|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Opeth heerssscht!!! Heb nu ´My arms, your hearse´ opstaan en moest ff kwijt hoe geweldig ik Opeth ook al weer vind!!! |
|
euh...... volgens mij zijn er al topics over Opeth Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Weet je wat ook heerscht? De zoekfunctie. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Zoekt en gij zult vinden!!!! I Find That I Am Not There... |
|
hmmm ja, guess you´re right!!! kzal het niet meer doen, een topic posten die al bestaat... |
|
Nu dat je je hebt gehad: Slotje [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 05-09-2003 21:38] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
|
Dan wil ik nog even de groetjes doen aan mijn moeder this user is dead |
|
Forza Zwolle! |
|
quote: Doe van mij dan ook effe de groeten aan haar spelfout weggehaald... |
|
Niets is sterker dan dat ene woord...FEYENOORD KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Een hele boel woorden. Lucky Feyemoord. |
|
GAVC!! spelfout weggehaald... |
|
quote: Je kan te ver gaan dit is een term die voobehouden is aan die walgelijke padlarven ende onderkruipsels oftewel de bastaardszonen: Ajax. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ach tis zo makkelijk om fan te zijn van een grote club. Fans van VVV, Telstar en AGOVV zijn pas true! |
|
Ik support FC Bal op het Dak sinds jaar en dag! this user is dead |
|
Je bent true als je de club uit je stad steunt. Moet ik voor VVV zijn terwijl nog nooit in de kutdorp Venlo ben geweest? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Damnit. Die ken ik niet. Waar kan in hun demo's downloaden? |
|
quote: Downloaden is voor posers. Hun demo's zijn met een spijker in een steen gekerft this user is dead |
|
quote: Wat voor muziekstijl maken ze? Is het nu metal? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Was dat die Babylonian Cuneiform demo? Die heb ik ook. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik luister pas Doom. Wie kan mij wat doom bandjes aanraden? Is Agalloch wat? |
|
vraag me af of we de duizend posts halen voor het slotje..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Skepticism KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |