|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik moet Twan meelen |
|
quote: Ik ga knielen hoor [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 14-10-2003 20:48] |
|
ik ga zuipen |
|
ik ook, en feesten wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik ga ZM-ers vervelen hoor |
|
quote: hahahha, kom maar op!!!!! |
|
Ik lust je rauw!!!! |
|
quote:ja ja wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Fuck.. eh.. Joost, het is vanuit het station niet linksaf, maar rechtsaf.. en bij de kant van de bussen het station verlaten he? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: bedankt, was ik bijna verkeerd gelopen |
|
Heb nu ook m'n kaartje, dussehhhh.... -Tormented Soul -Helmet -Sarah -Jebes -Midnight -Ratje -Mirandarijntje -Mies -She Devil -Myth of Fury -Bonnie -Sjaan -Mcoenen -MetalTuupLimburg |
|
Ik moet nog steeds een kaartje halen.. Ik hoop maar dat de studiefinanciering een beetje wil opschieten.. |
|
Ik weet niet of mijn mijn studiefinanciering (lees: concertfinanciering) al binnen is, maar ik heb vandaag mijn kaartjes voor Metallica, de Resistance Tour en Symphony X gekocht. Beurs ziet er nu dus tamelijk leeg uit... en dan moet ik morgen ook nog m'n rijbewijs betalen Moet ik daar nou blij om zijn of niet? |
|
quote: yeah |
|
quote: als je beseft wat je er voor terug krijgt wel |
|
Voor de gene die me willen vermijden, ik ben die lange gast met dat Sonata Arctica shirt , en dat mislukte haar |
|
Iemand enig idee van de set-list? Ik betwijfel het namelijk of het de "Odyssey tour" (ja dat is een pleonasme ) is. Ik bedoel, ze zullen natuurlijk nummers van dat laatste album spelen, maar hun tour met Stratovarius was een "The Odyssey-promotie tour". Weet iemand meer? |
|
quote: *noteert de gegevens* Dat vermijden gaat wel lukken! edit: kapitale spelvaut [Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 18-10-2003 17:35] Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
heb der zin innnn wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ik denk dat ik stiekem een ander shirt aan ga doen |
|
quote: Das niet eerlijk Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik weet nog steeds niet of ik wel kan gaan.. Ik heb nog 40 pleuro tot de studiefinanciering weer gestort wordt... |
|
quote: Dan krijgde gij wel wa bierkes van mij hoor, kul!!!!!!! |
|
quote: |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |