|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Wannebe-Mod this user is dead |
|
RHAAAAHHHRRRR!!! Opeth vinden we MOOI!!! |
|
Ik ook. Zou bijna me cd's nu wegflikkeren. |
|
quote:daar ben ik erg goed in |
|
FUCK ME JESUS!!! |
|
quote:tralalalalalala iik ga wel weer verder met iets wat lijkt op een leven hebben. |
|
quote: check het aller-onderste topic in Heavy Metal this user is dead |
|
quote: Had je toen nog geen Zoek knop ontdekt? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Die was er toen nog niet! Maar toen werden topics dichtgegooid als er niemand op reageerde ofzo this user is dead |
|
En terecht! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Nietus! Dit topic moet dicht this user is dead |
|
Waren er toen mod's of zo? |
|
Blijkbaar ... ik weet niet wanneer die zijn afgeschaft eigenlijk... this user is dead |
|
quote: OK dan. Ik roep het nog een keer: SLOTJE! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Precies, kijk, als het nu een topic over Immolation was had ik nog een oogje dichtgeknepen, maar dat eindeloos gezaag over die pseudo-progressieve crypto-christenen van Opeth . |
|
christenen? |
|
crypto- |
|
quote: *plaats hier de omschrijving van "christenen" van de website van Van Dale* *zucht* this user is dead |
|
Wie vindt net als ik dat Opeth zich aan Marilyn Manson spiegelt? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Das een verdomd goeie manier om een topic dood te laten gaan zeg this user is dead |
|
chris·ten (de ~ (m.), ~en) 1 belijder van de christelijke godsdienst => christenmens |
|
quote: Die bedoelde ik ja. Bedankt! this user is dead |
|
Aan MANSON.... nee, niet bepaald. Ik vind eerder dat ze zwaar overgewaardeerd worden, 'progressief' genoemd worden en dat ze zich rondwentelen in de sentimentele modder die zoveel bands eigen is (zoals gewoonlijk, en zoals al jaren zo is). Met andere woorden: zwaar kut dus, en rijp voor de ovens . Maar Manson, nee, waarom? *edit* of trap ik nu in een troll [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 05-09-2003 22:57] |
|
quote: Ik heb gehoord dat hun nieuwe plaat Antichrist Superstar Swims In Blackwater Park Until Eternal Damnation Among The Orchids gaat heten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |