IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Evoken, Officium Triste, Desire mini-tour Volgende pagina
Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 18-09-2003 16:04 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 18-09-2003 16:07 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

Mooi gedaan Pim, spelen in Engeland!

What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 18-09-2003 16:09 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

hehe... jammer dat het neit een paar weken later is, dan konden we samen feesten in engeland pim!

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 18-09-2003 16:27 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

Ja dan had ik mooi mee naar Bottom kunnen gaan.

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 18-09-2003 16:42 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

in Gent ben ik er bij als alles goed is

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 18-09-2003 17:18 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Ik ga proberen in Bladel erbij te zijn.

this user is dead

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 18-09-2003 17:51 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2003 17:18 schreef JFrost het volgende:
Ik ga proberen in Bladel erbij te zijn.

Same here.

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 30-09-2003 13:51 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik na DDD ook...alleen voor Evoken heb ik dat kolerestuk rijden al over. Met 2 uitstekende bands erbij dus helemaal!

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 30-09-2003 13:52]

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 30-09-2003 13:55 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

ben al naar de dutch doom day geweest ... desire heerschte daar

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 30-09-2003 14:09 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Volgens Hollands Metaal begint het trouwens om 07:00u...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 30-09-2003 14:33 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

s'ochtends grapje zeker

Ga eens kijken of het voor mij mogelijk is hier naar toe te gaan. Desire was gaaf op DDD, Officium Triste is heerscht live en de kans om Evoken deze keer hopelijk helemaal te kunnen zien .

SilentSinner
tears of ice
Usericon van SilentSinner
Posted 30-09-2003 14:40 by SilentSinner Wijzig reactieProfiel van SilentSinnerQuote dit bericht

het begint idd om 19:00 in de frontline

" When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb"

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 30-09-2003 14:49 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Hoe laat begint het in Bladel dan?

this user is dead

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 30-09-2003 16:30 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Zal dus ook wel 19.00u zijn...

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 30-09-2003 17:26 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

Bladel begint een uurtje later...

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 30-09-2003 17:28 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Jammer da'k dan al richting Rotterdam ga

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 30-09-2003 18:08 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2003 17:26 schreef Poggwyd het volgende:
Bladel begint een uurtje later...
mja...ik las op hun site zelfs 21.00u?

Rob Guts
Vi brenner guds barn på bålet, Vi brenner guds hus
Usericon van Rob Guts
Posted 01-10-2003 15:19 by Rob Guts Wijzig reactieProfiel van Rob GutsQuote dit berichthttp://www.putrid.tk

He Pim, mooi werk! Fantastische poster trouwens ook, give 'm hell daar in Engeland!

We speelden toen met jullie in Wageningen, zin om nog eens een doom-avondje te doen?

Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden...

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 01-10-2003 17:17 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2003 18:08 schreef Voice Of Doom het volgende:
mja...ik las op hun site zelfs 21.00u?

Ik weet wat er op onze site staat...
ruim plannen, noemen ze dat...

voor het geval dat er om 8 uur pas 10 man binnen zijn, hetgeen nogal eens het geval is...

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 01-10-2003 17:20 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2003 17:17 schreef Poggwyd het volgende:
Ik weet wat er op onze site staat...
ruim plannen, noemen ze dat...

voor het geval dat er om 8 uur pas 10 man binnen zijn, hetgeen nogal eens het geval is...
Oh...zit dat zo! Maar dat zal toch wel meevallen met deze line-up?

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 01-10-2003 19:47 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

Dat niet nee inderdaad, maar leer mij onze vrijwilligers en geluidslui eens kennen...

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 01-10-2003 21:07 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

wie gaat er naar Bladel?
ik ga samen met een vriend van me, vannaf arnhem maar de terug reis wordt fucking moeilijk... weet iemand iets?

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 01-10-2003 21:10 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Wist ik het maar

Dat is mijn probleem ook... ik denk overnachten daar ... in een weiland ofzo.

this user is dead

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 01-10-2003 21:12 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

om half 12 gaat de laatste trein naar arnhem. ... .ik denk taxi .. anders inderdaad weiland... met de laatste bus is het 22:27 das misschien net te vroeg

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Posted 03-10-2003 12:10 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2003 21:07 schreef DaVinz het volgende:
wie gaat er naar Bladel?
ik ga samen met een vriend van me, vannaf arnhem maar de terug reis wordt fucking moeilijk... weet iemand iets?
Inmiddels niet meer nodig?

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 03-10-2003 12:12 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2003 12:10 schreef Voice Of Doom het volgende:
Inmiddels niet meer nodig?

nop, iid eigen vervoer naar Gent...

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com