|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ken alleen hun oude werk,maar dat is ook erg goed te pruimen!! spelfout weggehaald... |
|
Klinkt zeer interessant. *noteert dat-ie Luciferion een keer moet uitchecken* Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Oeh nieuwe? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Luister Blasphemer es.Wat ze van dat nummer hebben gemaakt....tering,dat beukt terminaal hard spelfout weggehaald... |
|
Jullie weten half niet hoe FUCKING blij ik ben dat ze met een nieuwe cd op de markt komen!!! Demonication = There is no religion higher than Truth! |
|
Demonication is een monsterlijke death metal album. En zoals al eerder gezegd; het nummer "Blasphemer" is 1 van de meeste geslaagde covers die ik ooit heb gehoord. Hun nieuwe album "The Apostate" is tegenvallend. Het is een steengoed album, doch waren mijn verwachtingen zo hoog dat het tegenvalt (ben bang dat hetzelfde zal gebeuren met Suffocation). Op het nieuwe album staan 5 nieuwe nummers, 1 cover (Circle of the Tyrants...OEH!) en hun demo uit 1994. Toen ik het nieuwe album voor het eerst hoorde, hoorde ik meteen wat Emperor invloeden van hun laatste plaat qua atmosfeer dat rondom de nummers hangen. In ieder geval een recensie; http://www.vampire-magazine.com/reviews.asp?id=2148 http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Ben benieuwd. Ze zullen vast wel een beetje van stijl veranderd zijn, na zo'n lange tijd (De vorige was toch van '95?) Vind Demonication nog steeds een heerschende plaat! Vooral het nummer "The Manifest" is geweldig! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
gweh...ik heb ze ooit live mogen aanschouwen op een festival in Belgie genaamd "a dragon's blaze" of iets in die trend...in ieder geval Luceferion is echt fucking strak en ik ben ook zeer benieuwd naar de nieuwe!... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Demonication blijft super; megavette sound ook vooral!!! The apostate is prima 'nieuw' album; eigenlijk eerder een soort round-up van restmateriaal; bestaan ze nu nog of gaan ze alleen door met Lost Horizon? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Weet iemand misschien wat de officiele release datum is van The apostate? Dat is, samen met Misery index, de enige die nog binnen moeten komen voordat Displeased mijn bestelling kan op sturen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik zit ook te wachten op Misery Index. Ik heb hun werk nog nooit gehoord maar heb begrepen dat het wel aan te raden is. Dus nog ff wachte . . . There is no religion higher than Truth! |
|
quote: Een van ons beide heeft het niet helemaal goed begrepen vrees ik. The apostate bestaat uit 5 nieuwe nummers die samen ongeveer 25 minuten klokken (wat tegenwoordig een redelijk normale speeltijd is voor een snelle death metal cd), een cover van Celtic frost en 5 demo songs uit 1994. Deze nummers zijn allemaal demo versie's van de nummers die later op Demonication zijn komen te staan. Ik persoonlijk vind The apostate nog weer beter dan Demonication. De muziek bestaat overwegend uit snelle death metal, beinvloed door Morbid angel. Maar Luciferion heeft daar keyboards, melodieen en schitterende solo's aan toe gevoegd. Hiermee creeeren ze een zeer duister sfeertje. Ik weet dat het allemaal zeer persoonlijk is maar ik vind het echt een pracht album. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik had eigenlijk verwacht dat deze band meer reactie zou oproepen. Liggen alle death metal fans op ZM te slapen? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ze hebben, als ik het goed heb, een cover gedaan van Mercyful Fate op een tribute, zal het eens opzoeken... was volgens mij wel vet. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Nee kidding Ik heb 'm nog niet, dus kan ik er nog weinig over zeggen. Wat ik wel weet is dat ik zeer benieuwd ben. Ik had eigenlijk allang de moed opgegeven dat ze ooit nog weer eens met wat nieuws zouden komen. Demonication vind ik nog steeds een heerlijk album! Hij staat in ieder geval op m'n verlanglijst Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Ik heb problemen met m'n geluidskaart! En ik heb niet genoeg verstand van computers dat ik het zelf kan oplossen, dus dat wordt nu niks! Ik bestel 'm gewoon. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: euhhhhh..... Oud Vuil. |
|
quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
sorry, hoor, maar dat nummer ragt de pannen van het dak. koop morgen ff een soundblaster, joh. Oud Vuil. |
|
Gaaf riffwerk, klinkt strak. Een beetje fragmentarisch echter allemaal, en wat een irritante kut keyboards . Geweldige solo dan weer! Aparte band... |
|
quote:Nee, het ligt waarschijnlijk toch aan de software. En ik kan het probleem niet vinden. Maar gelukkig is een maat van mij ingenieur op het gebied van informatica. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Merciful Fate Oud Vuil. |
|
Greetings, We at www.luciferion.com would like to inform You that there is now a Luciferion chat channel working on mIRC-chat. It has been registered today, so it will take some time to "fill it up". Be patient and be there! This will help to built up a fan community where the fans will be able to meet each other and exchange their words. Regards /Luciferion crew Oud Vuil. |
|
Klopt, die kreeg ik ook Irritant is dat zeg changed to 'ouwe' |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |