|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Omdat er niets boven Groningen gaat!! GRONINGEN gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote:of aan vera, aankomende vrijdag is er namelijk ook iets leuks, als ze dat nou op een zaterdag deden |
|
quote: - Zillah On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: hoop dat ze dan op x-mas wat beter zijn Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
- Lainedil Naleanor + Vriendin - Istharol en kameraden - SharTeel - Orion - Pandora - Zillah [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 17-09-2003 7:52] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Zaterdags is er eigenlijk nooit wat in Vera. Dat is standaard een dansavond Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Fuck!!! Ik zag Fintroll staan in de topictitel en toen heb ik het topic maar meteen genegeerd. ...totdat ik net Sadus zag staan. Vorig jaar niet gezien dus dat moet dan dit jaar maar. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
- Lainedil Naleanor + Vriendin - Istharol en kameraden - SharTeel - Orion - Pandora - Zillah - Sassette How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote: Met Sadus zal Grey er idd ook wel bij zijn How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
- Lainedil Naleanor + Vriendin - Istharol en kameraden - SharTeel - Orion - Pandora - Zillah - Sassette - 1i1ith ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Anneke al je gaat, ma'k mee? -prevel- Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Uiteraard Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
- Lainedil Naleanor + Vriendin - Istharol en kameraden - SharTeel - Orion - Pandora - Zillah - Sassette - 1i1ith - Nameless Shadow (non-ZM) Bruce Banner |
|
En ik ook SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Voor de mensen die wat meer in de beschaafde wereld wonen: Deze line-up staat onder verwacht van de programmering van De Kade in Zaandam. Als dat bevestigd wordt ga ik erbij zijn. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
nasty savage! wow, ik lees het nu pas. eens loeren in de planning, of ik kan. ongelofelijk dat iedereen het over die andere 2 bands heeft. Oud Vuil. |
|
Dat zij DMTR ookal misschien gaan we nasty savage begluren, maar het is pas in december dus weet ik veel! |
|
ik = aanwezig |
|
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh, Finntroll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat heerscht, ik ga sowieso 21 december naar de 013 in Tilburg, maar ik denk dat ik Groningen er ook bij doe!!! |
|
quote:Wat moet een wereldband als Sadus tussen twee van die zaadbands? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
nasty savage een zaad-band??? ik heb het idee, dat een boel mensen zich maar eens moeten verdiepen in de metal-historie. Oud Vuil. |
|
quote: ik denk dat die mensen de Vera maar moeten gaan opvullen! Bruce Banner |
|
quote: hehheh, goeie! Oud Vuil. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |