|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Maar die mensen worden dan ok keihard gestraft. quote: Wel eens naar Jambers gekeken? quote: Staatkundig heeft de religie in de VS minder invloed dan hier. Ja de president roept het maar zijn beleid wordt er niet echt bijzonder door beïnvloed. De enige reden waarom alle presidenten het roepen is simpel: kiesmannen stelsel. In de bible-belt wonen relatief weinig mensen die door dit systeem relatief veel invloed op de verkiezingen hebben. Dus wat doe je als je verkozen wilt worden? Juist, je gaat ze paaien. Ik ga ervanuit dat na de laatste verkiezingen iedereen inmiddels weet hoe het stelsels werkt? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Meneer heiden heeft ondanks zijn niet aflatende geblaas nog geen goed argument gegeven en hij was eigenlijk zelf eenbeetje uitgeluld daaromreagreed hij zo gigantisch aangebrand! maar dat maakt niet uit ik weet allang hoe laat het is hij heeft een hekel aan de US (wel eens bedacht dat daar 256 miljoen normale mensen wonen net zoals hier!!) en die mening zit zo diep dat wat ik ook zeg hij er toch niet aan wil! |
|
quote: als niet gristen wordt het leven je daar wel behoorlijk zuur gemaakt. maar goed over saoudie blablarabië, als ze nu al weten dat ze het aan willen schaffen lukt dat ze toch nooit meer ongezien? die amerikanen hebben sataliten overal, die zien alles. |
|
quote: Even optellen. Je haat: Amerika, de Joden en de moslims. Als je op deze site staat zul je denk ik ook geen christen vriend zijn, en bhoedisten zijn wat zweverig naar je smaak? Je hebt gelijk dat je niet naar Iran wilt. Veel te groot. Een thuisland voor jouw en de mensen die je niet haat... Terschelling? Ik begrijp wat je bedoeld, het is ook goed dat je het zegt, maar daar gaat het nu niet om. |
|
quote: Khruschev en Brezhnev en Saddam en Idi Amin zijn ook verkozen. Er komen steeds meer archieven van de Sovjets vrij en die worden in met name de door hun politiek getroffen landen uitgebreid bestudeerd. Oh en de yanks hebben toendertijd NOOIT officieel gezegd dat Allende door de Sovjets geholpen is. Dat zeggen sommige ex-bewindslieden nu pas. Datzelfde deden de Sovjets ook in Afrika met steun aan mensen als Lumumba of de commie rebellen in Angola. Ze hebben het ook met Nigeria geprobeerd maar daar waren de militairen te machtig..dus hebben ze een klein landje in de buurt 'gesteund' nl. Benin. Oh, en ze wilden niet in Nigeria aanwezig zijn omwille van meerdere glorie van het communisme maar....je raadt het al...olie. Het ging hun dan ook niet zozeer om de import (ze hadden immers zelf meer dan genoeg) maar om de controle over de bronnen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: ja in florida zijn ze erg pro jezus/ bush. een ding wel, zouden ze in Saoudiieieieieie ook nog met ponskaarten werken? (zoals als in california). Dat is toch van de zotten! |
|
quote: Cuba! |
|
quote: ja lekker makelijk als je maar voor 1 partij kan kiezen en je bij tegenstemmen al dan niet levenbd afgevoerd wordt. |
|
quote: Klinkt als een alternatieve versie van Dansen op de maan (of wat de precieze titel ook was van dat Henkie Westbroek liedje) KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Heiden! kan ik met je mee? please! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Nee, ik heb een eigen flatje. Dat is mijn thuisland. Oh ja en de kroeg waar ik altijd uithang. En ik ga erover ophouden, want mijn mening staat vast en me hier mateloos gaan zitten opfokken voor een beeldscherm is ook niet echt constructief. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: No way. Geen land verspillen met zo'n mooi klimaat. Ik begrijp wat je bedoeld, het is ook goed dat je het zegt, maar daar gaat het nu niet om. |
|
quote: Florida is pro jezus dankzij haar demografie. Het heeft niet voor niks de 'snowbird state' aangezien veeel ouderen (dus ook uit de bible belt) daar van hun pensioen genieten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
op T-schelling zitten toch alleen maar breezersloeries en top40-dippers Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Vaarwel KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: +1 |
|
quote: Kauw op een bezem zuurpruim Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Hoe lang heb je over je hoogst interessante, grappige en constructieve opmerking moeten nadenken? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nou blij dat je het zelf toegeeft, je hebt recht op die mening, maar besef wel dat het maar en mening is! |
|
quote: Als jouw bezem daardoor van koers raakt wil ik er best op kauwen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: minder lang dan jij over jou geniale antwoord denk ik zo...over borden voor koppen gesproken..die van jou is 2 meter in het vierkant niet? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
uhr...he Chelie ook hier?!..leuk man! ..breezer?...hmmz, het ging eigenlijk per ongeluk heel toevallig deze keer, zal het lot wel zijn he schat? [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 19-09-2003 20:31] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: niet alleen ouderen lopen daar met "proud to be an american" en "thank god for America" t-shirts. Heel veel gereformeerde visjes ook op auto's daar.(dat die oudjes het lekker vinden daar het is er echt veels te heet en vochtig). Ik denk ook dat godsdienst er heel sterk is omdat er grote verschillen tussen arm en rijk zijn daar. (je hebt er van die zwarte buurten die er niet echt florisant bij staan). Zwarte Amerikanen zijn sowieso zo gelovig als de neten. |
|
quote: Ok, klopt, de Soviets hebben ook vuile spellen gespeeld absoluut, maar wie zegt dan dat ik pro-Russisch ben? Ik val hier niemand persoonlijk aan, maar mij worden domme dingen gezegd als ga dan in Iran/Cuba wonen, dat slaat toch werkelijk nergens op, erg domme uitspraken van een zeer kinderachtig nivo. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |