|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Pas op, want je begint aardig op die Jerry Springer te lijken! [Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 07-10-2001 22:38] Heads I win, tails you lose |
|
quote: me too |
|
quote: Ik haat Jerry Springer. En hij kan altijd zo goed dingen duidelijk maken. Ik niet. |
|
quote: euhm 1 vraagje, waarom spreek je jezelf zo enorm tegen. eerst heb je het over tolerantie en vervolgens mogen mensen niet gewoon naar blackmetal luisteren maar meoten ze er meteen in geloven. wazig en overigens ik heb al een hoop gothics meegemaakt die nog minder in satan geloofden als de paus. waren gewoon meelopers. en ook die zijn er in die scene. ben bang een heleboel. ik denk dat er maar weinig mensen echt voor hun zelf er zo in de verf lopen, omdat je je dan beter voelt. sorry als ik hier mensen mee beledig maar dit soort paradoxale uitspraken doet mij de haren op me rug omhoog staan. [Dit bericht is gewijzigd door Errorx op 07-10-2001 23:28] "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
quote: Vraagje, wat heeft gothic in [insert deity of choise] naam met Satanisme te maken?! Dat is toch echt een fabeltje van de media en en stel beetje misguided goth's. Eigelijke alle goth's die ik ken hebben helemaal niets met Satanisme of Vampiertjes te maken. Net als dat Metal fans geen Satanisten zijn. Is gewoon een muziek strooming / levenshouding. Zit geen geloof aan vast. Overigens snap ik soms al dat gezeik niet over "true(tm)" en "not true(tm)". Ik ben nu toch al meer dan 15 jaar ofzo metal fan, zo'n 2 jaar ook actief Goth fan (en vind nog veel meer leuk). En het imago eromheen kan me echt geen ruk uitmaken. Het ging me toen en het gaat me nu om de muziek. Van de party metal tot de Black metal. Who gives a flying fuck dat je ergens bij moet horen of ergens in moet geloven? Al dat decatente gezeur over "levenshouding". Echt iets voor mensen die niet veel beters met hun tijd te doen hebben. Pfft, be your own person. (okay pas een dag op dit forum en nu al beginnen met preken.. Nieuw record? probably ) [Dit bericht is gewijzigd door Asgorath op 07-10-2001 23:39] "Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com |
|
HAHAHAHAHAHA! IK HEERS!!!! HAATSTRIJD OOK! TRUE BLACK! |
|
*zucht* |
|
Hallo .. ff voor de duidelijkheid ->IK<- heers .. God hates us all ! God hates us all ! |
|
Momenteel heerst vooral chaos, zou ik zeggen. |
|
quote: zacht gezegt |
|
Blasting forth with rage in our war eyes We burn with hate Cut out way through hordes of weak christian flesh Cast them into death War! -------------------- Draw the blood of those in our way It's "victory or die" With pounding, raging fury we slay Now christian hounds will pay ------------------- They are the punishers And they will never bend They are power the five of them From Asgård they are sent The power they have in all they do The christians never will feel Noone can escape them no They will make them kneel -------------------- Fast and hard, show no mercy for these men The vermin of christ, prophets of lies and their disciples Seek them out, hunt them down Break their spirits, crush their hearts Not even death will set them free from this pain IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |