IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : IK MOET GELOOF IK FF WAT RECHTZETTEN. Volgende pagina
Nachtvorst
Usericon van Nachtvorst
Posted 06-10-2001 11:50 by Nachtvorst Profiel van NachtvorstQuote dit berichthttp://www.geocities.com/haatstrijd en www.geocities.com/staalhart

Ho, Ho, Ho!
Ik wens niet met de gedachtegang van Nazi's als akhenaten en Kanwul(Ik weet het nooit zeker met die kerel) wergeleken te worden, Ik geef toe dat ik een wat onduidelijke post heb gedaan die door de meesten van jullie verkeerd is geinterpreteerd. Ik zie Black Metal als een soort oorlog tegen georganiseerde geloven, dit wil echter niet zeggen dat ik ook daadwerkelijk christenen wil vermoorden; Ik zei "Het christendom moet dood" en niet "de christenen moeten dood"(ookal staat dit wel botweg in mijn signature. dit is echter een stuk uit een text die ik heb geschreven voor mijn band(/eenmandproject) Haatstrijd.

Kortom:
1-Ik ben geen nazi(het naziisme is voor mensen met een nog lager IQ dan ik )
2-Ik zal nooit een christen vermoorden of inelkaarslaan, ik doe dit alva mijn muziek, maar dan figuurlijk(NOOIT LETTERLIJK!!!!)
3-BLACK METAL BLIJFT HEERSEN!(Ofzo...)

Ik hoop dat ik nu (hoeft niet) wat meer begrepen word en dat ik de mensen die ik heb beledigd mijn excuses hiermee heb aangeoden.

Stay true,

Nachtvorst

--- edit ---
Weer eens wat smilies weggehaald

[Dit bericht is gemodereerd door Paul op 06-10-2001 13:35]

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-10-2001 12:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ok .. prima ..

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 06-10-2001 13:34 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

hmm was handiger geweest als je dit in het topic zelf had gezet ... die heb ik net gesloten... dus dat gaat nu niet meer.

Maar je punt is duidelijk.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 06-10-2001 13:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wees een fijne vent en:
a) pas je profiel dan ook even aan
b) doe je capslock uit (ik neig altijd mensen die schreeuwen (capslock aan hebben staan) niet serieus te nemen)

Maar welkom alsnog

Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 06-10-2001 13:38 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Ik ben het met Jenje eens.
(en dat gebeurt te vaak!!!)

Heads I win, tails you lose

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 06-10-2001 16:36 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

ff mijn mening kwijt.

AUB niet zo snel een topic op slot zetten

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-10-2001 16:39 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Deze topicstarter klinkt al een stuk intelligenter dan in z'n vorige.

Mag ik ff een poging tot controverse doen:

dat 'dood aan christenhonden' klinkt nogal moslim-achtig....

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-10-2001 17:27 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

M oslim... Is dat niet een geloof?

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 06-10-2001 19:40 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Geloof, wat is dat? Ik geloof niks meer!

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 06-10-2001 19:48 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

geloof is iets aan nemen zonder daar zeker over te zijn

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-10-2001 3:23 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2001 19:48 schreef Azagthoth het volgende:
geloof is iets aan nemen zonder daar zeker over te zijn

Dan neemt er iemand aan dat ie wat recht moet zetten, maar is daar niet zeker van... LOL!

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 07-10-2001 3:24]

Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 07-10-2001 16:03 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

Hey nachtie!! Dat topic van je...helemaal mee eens. Dood aan het christendom!!
En wat zeiken al die lui hir nou over tolerantie?? Noemen jullie jezelf black metal fans?? Als jullie niet de idealen van de true underground black metal scene hebben, luister er verdomme dan niet naar en ga lekker op cradle staan headbangen ofzo!!
IUk lkrijg vast weer gezeik hiermee maar dat boeit me vrij weinig. Black metal is geen trend-muziek, het is een manier van leven. Als die manier je niet aanstaat, rot dan gewoon op uit de bm scene!!

heil

WOTAN MIT UNS

Duxmortem

SCUM FUCK

Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 07-10-2001 16:08 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 7 oktober 2001 16:03 schreef Duxmortem het volgende:
En wat zeiken al die lui hir nou over tolerantie?? Noemen jullie jezelf black metal fans?? Als jullie niet de idealen van de true underground black metal scene hebben, luister er verdomme dan niet naar en ga lekker op cradle staan headbangen ofzo!!
IUk lkrijg vast weer gezeik hiermee maar dat boeit me vrij weinig. Black metal is geen trend-muziek, het is een manier van leven. Als die manier je niet aanstaat, rot dan gewoon op uit de bm scene!!

heil

WOTAN MIT UNS

Duxmortem

Hé zieltje, ben jij al wel uit je luiers?

the only pleasure is pain

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 07-10-2001 16:10 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 07-10-2001 16:14 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

*zucht*

Weer zown eikel.

Dead things grow from deep inside...

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 07-10-2001 16:25 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:

IUk lkrijg vast weer gezeik hiermee maar dat boeit me vrij weinig.
heil

Duxmortem

Wat weer, dit is je eerste post en hopelijk de laatste met dat hersenlose gelul

Bazzio Attacks!!!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 07-10-2001 16:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:

heil

WOTAN MIT UNS

Duxmortem

Satanisme is nagenoeg gelijk aan christendom, dus lul niet zo dom, en ga de vuilnis buiten zetten

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 07-10-2001 16:53 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 07-10-2001 17:39 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 07-10-2001 19:10 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

...how I pity the stupid, for they will never see....

oogkleppen

Nachtvorst
Usericon van Nachtvorst
Posted 07-10-2001 19:23 by Nachtvorst Wijzig reactieProfiel van NachtvorstQuote dit berichthttp://www.geocities.com/haatstrijd en www.geocities.com/staalhart

zo, zo!
1-Satanisme lijkt in de verste verte niet op christendom

2-Denk hoe je denkt en denk na!

Stay true!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 07-10-2001 19:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Satanisme gaat ook uit van één godsbeeld (stekrer nog, als er geen christendom was geweest, was er helemaal geen satanisme geweest)
Ik geloof altijd nog het liefst in mezelf, mijn vrieden en de aarde. En daar heb ik geen godsbeel voor nodig (pantheïsme heet dat, al heb ik er geen naam voor nodig).

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-10-2001 21:42 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ehm sorry hoor, maar ik kan toch echt geen 'satanisme' in Duxmortem's message ontdekken. Er staat notabene een aanroep aan de heidense god Wotan onder.

Verder snap ik ook het sentiment tegen dit soort postings op dit forum niet. Als je van BLACK METAL houdt, denk er dan ook naar. Het is meer dan alleen een geluidje. OK, Cradle of Filth en Dummy Burger et al. zijn een stel geinponems, maar bands als Darkthrone, Mayhem, Immortal, Burzum etc. waren in hun tijd echt wel serieus.

Echt hoor, niks mis mee om ff gezellig te ouwehoeren en een biertje te drinken, maar zodra iemand duidelijk maakt ergens ècht in te geloven, zit iedereen meteen van 'kruip maar terug in de luiers' of 'engerd'.

Tja, daar snap ik dan weer niks van.

GkuA
-nt
Usericon van GkuA
Posted 07-10-2001 21:52 by GkuA Wijzig reactieProfiel van GkuAQuote dit bericht

Lol, Dummy Burger
kijken wat ze bij de Mac zeggen als ik die een bestel.

Maar iig, ik ben het wel met je eens, maar ik denk dat die reacties mede veroorzaakt worden door de manier waarop iemand duidelijk maakt ergens in te geloven

'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron

Ixl
Angel of death
Usericon van Ixl
Posted 07-10-2001 21:57 by Ixl Wijzig reactieProfiel van IxlQuote dit bericht

quote:
En wat zeiken al die lui hir nou over tolerantie?? Noemen jullie jezelf black metal fans??

Ik hou helemaal niet van black metal..

God hates us all ! God hates us all !

Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 07-10-2001 22:02 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 7 oktober 2001 21:57 schreef Ixl het volgende:
Ik hou helemaal niet van black metal..

Love blackmetal.

the only pleasure is pain

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com