strompelen en dan bv. pinten op het dak van je wagen parkeren en ook wegens het aantal metallers dat wel eens met hun kogelriem aan een autospiegel blijft haken. Hopelijk vind je de Frontline, want hij zit nogal verborgen. Je kan me de bout hachelen! |
|
quote:ik kan 'm vinden |
|
Locatie is verplaatst naar Erpe-Mere. Ik plaats hier bij tijd en wijle nog een routebeschrijving. |
|
quote: In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Erpe Mere? Of all places...? |
|
quote:aja heel handig, ni ver van erpre, en ni ver van Mere, ideaal Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Erpe mere - Anagram van Meer Peer? ow damn verkeerd topic After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
|
quote: Dan komen we eens ergens anders .....andere kant op na de afrit yeeeeuuuh!! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Het mag zijn waar het wil in Vlaanderen, dat ik ga staat vast Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Kijk, zo horen we het graag! Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
quote: De hele Mundo is daarheen getrokken, zo blijkt. |
|
Als de affiches er zijn, bezorg mij er maar wat, om in de vos uit te hangen! |
|
quote: W&D Ik sta op de eerste rij Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
En hier gaat het dan door: http://www.konk.be Opvolger van de ter ziele gegane Mundo in Zottegem. quote: Zodra ik er krijg, komen ze jouw richting uit, Norgaath! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |