|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
hehheh, gelukkig zat, meest van de tijd tijdens het optreden van ons, haar ervoor. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 11-11-2003 22:58] Oud Vuil. |
|
quote:Nou, nou niet zo bescheiden! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Hehe ja dat zag ik al afgelopen vrijdag in de Triangel toen hij even naar ons kwam kijken in Weert. |
|
quote: yuri heeft wel het mooiste onderstel van heel limburg. Jammer alleen van dat Europe gedoe edit: kado'tje voor anonymouse in het mannen met lang haar topic [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 12-11-2003 8:22] |
|
yuri nu pas de haren eraf? dit was hij al maaaaanden aan t vertellen. eindelijk... een jonges kapsel |
|
Ik heb jammer genoeg verstek moeten laten gaan, ik had geen vervoer en een gevaarlijk platte beurs. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Yuri zijn Europe-fetish is geniaal. Kan hij uren over lullen.. Pilsje drbij en gaan |
|
zijn e rook nog mensen in Defconone die een michael J. tick hebben? *WilB bijvoorbeeld* in groningen ligt namelijk een MJ kussentje te koop van "Bad" |
|
quote:Dat zal ik eens aan hem doorgeven dan.. WilB is inderdaad de grote MJ-freak |
|
quote: rajackar en ik vroegen ons al af, waar je bleef. jammer, volgende keer! Oud Vuil. |
|
het is Herman van Defcon one die de Michael Jackson gekte op gang heeft gebracht.Daar was hij destijds toen hij nog bij LOMP drumde al mee bezig hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
hij heeft nog een origineel shirt |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina |