|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
nou ja zeg! nieteens ach ja had gekund he. limboland is niet zo groot en ik ken aardig wat mensen die daarvandaan komen (die maken namelijk allemaal opz'n tijd nijmegen onveilig). |
|
quote: "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
nijmegen onveilig maken is ruig, jammer dat vincent nu weg is... maar goed ik erger me er altijd aan, vrijwilligers in een jeugd honk organiseren een concert, wordt veel tijd en geld in gestoken... zit iedereen moeilijk te doen omdat 'het niet te bereiken is'... omdat het toevallig niet in een stad is.. als er horst of venlo stond was het zeker wel goed geweest... kom op zeg. allemaal komen naar dit fijne feest, die auto rijd ook naar tienray... ps. web blaster wim, zou je een 300 dpi logo willen sturen naar tammi3000@hotmail.com ... van harold heb ik een 72 dpi versie... |
|
ik heb helemaal geen auto, en ik ken niemand met een auto. |
|
Leuk dat ik het ook op tijd hoor. Dit slaat nergens op. |
|
quote:Nou, je hebt nog meer dan een maand om iemand met een auto te leren kennen. Dus niet met zo'n onzin smoesjes aankomen zetten, he! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Wim, zou je een dezer dagen een flyer kunnen posten, print ik 'm even uit en dan kan ik die hier in de plaatselijke rock/metal kroegen ophangen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Goed plan!! dan hang ik um van 't weekend ook gelijk in de Baroeg op. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
kan dan niet, zit dan op de Heydensche meteal feesten in de Mundo Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
collision-tammi, je hebt meel. enne, ik denk dus, dat collision-tammi de poster maakt. als hij af is, pletter ik hem wel hier neer. Oud Vuil. |
|
Jaaa! Verspreid het nieuws en komt allen!! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Tien Rayen voor Zeven Hoofden. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:7 maal 10 is beter! Maar eigenlijk nog lang niet goed genoeg natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door anonymous op 24-09-2003 20:21] "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
het is nog even wachten op t mangled logo en ik kan aan de slag... |
|
quote: This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed. tammi3000@hotmail.com en dat al 3X... moet je ons logo nog hebben? [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 25-09-2003 17:20] Oud Vuil. |
|
Verdomme, waar blijft die vlieger, ik ga straks naar de kroeg. Hoewel, sinds ik met die digitale camera lig te klooien heb ik ook mijn printer erafgegooid en ik ben twain kwijt. Ik denk niet dat ik überhaupt nog kan printen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: ow, sorry... die zooi zat weer vol, ik had mijn ander adres moeten geven... ach, nu is alles er en kan ik aan de slag |
|
pleur die flyer idd maar effe hier neer dan gaat hij ook op de Defcon One site.. |
|
Flyer al klaar? Met nieuwe Mangled logo trouwens? "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
ik heb nog nix binnen. Oud Vuil. |
|
Zeker dat Mangled speelt Wim zou diezelfde avond ook met Stormrider in Beringe moeten spelen volgens de flyers. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ja, volges mij speelt mangled wel ja... de flyer is nog niet klaar, komt er wel vet uit te zien al zeg ik het zelf... |
|
jooow, is nog niet helemaal af, moet nog info te hore krijgen over entree enz [Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 28-09-2003 10:40] |
|
Waarom het oude logo van Mangled? Dat is lelijk! Ze hebben toch een nieuw? "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |