|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ok .. prima .. |
|
hmm was handiger geweest als je dit in het topic zelf had gezet ... die heb ik net gesloten... dus dat gaat nu niet meer. Maar je punt is duidelijk. |
|
Wees een fijne vent en: a) pas je profiel dan ook even aan b) doe je capslock uit (ik neig altijd mensen die schreeuwen (capslock aan hebben staan) niet serieus te nemen) Maar welkom alsnog |
|
Ik ben het met Jenje eens. (en dat gebeurt te vaak!!!) Heads I win, tails you lose |
|
ff mijn mening kwijt. AUB niet zo snel een topic op slot zetten Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Deze topicstarter klinkt al een stuk intelligenter dan in z'n vorige. Mag ik ff een poging tot controverse doen: dat 'dood aan christenhonden' klinkt nogal moslim-achtig.... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
M oslim... Is dat niet een geloof? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Geloof, wat is dat? Ik geloof niks meer! |
|
geloof is iets aan nemen zonder daar zeker over te zijn Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Dan neemt er iemand aan dat ie wat recht moet zetten, maar is daar niet zeker van... LOL! [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 07-10-2001 3:24] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hey nachtie!! Dat topic van je...helemaal mee eens. Dood aan het christendom!! En wat zeiken al die lui hir nou over tolerantie?? Noemen jullie jezelf black metal fans?? Als jullie niet de idealen van de true underground black metal scene hebben, luister er verdomme dan niet naar en ga lekker op cradle staan headbangen ofzo!! IUk lkrijg vast weer gezeik hiermee maar dat boeit me vrij weinig. Black metal is geen trend-muziek, het is een manier van leven. Als die manier je niet aanstaat, rot dan gewoon op uit de bm scene!! heil WOTAN MIT UNS Duxmortem SCUM FUCK |
|
quote: Hé zieltje, ben jij al wel uit je luiers? the only pleasure is pain |
|
|
|
*zucht* Weer zown eikel. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Wat weer, dit is je eerste post en hopelijk de laatste met dat hersenlose gelul Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Satanisme is nagenoeg gelijk aan christendom, dus lul niet zo dom, en ga de vuilnis buiten zetten |
|
|
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
...how I pity the stupid, for they will never see.... oogkleppen ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
zo, zo! 1-Satanisme lijkt in de verste verte niet op christendom 2-Denk hoe je denkt en denk na! Stay true! |
|
Satanisme gaat ook uit van één godsbeeld (stekrer nog, als er geen christendom was geweest, was er helemaal geen satanisme geweest) Ik geloof altijd nog het liefst in mezelf, mijn vrieden en de aarde. En daar heb ik geen godsbeel voor nodig (pantheïsme heet dat, al heb ik er geen naam voor nodig). |
|
Ehm sorry hoor, maar ik kan toch echt geen 'satanisme' in Duxmortem's message ontdekken. Er staat notabene een aanroep aan de heidense god Wotan onder. Verder snap ik ook het sentiment tegen dit soort postings op dit forum niet. Als je van BLACK METAL houdt, denk er dan ook naar. Het is meer dan alleen een geluidje. OK, Cradle of Filth en Dummy Burger et al. zijn een stel geinponems, maar bands als Darkthrone, Mayhem, Immortal, Burzum etc. waren in hun tijd echt wel serieus. Echt hoor, niks mis mee om ff gezellig te ouwehoeren en een biertje te drinken, maar zodra iemand duidelijk maakt ergens ècht in te geloven, zit iedereen meteen van 'kruip maar terug in de luiers' of 'engerd'. Tja, daar snap ik dan weer niks van. |
|
Lol, Dummy Burger kijken wat ze bij de Mac zeggen als ik die een bestel. Maar iig, ik ben het wel met je eens, maar ik denk dat die reacties mede veroorzaakt worden door de manier waarop iemand duidelijk maakt ergens in te geloven 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
|
quote: Ik hou helemaal niet van black metal.. God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote: Love blackmetal. the only pleasure is pain |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |