|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
hey hey hey hey...volgens mij gaat et nog gezellig worden vrijdag... |
|
zekor weten!!!!!! LAI LAI HEI |
|
Wordt kei cool! bangen en bier gooien als logisch gevolg... |
|
Morgen al Wie komen er allemaal van hier? (uitgezonderd bandleden van headhaunter dan) - Sarah LAI LAI HEI |
|
Morgen al Wie komen er allemaal van hier? (uitgezonderd bandleden van headhaunter dan) - Sarah - Rasputin (waarschijnlijk) Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik ben er. |
|
- Sarah - Rasputin ( komt gewoon ) - Waldkauz Zo dan he [Dit bericht is gewijzigd door Sarah op 25-09-2003 21:12] LAI LAI HEI |
|
Ik kom denk ik ook wel ff. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Maak dan een lijstjeeeeeee - Sarah - Rasputin - Waldkauz - altx [Dit bericht is gewijzigd door Sarah op 26-09-2003 9:49] LAI LAI HEI |
|
quote: Moppersmurf zegt: "Ik haat lijstjes." Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Hahaha en ik vind t overzichtelijk LAI LAI HEI |
|
Zo, dat was weer een leuk metal avondje. Veel bier en veel bekende. Welke band was dat met die kale zanger? *gaat verder uitkateren* I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ja, ik vond het jammer dat ik zo vroeg (iets over elven) al weer naar huis moest, maar ja, het openbaar vervoer he. En daarbij had ik zaterdagochtend alweer afgesproken met vrienden, anders had ik wel bij Rasputin kunnen crashen... Maar ik heb in ieder geval nog 2 bands van de 3 kunnen zien. Headhaunter was trouwens zwaar . Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
ja, dat was een heel leuk avondje. Lekker druk. Dat had ik niet durven hopen. Leuk dat de 2de band zoveel publiek heeft meegebracht. En er is heel redelijk gezopen. 10E de man. (niet echt bijzonder, maar toch)... |
|
die kale zanger dat was ik... (headhaunter) het was een vette avond ik dreun nog steeds na... metalgreetz, mike [Dit bericht is gewijzigd door massacre mike op 28-09-2003 5:16] |
|
quote: Mn complimenten dan, jullie hebben een leuk optreden neergezet. De band er na (blo torch?) vond ik maar prut en de band voor jullie heb ik volgens mij gemist. Zoiets moeten we vaker hebben, gezellige metal avondjes in de Baroeg zijn een zeldzaamheid de laatste tijd. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
JA Headhaunter was weer geweldig. Ze hebben zichzelf weer overtroffen, ondanks het slechte geluid en dat sommige elkaar niet konden horen. En ja mensen, Dordt is altijd bij Headhaunter aanwezig he LAI LAI HEI |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |