IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : IK MOET GELOOF IK FF WAT RECHTZETTEN. Vorige pagina
Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 07-10-2001 22:37 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Dus ik heb altijd de neiging om me met dit soort shit te gaan bemoeien. Hmm, ik ben het gedeeltelijk eens met die zogenaamde "mafkezen" over Black Metal. Het is niet voor de commercie, en het staat ergens voor. Maar er is een groot verschil tussen de ene en de andere band. En daarmee bedoel ik niet tussen bijv. Dimmu Borgir en Darkthrone, maar tussen de verschillende zogenaamde "true" bands. De meeste zullen meer een soort symbolische waarde hechten aan de dingen die ze verkondigen en gewoon lol hebben tussendoor, waar de ander juist de daad bij het woord voegt. Alhoewel dat dan op een zeer trieste wijze gaat. Bijv. kerken platbranden slaat nergens op. Je bereikt er niets mee. Behalve dan dat mensen alleen maar meer de pest aan BM gaan krijgen.
Voor mij maakt het geen ruk uit wat de opvatting van de band is als de muziek en de teksten maar goed zijn. Ook al zijn het nazi's, nou en?
Ok, ik ga nu kappen want anders zit ik hier zo lang te typen dat ik een nieuw toetsenbord moet kopen...

Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 07-10-2001 22:38 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Pas op, want je begint aardig op die Jerry Springer te lijken!

[Dit bericht is gewijzigd door Hirogen op 07-10-2001 22:38]

Heads I win, tails you lose

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 07-10-2001 22:39 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2001 22:02 schreef Vampire_girl het volgende:
Love blackmetal.

me too

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 07-10-2001 22:56 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 7 oktober 2001 22:38 schreef Hirogen het volgende:
Pas op, want je begint aardig op die Jerry Springer te lijken!

Ik haat Jerry Springer. En hij kan altijd zo goed dingen duidelijk maken. Ik niet.

Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 07-10-2001 23:26 by Errorx Wijzig reactieProfiel van ErrorxQuote dit berichthttp://www.madmacs.nl

quote:
Op 7 oktober 2001 16:03 schreef Duxmortem het volgende:
Hey nachtie!! Dat topic van je...helemaal mee eens. Dood aan het christendom!!
En wat zeiken al die lui hir nou over tolerantie?? Noemen jullie jezelf black metal fans?? Als jullie niet de idealen van de true underground black metal scene hebben, luister er verdomme dan niet naar en ga lekker op cradle staan headbangen ofzo!!
IUk lkrijg vast weer gezeik hiermee maar dat boeit me vrij weinig. Black metal is geen trend-muziek, het is een manier van leven. Als die manier je niet aanstaat, rot dan gewoon op uit de bm scene!!

heil

WOTAN MIT UNS

Duxmortem

euhm 1 vraagje, waarom spreek je jezelf zo enorm tegen. eerst heb je het over tolerantie en vervolgens mogen mensen niet gewoon naar blackmetal luisteren maar meoten ze er meteen in geloven. wazig

en overigens ik heb al een hoop gothics meegemaakt die nog minder in satan geloofden als de paus. waren gewoon meelopers. en ook die zijn er in die scene. ben bang een heleboel. ik denk dat er maar weinig mensen echt voor hun zelf er zo in de verf lopen, omdat je je dan beter voelt. sorry als ik hier mensen mee beledig maar dit soort paradoxale uitspraken doet mij de haren op me rug omhoog staan.

[Dit bericht is gewijzigd door Errorx op 07-10-2001 23:28]

"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."

Asgorath
Praise the Tuin Kabouters
Usericon van Asgorath
Posted 07-10-2001 23:38 by Asgorath Wijzig reactieProfiel van AsgorathQuote dit berichthttp://www.doom-metal.com

quote:

en overigens ik heb al een hoop gothics meegemaakt die nog minder in satan geloofden als de paus. waren gewoon meelopers. en ook die zijn er in die scene.

Vraagje, wat heeft gothic in [insert deity of choise] naam met Satanisme te maken?! Dat is toch echt een fabeltje van de media en en stel beetje misguided goth's. Eigelijke alle goth's die ik ken hebben helemaal niets met Satanisme of Vampiertjes te maken. Net als dat Metal fans geen Satanisten zijn. Is gewoon een muziek strooming / levenshouding. Zit geen geloof aan vast.

Overigens snap ik soms al dat gezeik niet over "true(tm)" en "not true(tm)". Ik ben nu toch al meer dan 15 jaar ofzo metal fan, zo'n 2 jaar ook actief Goth fan (en vind nog veel meer leuk). En het imago eromheen kan me echt geen ruk uitmaken. Het ging me toen en het gaat me nu om de muziek.

Van de party metal tot de Black metal. Who gives a flying fuck dat je ergens bij moet horen of ergens in moet geloven? Al dat decatente gezeur over "levenshouding". Echt iets voor mensen die niet veel beters met hun tijd te doen hebben. Pfft, be your own person.

(okay pas een dag op dit forum en nu al beginnen met preken.. Nieuw record? probably )

[Dit bericht is gewijzigd door Asgorath op 07-10-2001 23:39]

"Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com

Nachtvorst
Usericon van Nachtvorst
Posted 09-10-2001 20:12 by Nachtvorst Wijzig reactieProfiel van NachtvorstQuote dit berichthttp://www.geocities.com/haatstrijd en www.geocities.com/staalhart

HAHAHAHAHAHA! IK HEERS!!!!

HAATSTRIJD OOK!

TRUE BLACK!

Ares
Usericon van Ares
Posted 09-10-2001 20:26 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

*zucht*

Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 09-10-2001 20:50 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

Hallo .. ff voor de duidelijkheid ->IK<- heers ..

God hates us all ! God hates us all !

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-10-2001 20:55 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Momenteel heerst vooral chaos, zou ik zeggen.

Ares
Usericon van Ares
Posted 09-10-2001 20:58 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2001 20:55 schreef Dwaallicht het volgende:
Momenteel heerst vooral chaos, zou ik zeggen.

zacht gezegt

Suncross
Usericon van Suncross
Posted 11-10-2001 2:59 by Suncross Wijzig reactieProfiel van SuncrossQuote dit bericht

Blasting forth with rage in our war eyes
We burn with hate
Cut out way through hordes of weak christian flesh
Cast them into death
War!
--------------------
Draw the blood of those in our way
It's "victory or die"
With pounding, raging fury we slay
Now christian hounds will pay
-------------------
They are the punishers