|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Oud Vuil. |
|
Mja...maar het klinkt wel gezellig.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Als je toch naar DE KERK moet gaan om je verveling te verdrijven... heb je toch ook niet veel te doen in het dagelijks leven dunkt me zo "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ik krijg ook een naar gevoel van die Posters, en ze hangen echt overal. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik heb er nog geen één gezien. Moet toch meer buiten komen . Tevens heb ik vrijdag wel een brandend kruis gezien. |
|
quote: Of een parodie op de bond tegen vloeken. "Trein gemist? Vloek wel!" Touché, pussycat! |
|
'Bidden is napraten', en dan met die domme papegaai erbij die zojuist een kogel door z'n kop heeft gehad. |
|
Wordt nu gelovig en verstuur 50 gratis sms-jes? |
|
quote: Of die papegaai aan een kruis genageld. Touché, pussycat! |
|
...en Lain moet straks werken (10:30 - 18:00) Bruce Banner |
|
quote: ben je priester? of levend altaar? Oud Vuil. |
|
quote: the latter nee, zwemmersbar in sportcentrum Kardinge (groningen) Bruce Banner |
|
hehheh, dat mag vast niet van "god". naar de hel door een zwembad. gaafh! Oud Vuil. |
|
quote: To hell in a bikini hell yeah! Bruce Banner |
|
nog beter! Oud Vuil. |
|
quote: Fuck... zieke organisatie is dat zeg... stevan staat voor 'Stichting Stations Evangalisatie' .. what's next? Stichting Baby Evangalisatie waarbij het woord van god in het babyvoer zit? Of dit... "Je kunt allereerst helpen door ons te ondersteunen met je gebed. Vragen of God de wasdom wil geven aan hetgeen wij mogen zaaien. Vragen of God de mogelijkheden opent om de posters regelmatig te kunnen plaatsen." Dit soort gelovigen is echt te ver heen.. .. |
|
En als je dood bent wordt je afscheidsdienst wel in de kerk gehouden? Dat is volgens mij ongeveer automatisch zo, maar dat is dus schijnheilig voor de mensen die de kerk zo ontzettend afzeiken. Ik zelf kom ook nooit in de kerk, en mn paps en mams weten dat ik geen kerkdienst wil als ik dood ben. Maar omdat zij wel gelovig zijn,willen ze me toch de kerk in, maar dan een aangepaste dienst. Eventjes zakelijk, en hopsa, de kerk uit. *gesprek tussen mn ouders en mij, want stel dat ik ineens dood neer val* Ik vraag me af of je kan regelen dat je totaal niet de kerk in gaat, wij kennen iemand die dat niet wilde - maar er wel iets van 10 minuten in is geweest. Kan iemand me meer vertellen? Jeder sprecht von mein saufen, aber kein van mein Durst |
|
quote: JIj weet niet zoveel van doodgaan of wel? |
|
Nee, mijn kennis over dood gaan kan wel eens vies tegen vallen. Maar volgens mij wordt iedereen de kerk in gedragen, afijn, ik kan er totaal naast zitten. Daarom vraag ik het, toch? Jeder sprecht von mein saufen, aber kein van mein Durst |
|
Natuurlijk wordt niet iedereen de kerk in gedragen!!!!!!! De meeste mensen niet zelfs, de meeste mensen liggen thuis of in een uitvaart centrum opgebaard. en je mag helemaal zelf bepalen waar je begraven/ gecremeert wilt worden. www.dela.nl |
|
Ik heb het niet over opbaren, niet over de avondwake. Maar over de dienst op de dag van de begravenis/crematie. Jeder sprecht von mein saufen, aber kein van mein Durst |
|
quote: oke leesgoed: Crematorium!!!! en kijk nu maar op de site van DElA die weten alles over den uitvaart |
|
quote: Of je een kerkelijke bravenis krijgt of niet bepaal je zelf en anders je naasten.Mijn pa had een hekel aan de kerk dus werd ook begraven zonder kerk. simpel Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Wel flauw hoor...als je dood gaat moet je jezelf laten invriezen, cremeren of begraven. Ik wil verdomme gewoon bovengronds wegrotten! Als ik dood ben wil ik een graflucht afgeven ook! Part of the fun of being alive is knowing that you're annoying the hell out of someone else. (Matt Groening) |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |