|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
posers gevraagd voor bang avond... |
|
De hele posse uit Dordrecht komt iig met HeadHaunter mee das van zelf sprekend BANGUH!!!!!!!!!!! HeadHaunter heerscht! Iedereen moet komen!!!!!!! [offtopic] hee paultje, jij ook hier [/offtopic] [Dit bericht is gewijzigd door Sarah op 22-09-2003 15:18] LAI LAI HEI |
|
Thanx 4 the support Enne, volgens mij heb ik jou hier wel s gezien onder een andere naam..? |
|
quote: Ja is zoo, maar je ziet me ook gewoon op de PMP hoor... LAI LAI HEI |
|
Tja wij zouden eignlijk spelen, maraja drummer auto ongeluk! KUT, maar we hopen iig volgende week weer te beginnen met oefenen, misschien kom ik ook wel effe kijken, ben wel benieuwd! Thrash is altijd COOL! |
|
5 euro is niet veel. Daarnaast heb ik geen leven, dus misschien kom ik ook nog wel. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Jaaaaaaaa gezellig!!! doen doen! Allemaal komen! Gegarandeerd suc6 met HH Reclame Reclame LAI LAI HEI |
|
Ik kom misschien ook wel maar ik heb geen knaken meer I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Zelfde hier..'nss zien of ik iemand zo gek kan krijgen dat hij /zij meegaat Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ja man kom nou gewoon, weer gezellige zm meeting Baroeg is gezellig, biertje dr bij..ik sta ook € -250 dus...neem een voorbeeld aan mij LAI LAI HEI |
|
he craven lekker reclame aan het maken... ik zie er in elk geval heel erg naar uit om eens lekker op het podium in de baroeg te brullen... metalgreetz massacre mike |
|
quote: prrrr gelukkig maar he, zonder jou zijn we nergens Hoe laat moeten jullie eigenlijk spelen, of als hoeveelste spelen jullie?? Weet je dat al? LAI LAI HEI |
|
hell yeah motherfuckers....metal in ROTterdam ik heeft er zin in..... ehhh ....we moeten ,sara, geloof ik , als tweede spelen en das rond een uur of tien en we spelen een uur... en daarna duss groet aan HH crew...en drummer van Enforcer sterkte met je verwondingen... |
|
quote: Het is SaraHHHHHHHHHHHH LAI LAI HEI |
|
quote: euj : http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=876394&page=33 Bruce Banner |
|
ja ow nou jah zal wel dan... |
|
quote: Ik vind je wel lief hoor! Prrr heb dr zin in!!!! LAI LAI HEI |
|
wordt uberbangen deluxe bier und metall zou de black metal maffia nog komen (omdat we een stelletje kloteposers zijn)? we hebben immers wel een paar blast stukjes maar geen grimmige paint.... |
|
kijk ie uit paul dalijk...moet ik je weer redden...hehe |
|
quote: redden? jij moet gewoon blijven blasten terwijl er allerlei dingen op en om het podium gebeuren |
|
ja haha...tuurlijk...maarre..dr staat een hele grote topic over De MM...nah ja fok it...TRAAAAAASH TILL DEATH!!! |
|
ja weetik, ik heb m helemaal gelezen |
|
Wie zijn er nu posers die gasten met die paint toch zeker! THRASH RULES! |
|
BLO.torch is leuk, tis alleen zo ver weg... |
|
quote: Niet zo zeiken, gewoon komen trasheennn!!!!! LAI LAI HEI |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |