|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Peace sells... But who's buying? Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
BETER!!! meer olie op het vuur!!!!!!!!!!! ik weet gewoon zeker dat binnen 100 jaar de mensheid er niet meer is.. meer klandestine landen met atoomwapens!!! hahaha Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: De term "olie" heeft nu natuurlijk een extra dimensie. |
|
Moslims met kernwapens. Goed plan |
|
Goed excuus voor Amerika om daar ook eens binnen te vallen zo kan ie wel weer |
|
quote: die bestaan al: Pakistan |
|
Denk dat Amerika ze wel wil leveren kunnen ze hun oorlogjes ook weer betalen. |
|
Ze hebben dus geen andere nutteloze dingen meer waar ze hun geld aan kunnen verspillen... En dan maar klagen dat de rest van de wereld weinig geld over heeft voor hun arme Arabische en Palestijnse broeders... |
|
Als Saoudi Arabië kernwapens koopt, zal ze die hoogstwaarschijnlijk van Amerika krijgen in ruil voor olie-opties in de toekomst en veel geld. Saoudi Arabië zal zowiezo nooit doelwit worden van Amerika, daarvoor is de V.S. veel te afhankelijk van de olie die zij leveren... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Is dat zo? De VS wil juist steeds minder afhankelijker zijn van olie uit Saudi-Arabië... |
|
quote: Denk je nu echt dat de VS hun plannen op economisch gebied een beetje uit de doeken doen aan iederen die het wil horen ? Wat die heren allemaal echt op hun agenda hebben staan, daar hebben wij geen idee van. |
|
het wordt wel interessant: op FOK staat ook en berichtje dat Saudi-Arabie hamas sterk steunt. Als de VS dus S.A steunt steunen ze ook indirect Hamas. Maar ze steunen ook Israel.kom er nu nog maar eens uit. |
|
quote: Die doen ze zeker niet zomaar uit de doeken, maar als je goed oplet dan is het toch wel duidelijk dat ze steeds minder met Saudi-Arabië te maken willen hebben... [Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 18-09-2003 15:23] |
|
quote: Hoe zou je zelf zijn |
|
Dus.... Dat word fallout in real life meemaken over een paar jaartjes. "Tis vandaag edit dag " [Dit bericht is gewijzigd door istharol op 18-09-2003 15:44] |
|
wanneer gaat nederland aan de kernwapens......word het niet de hoogste tijd? Neem aan dat ook wij met de nieuwe tijd mee moeten gaan! Let´s bring back the METAL |
|
't is maar goed dat je sarcastisch post... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Waar koop je zoiets? Aldi? |
|
Ik heb er nog wel een paar in de schuur staan... Ruilen tegen een paar cd´s? Be Patient, Death Will Come Eventually... |
|
Bezorgt U ook thuis? |
|
quote: De famillie Bush zit al jarenlang in het zelfde Saudische inversteringsbedrijf als ene meneer Osama Bin Laden. Ben alleen de naam van dat bedrijf kwijt. Ik heb gewoon geen woorden voor mijn haat tegen Amerika. En natuurlijk gaat Amerika hun die kernwapens leveren. Net zoals ze in het verleden Irak en Iran hebben bewapend. En nog wel meer landen wat nog niet aan het daglicht is gekomen. Ze hebben regeringen gemaakt en gebroken in allerlei landen. De CIA heeft staatsgrepen opgezet, moordaanslagen gepleegd. En de CIA heeft ook de Taliban en Mujahedin opgeleid. Van mij mag Amerika platgegooid worden. En Israël ook. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
|
|
Fearless Iranians from Hell. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: yup yup! En de teksten van hun nummers zijn eigenlijk nog steeds (grotendeels) actueel. |
|
quote: Absoluut. Tijdloze problemen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |