|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik hobbel ook al sinds 1984 rond... sorry voor de offtopic Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hmmz..ik ben begonnen met Europe en Def Leppard Ik denk dat ik toen rond de 12 jaar oud was..sinds 1988 dus.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Het gaat om de tijd dat je in de metalscene belandde, niet de geboorte datum Er is trouwens al een soortgelijk topic hierover, namelijk http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=2984 Maar we zien wel even hoe dit topic gaat lopen. [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 10-09-2003 12:12] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote:Daarom, schopje: Algemeen -> Heavy Metal. Dan gaat dit topic dus over de metal-ervaringen. Probeer het een beetje ontopic te houden. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Echt??? Oh, wat dom van mij Tsja, wanneer belandde ik in de metalscene... Eigenlijk pas vorige collegejaar, toen ik in Enschede ging wonen. Daarvoor, in Bathmen en in de buurt Deventer was er niet echt sprake van een scene, alhoewel ik al wel metal luisterde Dus: Moment dat ik klaar was voor de scene: toen ik zo'n beetje 15/16 was denk ik, dus in 1999, 2000. Moment dat er een scene available was: 2002 Verder hecht ik niet veel waarde aan scenes, of de staat daarvan. Als ik relaxed elke woensdag naar metal/hardrock kan luisteren in de kroeg, met leuke mensen, en als ik leuk bandjes kan blijven hebben, kan het mij weinig schelen dat "vroeger alles beter was". Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
1984 is niet ewcht fossielig te noemen hoor Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik ben wel blj met de muziek die er "voor mijn tijd" is gemaakt, maar er wordt overal gezeurd over "vroeger", iedere leeftijdsgroep claimt dat het toen beter was...t is zo goed als je het zelf maakt,... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik ben in groep 7 begonnen met Metallica, da's dus zo'n 9 a 10 jaar geleden gok ik.. |
|
Mijn metal leven begon circa 1982 met Kiss, saxon en Motörhead. In de jaren '80 kwam de Death/Thrash Metal in opmars en was de overstap klein naar: Slayer, Kreator, Death, Sepultura enz. Destijds altijd trouw naar Metalconcerten in het 't Beest (Goes), Death, Gorefest daar nog gezien en vele andere namen. Niemand deelde mijn interesse en ging altijd alleen (andere waren blijven steken bij Bon Jovi). Metalscene een beetje uit het oog verloren tussen '92-'98, rond die tijd een goede vriend ontmoet die wel dezelfde muzieksmaak had. Kort daarop samen een band op gericht "HATRED" (Death/Thrashmetal) daar vind je de oldskoel invloeden duidelijk in terug. Tot op heden vandaag treden we veel op, doen we regelmatig een buitenlandse tour. Sinds een jaar hou ik me veel bezig met forums (Z.M. & de Muur) om te discuteren en interesses te delen met andere Metalheads. Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
Ik begon zo in '89 met Guns N' Roses en The Sex Pistols...toen was ik dus 11... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Toevoeginkje: Ik was zwaar onder de indruk van Metallica's One toen die in Nederlands wat fanatieker gedraaid werd (dat was toch pas in 1991/92/93 ofzo?), maar omdat ik toen nog geen CD's kocht is dat 't uit m'n geheugen verdwenen is, tot ik het later (1e klas, 1996/1997) bij een top 100 allertijden weer eens voorbij zag komen, feest der herkenning, toen weer geïnteresseerd geraakt, maar toen pakte ik naast dingen als Metallica, vooral Offspring, Nirvana en dat soort dingen mee. Metal kwam pas (zoals ik al zei) toen ik 15/16 was ofzo. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Was wel een periode dat "rock" weer meer aandacht kreeg, GnR en godbeware: BonJovi waren me niet onbekend, maar dat ging voor mij samen met andere muziek, t boeide me als prille tiener niet echt. Wel raar dat ik me goed herinner vaak naar headbangers ball enzo te kijken, dat bleef dan toch wel ergens hangen. Maar die muziek kopen, neuh: geen geeld daarvoor als tiener. Pas rond mn veertien wat Metallica gaan luisteren, maar niet consequent doorgegaan, de jaren erop een beetje de zeer algemene alto toer opgegaan....om dan toch in (extremere)metal te belanden en daar lekker te blijven zitten I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Jezus ja..Bon jovi ook nog... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik hobbel mee sinds mijn 5e... hehe Zie het Kiss topic.. Dat was in 1981... Maar toen ben ik er even tussenuit geweest. Pas op mijn 14e weer naar Metal gaan luisteren. En dat begon met Metallica, Megadeth, en Guns and roses. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik ben nog lang geen fossiel, dus zal over een aantal jaar hier mijn 'metal geschiedenis' wel eens posten. Praat vooral lekker verder oudjes Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Haha deze fossiel begon in 1980 met kiss iron maiden, motorhead, metallica. Wat een tijd was dat zeg als ik daar nog aan terugdenk. Venom heeft toen veel indruk op me gemaakt! Concerten gingen we toen niet hadden we geen poen voor en organiseerden zelf muziekavondjes met een ouwe platenspeler. Let´s bring back the METAL |
|
quote: Jij wint.... Maar je bent ook al echt oud On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
.....maar wel lekker...OUD Let´s bring back the METAL |
|
quote:Oh ja ik vergat Bon Jovi te noemen... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: ttt , maar laten we vooral ook Europe niet vergeten hé... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
*grijns* ja dat was nog weer een paar jaar eerder...op de lagere school zelfs... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: die zal ik nooit vergeten..John Leven..teenage crush Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Oh ja? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Het begon bij mij allemaal bij Guns n' Roses toen ik 10 jaar was ('88). Een jaar later ontdekte ik natuurlijk Metallica en toen begon de trip door de wereld die metal heet. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ben in de metal gerolt toen ik zo'n beetje 17 was (dus 10 jaar geleden) kan het precieze moment niet herinneren ..... Maar moet zeggen dat er op het moment minstens zulke goede muziek uit komt als 10 jaar terug. Mt name de diversiteit is flink toegenomen! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |