|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
dacht ik ook jah!! Suck my piss |
|
nog nie, maar ik wil best gelove dat ie goed is |
|
Om eerlijk te zijn is dit de eerste keer dat ik de naam Centurian hoor. Wat voor een muziek is het? the only pleasure is pain |
|
Ik ken het ook niet. Heads I win, tails you lose |
|
Ik ook niet. Volgens mij is het Death Metal! |
|
Zou best kunnen, ik ken het echt niet. Heads I win, tails you lose |
|
Weer een lekkere cd ja, niet hoogstaand, maar zeker wel een goeie cd. Voor diegene die ze niet kent, als je Morbid Angel gaaf vind, dan zal dit misschien ook wel iets voor jou zijn. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Ik heb Centurian gisteravond gezien hier in Veenendaal, en ik moet zeggen dat ik er geen ene reet aan vond. Misschien zijn ze op CD beter? Pentacle was wel erg goed trouwens. Lekker zo'n fijn oud Darkthrone-achtig sfeertje er over, yummy...! |
|
De muziek is een combinatie tussen oude Morbid Angel & Nile. Op cd knalt het subliem!!!! Ennuh; Pentacle is geinspireerd door Celtic Frost; veel ouder dan Darkthrone dus dat sfeertje bedoel je eigenlijk! (Check die band als je 'em nog niet kent!!!) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-10-2001 5:17] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik vind Centurian zelfs vetter dan Severe Torture!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-10-2001 5:19] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
27 Oktober speelt centurian in Unitas in wageningen. Kom dus ff langs als je deze vette band en daarbij ook pleurisy en cremation niet wilt missen. Achteraf is er een metal feest dus je hoeft niet meteen naar huis maar kunt tot diep in de nacht blijven ! En het beste: Een kost maar 2,25! |
|
en 25 nov. spelen ze in de Camelion in Bussum.....zie topic Chuck schuldiner benefiet |
|
Volgens mij heb ik ze wel eens live gezien, maar kan me er nix meer van herinneren, zoals zoveel (underground)bands, dus ik denk dat ik het neit zo tof vond... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Deformed, unformed and deformed again: Centurian, het beste wat Nederland ooit te bieden heeft gehad wat Death Metal betreft... punt uit Nieuw bewijsmateriaal ter ondersteuning van dit feit vanuit het oefenkot: Judas Among Twelve Adversus 333 [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 04-11-2011 22:35] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Waar is Wim? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Centurian, Nox, starten, stoppen, naam veranderen,... Wat is dat toch allemaal? Zes eeuwen geleden heb ik ze nog eens gezien in België met Xenomorph erbij. Nostalgie... |
|
quote: Ik dacht ook zo iets. Vroegah. In de oefenruimte in putten centrum, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wim drumt volgens mij niet eens meer. Nadat Centurian er de brui aan gaf destijds heb ik hem ook nooit meer gesproken/gezien. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote:Ok dan. Ik spreek hem af en toe nog eens op gezichtsboek. Tja, het gezinsleven zal hem wel opgeslokt hebben. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zat er niet een nieuw album aan te komen, meen ik ergens opgevangen te hebben..? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
De planeten staan denk ik nog niet in de juiste stand. |
|
Hahaha Riffwerk in het verlengde van de ouwe morbid angel en angelcorpse t klinkt wel vet alleen te weinig boogie naar mijn smaak. |
|
Contra Rationem (28-01-13) 01. Thou Shallt Bleed For The Lord Thy God 02. Crown Of Bones 03. Feast Of The Cross 04. Judas Among Twelve 05. Antinomian 06. The Will Of The Torch 07. Sin Upon Man 08. Damnatio Memoriae 09. Adversus De hoes en meer info vind je hier; http://www.blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=183286 Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Hola!! |
|
Die riff van het filmpje in de oefenruimte klinkt inderdaad smakelijk naar Angel Corpse. Ben erg benieuwd naar de cd. MC Hammer Smashed Face |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |