|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee, ik heb hem niet gehad. Ik houd niet zo van die doorstuurmailtjes. Dus ik stuur ze ook nooit door. Heads I win, tails you lose |
|
Beetje zieke gast die dat bedacht heeft, zeg. Zou het ding alleen maar replyen, maar doorsturen... Neh. Heb het ding nog niet gehad en bedank jullie allemaal alvast het ding ook niet naar mij door te sturen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik heb een gruwelijke hekel aan dat soort mailtjes. "Je moet dit doorsturen, want anders..." Dead things grow from deep inside... |
|
Zielige lui zijn het gewoon! |
|
Mailbom terugsturen Bazzio Attacks!!! |
|
Kom maar op met die Latijnse tekst! ik wil wel een poging doen het te vertalen (ik alleennog een woordenboek: de grammatica is al 3 jaar aan het wegzakken) BTW, waar zou je bang voor zijn? een 'analoge' vloek werkt al nauwelijks, laat staan een digitale ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
plant die plaatjes hier eens neer please? God hates us all ! God hates us all ! |
|
goed plan. Laat die plaatjes maar zien. Ik ben gek op geesten bla...bla...bla... |
|
Ook op zieke geesten? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
tsja ik wordt nu ook nieuwschierig Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
triest Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Triest. Mooi woord! Overhevelen naar ander topic! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ja ook de zieke geest van u. Ik ga nooit een uitdaging uit de weg bla...bla...bla... |
|
Iemand gister toevallig dat programma op rtl4 gezien over lastige geesten? bla...bla...bla... |
|
ik trash al die kettingmailtjes altijd. onzin. bah. wat wel makkelijk is is dat je door dat je die dingen krijgt een hoop mail adresssen erbij hebt waar je mee kan expirimenteren. tenminste das bij de meeste denk ik de bedoeling erachter. dat hackers aan mailadressen komen. (vaag vermoeden) ik krijg de laatste tijd wel virussen gemaild. ook wel lache. vooral omdat het windows virussen zijn en ik een mac heb. ik mail ze dus simpelweg gewoon terug. is best leuk "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
Als niemand reageert dan zullen er ook minder van dit soort actie in de toekomst beraamd worden .En er gebeurt niks met je als je niet reageert .misschien juist als je reageert dan wordt je meegesleurd in een of andere organisatie waar je niks aan hebt . |
|
eeuh, die latijnse tekst heb ik niet gezien, daarvoor heb ik te snel op "delete" gedrukt ... post dat is ff dan ... das wel laggu Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Of een linux bak.. *gnarz*.. God hates us all ! God hates us all ! |
|
Ik heb laatst wel een of ander virus te pakken gehad. Was niet leuk. Dead things grow from deep inside... |
|
Best wel ziek jah, maaruh plant die plaatjes en de tekst maar hier. Dan kunnen er vertaalpogingen wordenn gedaan, als er al wat staat. |
|
quote:Mensen die virussen maken zijn ziek!!!!! |
|
quote: Dus Bill Gates is ziek! |
|
quote:onder andere... |
|
tja ik had laatst een griepje te pakken Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ik ook. Heads I win, tails you lose |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |