|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Kent iemand hier de (redelijk nieuwe) band Avenged Sevenfold, op Goodlife recordings?? Zeer vette mix van ouwe (heavy) metal met Hardcore/punk... http://www.avengedsevenfold.com/ |
|
Die band is GEWELDIG! |
|
Ik ben op dit moment een nummertje van ze aan het downloaden. Je hoort mijn mening nog wel. |
|
ok dan |
|
Nog 7 minuten en dan is-ie er eindelijk! |
|
Hmm, erg goed moet ik zeggen. Ik vindt zulke mengelmoesjes van harde muziekstijlen meestal wel zeer goed te pruimen. De afwisseling in de zang(aggressie-melodie) werkt ook mee aan een goed resultaat trouwens.Vet! Darkness Surrounding |
|
|
|
"An Epic of Time wasted" ook gedownload. Dat nummer is nog net iets beter! Best wel apart ook. |
|
cool he?! Hun album heet 'sounding the 7th trumpet' op Goodlife recs...wordt ook besproken in de Aardschok trouwens... |
|
...kost maar 25 piek (blablabla euro) bij HC-distros! |
|
Ik denk dat ik er in ieder geval naar op zoek ga. Nog bedankt voor dit topic! |
|
is goed hoor! |
|
Hmm, de rest hier vind het volgens mij maar niks. |
|
tja... |
|
Ik heb die CD sinds vorige week vrijdag eindelijk. Wow wat is ie goed! Zoiets heb ik eigenlijk nog nooit eerder gehoord, wat een afwisseling zeg! Zijn er wellicht nog andere bands met een vergelijkbare stijl? |
|
Niemand? |
|
Kent echt niemand vergelijkbare bands(anders zijn ze dus echt uniek!)? |
|
Op zich zijn er genoeg in dat genre. Probeer XpositiveX even te mailen daarover. Hij is namelijk expair op het gebied van screamo metalcore maar hij komt niet zo vaak meer op Zware Metalen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Nee dat merk ik, hehe. Ik zal hem maar eens proberen te mailen, als dat lukt. Dat is de afgelopen tijd nogal problematisch, vandaar dat ik het gewoon hier neer zet. |
|
NP: Killswitch Engage thank u Mcdoom, die ha'k al lang niet meer geluisterd. En uh die komt zeer dicht in de buurt van AS. |
|
Poison the well dan? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ey, Possi bedankt voor het lijstje, ik zal die bands eens gaan uitchecken! |
|
AHHHH!! die nieuwe CD komt er aan... er staan al vast wat nieuwe mp3s online. hiero: http://www.hopelessrecords.com/sounds.php zoals ik al zei, voor heavy metal fans!! het is een redelijk nieuwe band, uit de hardcore scene zeg maar, maar ze spelen gewoon heavy metal ala Gamma Ray enzo (maar dan de moderne lompere versie). echt SUPER, vooral het nummer Chapter Four. [Dit bericht is gewijzigd door XPositiveX op 02-07-2003 15:06] |
|
Tof tof. Eens uitchecken die nieuwe nummers! |
|
Klinkt vet! www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |