|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
't is weer zondag... wie gaat er naar de/een kerk? ...not me |
|
Neen. Ik kom er trouwens wel eens langs op zondag. |
|
hehe cool. hahaha @ 'langs' humor.. |
|
De kerk heerst... qua akoestiek.. Daar zou ik nou echt wel eens mijn versterker neer willen zetten.. volgens mij klinkt dat echt super-de-super.. God hates us all ! God hates us all ! |
|
Volgens mij krijg je idd een behoorlijk 'creepy' geluid. Een goede gothic band zou dat es een keer moeten doen, en dan midden in zo'n mis, das humor Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Dead Can Dance nam ook vaak hun albums in kerken op. |
|
quote: ik heb net een nieuwe kamer. toen hij nog niet ingericht was had het ding volgens mij ook de akoustiek van een kerk . Je mag wel een keer langs komen, dan zetten we alles buiten... |
|
Ik ga nimmer naar de kerk. Alhoewel ik begrip kan tonen voor alle Christenen hun ware doel, de verveling omzeilen. |
|
quote: Waar woonde je ookalweer God hates us all ! God hates us all ! |
|
Ik ga niet naar de kerk. Vroeger alleen om kaarsen te stelen. Heads I win, tails you lose |
|
quote: Enschede |
|
gelukkig heb ik nooit naar de kerk gehoeven van mijn ouders als ik in de kerk kwam, was dat verplicht van de basisschool |
|
KERK ?????????? Voel eens aan je voor ZAAGSEL, heb GVDomme wel wat beters te doen dan naar zo'n zeikerd te luisteren die je probeert te manipuleren (hoe je het ook schrijft) voor zijn eigen geld. Wiegen Meister ! |
|
quote: Mee eens!! the only pleasure is pain |
|
Nounou ff rustig. Als mensen hun tijd willen steken (ik zal maar niet zeggen verdoen) in de Kerk moeten ze dat vooral doen. Je verlaagt je toch niet tot het niveau je daar aan te storen... |
|
quote: Staat genoteerd : 'Gitaarspelen bij blubber in enschede.. eerst spul verhuizen' God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote: ik heb wel eens staan grunten in een kapel bij een klooster. een stel vrienden van me mochten daar oefenen maar het is bij die 1ne keer gebleven. deze muziek was toch niet op z'n plaats volgens de eigenaar. "dit was duidelijk niet de bedoeling" het was wel een appart ervaring. "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
quote: |
|
Weet iemand of die christelijke propaganda posters over het hele land hangen?? Tussen Rhenen/veenendaal en Groningen hangt het in ieder geval helemaal vol langs de stations met die posters over de juiste weg, etc... argh... Alleen tijdens het Stonehenge weekend zag ik lichte protesten in de vorm van I.N.R.I. stikkers geplakt tot omgekeerde kruizen enzo |
|
quote: Ik zal eens kijken of die posters hier ook hangen. Ben al een tijdje niet op het station geweest. bla...bla...bla... |
|
quote: Concerten met een orkest geven in een kerk heerscht (jup, ervaring) LAI LAI HEI |
|
Zondag is Zondigdag Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: ja van www.stevan.nl we worden een groot zwolle! (daar hangt er altijd een mooie bijbel zin wanneer je de tunnel ingaat). Stevan heeft een beetje geld te veel en heeft alle nederlandse stations ondergeplakt "hij is de weg..." station@stevan.nl voor hate mail |
|
tuurlijk hangen die posters weer vlakbij veenendaal. Oud Vuil. |
|
quote: wees niet bevreesd, ze hangen op elk station tussen nijmegen en groningen |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |