|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Waarom zijn zoveel goede concerten zo ver weg Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
mmmmmm, das gaaf!!!!! |
|
Zie ik ze een keer langer dan die pokke 40 min in het voorprogramma van Stratovarius |
|
quote: idd..... |
|
en de cd "Live at the edge of forever" beloofd ook veel goeds ze spelen daar zelfs het nummer "The divine wings of tragedy" helemaal |
|
DAMN i'll be there!!!! Ik wil ze zo graag s een keer zien, fokking great band!!! LAI LAI HEI |
|
quote:My thoughts exactly! Ik heb ze godver al zo vaak gemist... |
|
Ja hoor.. natuurlijk... doe er NOG maar een concert bij.. dat kan Twan echt wel betalen allemaal... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Beters !! Daar ga ik zeker wel proberen bij te zijn ! |
|
Ik anders zeker ook wel |
|
geweldige liveband, geweldige muzikanten en geweldige songs (het laatste album vond ik toch beetje tegenvallen, iets te massief) Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: ik kan al niet naar Evergrey (12 sept in de Biebob). en zal nu ook Nevermore&dimmu borgir af moeten zeggen... Opeth & SymphonyX uber alles! |
|
Vandaag nog bij het GWK geweest (nieuwe aanwinst: 2 kaarten voor Bonded By Metal ) maar het was nog niet in de voorverkoop... |
|
quote: DAT dacht ik ook Maja tis voor een goed doel he??? MEEEEETTTTTTTTOOOOOOOOOLLLLLLL!!!!!!!!!! LAI LAI HEI |
|
quote: |
|
Bonnie probeert ook van de partij te zijn |
|
Klote zooi!!! Daar kan ik dus niet bij zijn... kut |
|
quote: Oew bonnie, MEETTEEENN!!! LAI LAI HEI |
|
quote: hey Twan, ik ben op maandagavond altijd vrij! (wel een rare avond zeg) en dat voor maar 15 pleuro! Ik ga wel mee denk ik! Kris baalde al dat hij dan weer terug naar huis was, die wilde ze ook wel weer zien! (en godzijdank staan ze nu niet in het voorprogramma van een jankende homoband!) Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote:Gezellig! Spreken we vandeweek wel wat over af dan. VVK nog steeds onbekend! quote:Ja, da's wel balen voor 'm inderdaad. Heeft ie slecht getimed quote:HEy! Stratovarius is ook gaaf! Alleen Symphony X is gewoon beter! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
WHOOHOO! Gelukt geld gebedeld bij mn ouders, kan ik eindelijk kaarten halen voor SYMPHONY X kijk er echt naar uit! lijstje graag: -Tormented Soul -Helmet |
|
Ja bij mij is nog niet bekend wanneer die voorverkoop start. Op de site staat woensdag 13 september...dat bestaat helemaal niet Is het dan gisteren begonnen of begint de vvk zaterdag pas Ik ga zaterdag wel naar het postkantoor! -Tormented Soul -Helmet -Sarah [Dit bericht is gewijzigd door Sarah op 11-09-2003 20:49] LAI LAI HEI |
|
-Tormented Soul -Helmet -Sarah -Jebes Volgens mij begint de vvk inderdaad zaterdag pas, gister was er bij het postkantoor nog niks over het concert bekend. Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Oh ok tnx! Dan ga ik m zaterdag meteen halen LAI LAI HEI |
|
Ik ga zo maar es kijken.... |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Volgende pagina |