![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik moet Twan meelen ![]() ![]() |
|
quote: Ik ga knielen hoor ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 14-10-2003 20:48] ![]() |
|
ik ga zuipen ![]() ![]() ![]() |
|
ik ook, en feesten ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Ik ga ZM-ers vervelen hoor ![]() ![]() |
|
quote: hahahha, kom maar op!!!!! ![]() ![]() |
|
Ik lust je rauw!!!! ![]() |
|
quote:ja ja ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote:Fuck.. eh.. Joost, het is vanuit het station niet linksaf, maar rechtsaf.. en bij de kant van de bussen het station verlaten he? ![]() ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: bedankt, was ik bijna verkeerd gelopen ![]() ![]() ![]() |
|
Heb nu ook m'n kaartje, dussehhhh.... -Tormented Soul -Helmet -Sarah -Jebes -Midnight -Ratje -Mirandarijntje -Mies -She Devil -Myth of Fury -Bonnie -Sjaan -Mcoenen -MetalTuupLimburg ![]() |
|
Ik moet nog steeds een kaartje halen.. Ik hoop maar dat de studiefinanciering een beetje wil opschieten.. ![]() |
|
Ik weet niet of mijn mijn studiefinanciering (lees: concertfinanciering) al binnen is, maar ik heb vandaag mijn kaartjes voor Metallica, de Resistance Tour en Symphony X gekocht. Beurs ziet er nu dus tamelijk leeg uit... en dan moet ik morgen ook nog m'n rijbewijs betalen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: yeah ![]() ![]() ![]() |
|
quote: als je beseft wat je er voor terug krijgt wel ![]() ![]() |
|
Voor de gene die me willen vermijden, ik ben die lange gast met dat Sonata Arctica shirt , en dat mislukte haar ![]() ![]() |
|
Iemand enig idee van de set-list? Ik betwijfel het namelijk of het de "Odyssey tour" (ja dat is een pleonasme ![]() ![]() |
|
quote: *noteert de gegevens* Dat vermijden gaat wel lukken! ![]() ![]() ![]() edit: kapitale spelvaut ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 18-10-2003 17:35] Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
heb der zin innnn wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
ik denk dat ik stiekem een ander shirt aan ga doen ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Das niet eerlijk ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Ik weet nog steeds niet of ik wel kan gaan.. Ik heb nog 40 pleuro tot de studiefinanciering weer gestort wordt... ![]() ![]() |
|
quote: Dan krijgde gij wel wa bierkes van mij hoor, kul!!!!!!! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |