|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: JA GODVERDEK***ER!!!! vuile kuthonden! Bruce Banner |
|
dan hoef iig geen vrij meer te vragen |
|
Potverdikkie, zeg. Waarom komen ze niet? Touché, pussycat! |
|
quote: De drummer's dochter ligt in het ziekenhuis na een zware operatie, dus de hele familie blijft bij dat meisje...vandaar... www.shadowsofdisgust.com You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Hulde, hulde en nog eens hulde voor deze opmerking! Ik ga naar A'werpen en Tilburg, alleen al voor Nasty Savage. 19e wordt lastig, maar wie weet. IK denk echter van niet ivm logees X-Mass Tilburg en zo... [Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 22-10-2003 23:12] Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Nasty savage komt ook niet zie www.biebob.com |
|
lol alleen dat finntroll komt dus? dan ga ik niet Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:'Legitieme' reden, dus. Bij de weg, SoD kende ik, hoor. Touché, pussycat! |
|
quote: Ja, ik heb al mail verstuurd, dat kan natuurlijk niet! Ik hoop met twee dagen duidelijkheid te hebben van de band zelf (veel betrouwbaarder kan ik het niet krijgen ). Ik laat het weten, want als dat zo is, is voor mij de grootste trekpleister van het hele X-Mass weg... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
ok dit hele feest gaat dus niet door maaruh er is toch wat voor in de plaats gekomen of niet? ik lees namelijk op de FLESH MADE SIN 19.12.03 Vera - Groningen spelen er nog meer bands zo ja welke?! ken niks op de vera site vinden Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
gvd we komen toch niet voor die fuck sadus, ik wil fintroll zien laat dat dan gvd toch doorgaan Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Op de website van Vera (www.vera-groningen.nl) staat niets vermeld helaas. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Nasty Savage was samen met Destruction en Sadus de enige reden waarom ik zou komen, hele leuke band! Als Dark Angel komt overschaduwt dat natuurlijk alles...maar vooralsnog durf ik dat alleen maar te hopen! [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 12-11-2003 19:29] |
|
quote: zeg Lain zal ik eens langskomen toevallig dan? :D byebye oh... (na wat andere reacties gelezen te hebben)... of toch maar niet [Dit bericht is gewijzigd door Nar'Hyarmen op 13-11-2003 22:01] O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
quote: je mag de 19e wel langskomen voor The Searing Winds of Infinity (repetitie ), en diezelfde avond KATAFALK! maar finntroll gaat niet meer door. MODS: flikker deze handel maar dicht Bruce Banner |
|
het hele zwikkie komt allemaal pas in maart This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
Berichtje van Dave Austin; month 4 (April dus)zit men nu aan te denken... Dus inderdaad rond het voorjaar! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
19 december vera:Katafalk Flesh made sin Demonizer(b) |
|
quote: Ja man!! en heb je mijn meel nog gehad?? Suck my piss |
|
Nou ja, voor diegenen die alvast de titel en tracks van de nieuwe Nasty Savage willen... http://www.vampire-magazine.com/news.asp?id=1827 Kreeg vandaag een mailtje dat ik de nieuwe mag reviewen (i.v.m. releasedatum) van de zanger, dus dit weekend meer op Vampire Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: waarom heeft jullie forum zo weinig users? This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
quote: Ten eerste duurt het een tijd voordat een forum begint te lopen, en ten tweede is het vooral ook Engelstalig... En een hoop mensen weten het (nog) niet te vinden? En er zijn al zat fora, waarvan sommigen hard terug lopen.... [Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 02-12-2003 20:58] Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
ik lees dit op de site van metallysee: SADUS / FINNTROLL / NASTY SAVAGE (Cancelled, probably MARCH) SADUS! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |