IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : ouwe mossels..fossielen Vorige pagina
Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 10-09-2003 16:04 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 10-09-2003 16:06]

No meat is sweater

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-09-2003 17:26 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ben in 82 de metal toevallig ingerold.Ik was toen 12.M'n pa vond een cassette van AC/DC op straat.Ik draaide dat kreng steeds weer en vond dat schittered en toen brak de hel los met maiden motorhead en noem maar op.Vind de scene wel minder tolerant dan in de jaren 80,en dat vind ik jammer.

spelfout weggehaald...

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 10-09-2003 19:22 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

fossielen? Nu voel ik me pas echt oud.
Volgens mij heb ik dit verhaal al eens gedaan in een ander topic.

[Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 10-09-2003 19:22]

Bazzio Attacks!!!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-09-2003 19:28 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 10 september 2003 17:26 schreef varanus het volgende:
Ben in 82 de metal toevallig ingerold.Ik was toen 12.M'n pa vond een cassette van AC/DC op straat.Ik draaide dat kreng steeds weer en vond dat schittered en toen brak de hel los met maiden motorhead en noem maar op.Vind de scene wel minder tolerant dan in de jaren 80,en dat vind ik jammer.

minder tolerant? helemaal niet tolerant! zelfs de volgens de metalheads intolerante gabbers hebben een grotere tolerantie binnen hun groep! ben blij dat ik het metalhead gebeuren achter me gelaten heb, irriteer me dood aan zogenaamde metalheads met hun "ik-ben-geweldig-complex". er zijn natuurlijk uitzonderingen maar de gemiddelde metalhead is over het algemeen even leugenachtig en onbetrouwbaar als ieder ander mens, heb ik gemerkt. loyaliteit is een onbekend begrip geworden wat uit het woordenboek mag...

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 10-09-2003 19:29]

Je moeder.

invictis
Usericon van invictis
Posted 10-09-2003 19:33 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik ben blij dat ik mezelf en en hoop goeie vrienden van me als die uitzondering mag zien
en ik denk dat er ook wel wat mensen hier op dit forum onder deze uitzonderingsregel vallen

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 10-09-2003 21:10 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 10 september 2003 19:22 schreef bazzio het volgende:
fossielen? Nu voel ik me pas echt oud.
Volgens mij heb ik dit verhaal al eens gedaan in een ander topic.

ja, ik ben zo oud dat ik het niet meer zeker weet, maar ik had mijn verhaal volgens mij ook al een keer ergens neergezet.

Oud Vuil.

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 10-09-2003 21:57 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 19:28 schreef karnivoor het volgende:
minder tolerant? helemaal niet tolerant! zelfs de volgens de metalheads intolerante gabbers hebben een grotere tolerantie binnen hun groep! ben blij dat ik het metalhead gebeuren achter me gelaten heb, irriteer me dood aan zogenaamde metalheads met hun "ik-ben-geweldig-complex". er zijn natuurlijk uitzonderingen maar de gemiddelde metalhead is over het algemeen even leugenachtig en onbetrouwbaar als ieder ander mens, heb ik gemerkt. loyaliteit is een onbekend begrip geworden wat uit het woordenboek mag...

Nou, ik ben toevallig een gabber uit Rotterdam tegen gekomen op Wacken die die vertelde dat die hele metal scene zo relaxt was (was zn eerste festival), dus dat zal wel meevallen.

(ik begon in '87 met G N' R )

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 10-09-2003 22:14 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ben in '86 met metal en hardrock begonnen,voel me vaak al een oude lul tussen al die jeugdige metallers

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 11-09-2003 9:22 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Beetje raar. Ik zag in 1982 in de ECI-gids het album -The Number Of The Beast- van Iron Maiden staan. De omschrijving in de gids sprak mij aan (Ja euh... ik was toen 11) en ik liet mijn ouders dat album bestellen. Nou dat hebben ze geweten.

Paar jaar later kreeg ik een tape met daarop nummers van Slayer, Voivod, Metallica, Anthrax, Carnivore en Exodus.
Toen was ik verkocht aan het hardere werk.
Maar al vanaf het begin kon Metallica mij totaal niet boeien. Dat werd door anderen niet begrepen. Ik begreep hen ook niet trouwens.

Maar of vroeger alles beter was...
Ja, het aanbod was toen nog niet zo groot als tegenwoordig, dus dat scheelde centen!

Ik luister tegenwoordig naar meerdere soorten muziek, maar bij mij is het metal dat (over)heerst!

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com