|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ozzy rules nog steeds! Iemand met me eens?! |
|
Ikke, Ozzy is de max. |
|
Brengt -ie nog albums uit of blijft -ie met Black Sabbath touren? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Geef mij maar een nieuw Ozzy-album in plaats van die verotte reunie! |
|
Reunion heerste .. Nee, hij is weer (nog steeds eigenlijk) gewoon solo. Ja hij brengt nog albums uit(alleen gaat het niet zo hard) en hij heerst nog steeds .. plus hij's fucking fun .. madman.. God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote: Mee eens; Zakk Wylde kan een aardig riedeltje uit z'n mouw schudden! Heb je de Live & loud video gezien? -zit op een gegeven moment in een behoorlijk grote pit & vrij ruig een gozer keirelaxed z'n veters te strikken!! ..en verder naturlijk de vele flashende dames! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik heb geen idee of er een nieuwe Ozzy-plaat komt...ik weet wel dat AL zijn albums super zijn! hehe |
|
quote: Nee, die video heb ik nog nooit gezien, maar de CD heb ik wel, ook goed te beluisteren. |
|
quote: Uhmm, ik heb die video niet gezien, maar zulk soort taferelen zie ik wel vaker in de pit.. echt brilliant.. als je niet van een band houd kun je je altijd vermaken met zo'n pit |
|
ik heb wel idd ook gezien.. God hates us all ! God hates us all ! |
|
Ik ken een gast die een shaggie kan draaien midden in de pit. (dat zal wel verkeerd geschreven zijn maar who cares?) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik ken iemand die kan kotsen in een pit. Ben ik zelf. Was bij Orphanage op het bevrijdingsfestival in Zwolle, 2000. Het was vrij heet enzo! |
|
hahaha.. oh, hij? en uh..waarom waren mijn letter zo vel in mn vorige reactie? |
|
Wow @ 'kotsen' ...dat heb ik nog nooit gezien.. |
|
Ozzy is erg tof. Maar ik vind hem bij Sab toch beter. |
|
kan iemand een naam geve van een nieuwe cd van ozzy? goth ting |
|
Moonspell heeft Mr. Crowley gecovered, errug mooi trouwens!!! ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Geef mij maar Randy Rhoads Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Is die niet allang over datum? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Heerst, maar 'Wilde Zak' is beter! God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote: No way man!! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Weleens de clip "gets me through" gezien? Hierin draagt Ozzy een rok Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Verder is ie natuurlijk een verschrikkelijk stoere kerel. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ozzy ziet er wel vaker strange uit. Sla de een-na-laatste Aadschok maar eens open Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ozzy is strange .. maar mag ook Al die drugs hebben zijn kop goed gek gemaakt |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |